RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: Vlado в 18 Ноември 2009, 14:26:39
-
Я вижте това:
http://railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10046/P1490906-2.jpg
http://railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10046/P1490872-3.jpg
http://railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10046/P1490860-2.jpg
Промените в жп сектора приближават, господа! Нямам мърдане - големите са вече при нас! ;D
-
Това и очаквах. Явно и на нашата улица ще изгрее слънце. Какво друго да кажа освен "Да живеее ОВВ!!!".
Не искам дори да си мисля какво ще последва за БДЖ, като им вземат международното карго.
-
Не е OBB, а RCA - Rail Cargo Austria. И чакали били и един Херкулес, за да се движат двамата по системата много единици по електрифицираните и неелектрифицирани наши линии. И се чакали още 4-6 (не съм сигурен за бройка) такива (и от двата вида), за да се подсигури тягов състав за влаците. И... айде-е-е, уйде коню в реката! ;)
-
Владо, RCA е товарното поделение на ОВВ и всъщност е починена на него. Затова и машината си е на ОВВ . :yes:
http://www.railcargo.at/ (http://www.railcargo.at/)
-
Между другото замисъла е доста по-грандиозен от колкото можем да си представим, и съм сигурен че ще стане, защото пичовете от ОВВ имат хората, опита, техническите средства, парите и най-вече желанието да правят нещата по правилния начин. Обратното на всичко това е пред нас- БДЖ. Виждаме резултата!!!
-
Владо, RCA е товарното поделение на ОВВ и всъщност е починена на него. Затова и машината си е на ОВВ . :yes:
http://www.railcargo.at/ (http://www.railcargo.at/)
Е, добре, де, тея подробности съм ги изпуснал... :blush2: По-важното е, че OBB (RCA) са тук! Пък те бачкат, търсят развитие, пазари, печалби и т.н.
-
Exactly!!!! ;D
-
Аз като ви продавах два сдвоени вагона на RCA с обща средна колоос, вие им се назландисвахте ...
Сега аз ще си ги джиткам, и вече имам 4 броя.
-
Айде идвайте повече! Както забихме брадвата в гърба на "Еврофутбол" дано същото го последва и БДЖ!!!
А на този издал заповедта за нарязването на дизеловата мотриса "Дядо Ганц" - децата ти зависими от хероин да станат :hi:
-
Еее, откъде е минал, че така са му наплескали муцуната !? :mda:
Нищо, може да се приеме като един вид "сефтосване". :)
Хайде да ни е честит и дълго време да ни служи безавариино (или само мъничко незначителни аварии, че и сервизните екипи да имат работа ;) ) !
-
Е,сега и този модел ли трябва да го правя!?!? :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:]
-
Мбаси, моят 1116 е с пореден номер 21. За две бройки да улуча точно тази машина! ;D
-
Мбаси, моят 1116 е с пореден номер 21. За две бройки да улуча точно тази машина! ;D
Споко и 21 ще дойде тук.
1116 023 обаче тази вечер напусна България. :)
Херкулеси не очаквайте скоро.
-
Споко и 21 ще дойде тук.
1116 023 обаче тази вечер напусна България. :)
Херкулеси не очаквайте скоро.
E що,нали уж 1-та за БГ?Техните шпиони са прочели поста на Тони,че ще я прави и са уплашиха и въззззз,прибраха си я :lol:Обаче те не знаят ,те не подозират каква зрителна памет има бат'Тони,те не си и представят дори ,че като се завърнат и погледнат в тоя форум ще видят 4-5 такива обслужващи макета на Гуруто ,а именно бате Тонииииии :pleasantry: :lol:
-
Чудесна новина! Дано да има все повече такива и то навсякъде из България!
Еее, откъде е минал, че така са му наплескали муцуната...
Смътно подозирам че ако се задържат тези машини по нашия (Българския) край с чисто сувенирна цел (все едно може да е с няк'ва друга ;)) ще започнат да изчезват и части. Има време :good:!
-
Чудесна новина! Дано да има все повече такива и то навсякъде из България!
Еее, откъде е минал, че така са му наплескали муцуната...
Смътно подозирам че ако се задържат тези машини по нашия (Българския) край с чисто сувенирна цел (все едно може да е с няк'ва друга ;)) ще започнат да изчезват и части. Има време :good:!
Австрийците не са канарчета и нямат крила - нито пък викат "Чик-чирик" - знаят как да си опазят своето.
А за машината - не се е върнала в Австрия. В момента трябва да е в депо Букурещ - при останалите 4. Машините няма да се задържат много, много в България. Имат лиценз за Германия, Австрия, Унгария, Румъния, България, Чехия, Словакия, Словения... Тъй, че - ще си возят транзитните влакове през няколко държави с 1 машина.
-
Интересно , откъде ще намерят товари , щото БДЖ-то все казва "Няма и няма , това е...!!!" :search: :this: :fie:
Халето дето и снимана тая ютия на наша територия ли е? Че то по -чисто от него даже... :clapping:
Дано така поне се радвижат и тия от БДЖ-то , та да им запари под краката...
-
Халето е наше, ако не се лъжа това на Сименс, а що се отнася до намирането на товари, то само ще отбележа, че по официални данни всички частни жп превозвачи реализират увеличение на превозените товари през тази година, а БДЖ... БДЖ декларират спад на товарите с над... 45%. Аз на това му викам пладнешки обир, даже престъпление - да фалираме държавното, че ние да имаме работа... лобита, лобита! А, честито! :bb:
-
RCA ще си карат всички контейнерни влакове в България... Те и без това са си тяхни.
-
Ако може Гад Зееви да купи БДЖ и да го съсипе окончателно, а после ТИМ ще го спасят и ще го нарекат BulgariaRail :hi:
-
update 2009|11|17
[BG] Taurus locomotive in Bulgaria / Siemens
Taurus unit 1116 023 arrived in Sofia, Bulgaria. Rail Cargo Austria (RCA) will soon exploit this engine, together with 1116 021-022 and 024-025, in this country. RCA is expanding in Central, South-Eastern and Eastern Europe. Lately we reported on the activities of its Hungarian subsidiary Rail Cargo Hungaria; Next to that, RCA has also acquired Italian operator Linea and the company got the security certificates for Slovenia, Rumania and Bulgaria. - PK/railcargo.at
Taurus в България
Taurus 1116 023 пристигна в София, България Rail Cargo Austria (RCA) скоро ще експлоатира тази машина
заедно със 1116 021-022 и 024-025 в тази страна RCA се разширява на югоизточна и източна Европа
Напоследък се съобщава за дейността на унгарската железница с своето дъщерно дружество Rail Cargo Унгарски до това, RCA също придоби италиански оператор Линеа и компанията получи сертификати за сигурност за Словения, Румъния и България. - ФК / railcargo.at
източник: http://www.railcolor.net
още едно линкче
http://www.lok-report.de/news/news_europa_bulgarien.html
който не чете другите форуми прави грешки - мен
-
И кви грешки прави ? Инфото в railcolor е от мен.
-
Халето е наше, ако не се лъжа това на Сименс, а що се отнася до намирането на товари, то само ще отбележа, че по официални данни всички частни жп превозвачи реализират увеличение на превозените товари през тази година, а БДЖ... БДЖ декларират спад на товарите с над... 45%. Аз на това му викам пладнешки обир, даже престъпление - да фалираме държавното, че ние да имаме работа... лобита, лобита! А, честито! :bb:
:yahoo: :yahoo: :yahoo: Така стана навремето и с корабостроителния във Варна!!!!!!!!! :clapping: :clapping: :clapping: Сега бачкат, че пушек се вдига. Само, че частни фирми. На бивши директори. :lol: :lol: :lol: Ама хайде да си гледаме хобито. Било каквото било!!!!!!!!! :bb: :bb: :bb: В тази държава за съжаление нищо няма да се случи. Така,че остава само Ж. П. МОДЕЛИЗМА.
-
Така е, като го няма социализъма, да живее моделизъма!!! :pleasantry:
-
И кви грешки прави ? Инфото в railcolor е от мен.
виж какво пише в локрепорта а относно инфото в реилколора перфекте :drinks:
-
Не разбирам немски - но като видях името Krassimir Anguelov, значи инфото пак идва от мен само, че през господин Ангелов. :)
-
Ако може Гад Зееви да купи БДЖ и да го съсипе окончателно, а после ТИМ ще го спасят и ще го нарекат BulgariaRail :hi:
За съсипването на БДЖ са си виновни самите БДЖ, съответно шефовете им, както и плъховете на по-високо ниво от Министерство на транспорта. Но ще видим какво ще стане като ЕС либерализира окончателно ж.п.транспорта, респективно всеки ж.п. оператор ще има право да вози влакове на територията на съюза.
-
За нас ще е рай! Ще можем да видим почти всичко дето е по-витрините ни на живо. Е, с изключение на парата примерно и останалите по-сатровремски екземпляри;D
-
И парните ще дойдат! В много страни парната тракция се поддържа усърдно и има много действащи парни локомотиви и много фирми осигуряващи атракционни пътувания. Точно тези фирми ще дойдат след либерализацията, стига да има интерес. У нас, за съжаление, парният ни парк се поддържа на ниво има-няма три действащи машини, което си е направо жалко, при положение че имам около 100 запазени локомотива. Ама нейсе, това е друга тема...
-
И от тези 3 действащи скоро може да останат - 0. А те всъщност са 2 действащи. 609.76 и 01.23.
-
Горещи новини! Първия контейнерен влак на RCA с ÖBB 1116 021 начело, вчера премина през страната, предизвиквайки всеобщ фурор и едновременно с това негодувание в железопътните ни среди!
От към улица Вазов в СФ се чуха повици от рода "Само с БДЖ по българските жп линии!" както и "БДЖ форевър!", като в същото време прагматиците бяха забелязани на опашка пред отдел личен състав, да си подават заявленията за напускане!
Доколкото разбрах RCA набирали персонал, като заплатите щели да са поне 50% от същите щатове във Австрия :good:!
Снимки малко по-късно :)
-
Влак на RAIL Cargo е минал само, че с БДЖ локомотив в едната посока с 4 вагона и с 2 в обратната. Техният локомотив е бил на проби в инфраструктурата и си е заминал. По принцип те имат един влак седмично така че не бойте се баба Железница ще я бъде.
-
Чакам с нетърпение и първият частен пътнически превозвач :spiteful:
-
Баба Железница ще я бъде със сигурност, но баба БДЖ - определено не.
-
Ето и снимките ;D
Влака влиза в Н-ската гара
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0162.jpg)
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0163.jpg)
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0164.jpg)
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0165.jpg)
Среща на две поколения контейнеровози
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0167.jpg)
А това си е направо среща на 3 поколения ;D
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0168.jpg)
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0169.jpg)
(http://www.eltatech.com/upload/RCA_pictures/sany0170.jpg)
Ще прощавате за шегата, ама като ви гледам как се джавкате ежедневно ми е болно, и исках за малко поне да ви е отклоня вниманието от махленските клюки и караници. Защото красотата, смеха и любовта ще спасят тоя свят. Всичко друго е вятър....
А хобито ни е толкова красиво...., че просто няма друго такова :)
-
Само така , Любо ,
скоро и аз ще покажа нещо австрийско !
Не разбрах какво точно делим , кви ланги се мерят...ама
нещо се дели , дето го няма
-
Ще прощавате за шегата, ама като ви гледам как се джавкате ежедневно ми е болно, и исках за малко поне да ви е отклоня вниманието от махленските клюки и караници. Защото красотата, смеха и любовта ще спасят тоя свят. Всичко друго е вятър....
А хобито ни е толкова красиво...., че просто няма друго такова :)
:give_rose: :drinks: Ей,да не си направил вече масата за твоя макет. :search:Въх,ша та "убия"ако е така,пък ние да не знаем.
Върза ме като пионерска връзка.Тъкмо щях да питам по кое трасе е минал този влак и опааа..... :blush2: :clapping: :yahoo:
-
Хаххаа - недей, че ме върза и щях да припадна. :D Готино влакче. :spiteful:
-
:hi: :hi: :hi:
Браво Любе...веселяк!!!
Не знам защо ама "квадратният" от "светата троица" най-ми лови окото!!!
:ok: :good: :clapping: :lol: :lol: :lol:
-
Ще прощавате за шегата, ама като ви гледам как се джавкате ежедневно ми е болно, и исках за малко поне да ви е отклоня вниманието от махленските клюки и караници. Защото красотата, смеха и любовта ще спасят тоя свят. Всичко друго е вятър....
А хобито ни е толкова красиво...., че просто няма друго такова :)
:give_rose: :drinks: Ей,да не си направил вече масата за твоя макет. :search:Въх,ша та "убия"ако е така,пък ние да не знаем.
Върза ме като пионерска връзка.Тъкмо щях да питам по кое трасе е минал този влак и опааа..... :blush2: :clapping: :yahoo:
Мите, времето си върви, остаряваме бързо, вече надгробни паметници ще взема да сънувам дет се вика, а аз няма дори де да пробвам моделите дето им монтирам декодери. Затова реших набързо да претворя челния опит на Жоро от едно време и си спретнах един полигон. Стана евтино, бързо, крия го зад гардероба като не ми трябва, когато ми притрябва с помоща на синчагата за има няма 2 мин сме готови за тестове. Освен стрелките друго не смятам да правя на този полигон.
Виж макета ще е друга песен, ама някога, когато би трябвало да имам отделна стая за въпросното съоръжение. Там нещата ще са в друга плоскост, и с друго качество. Но просто е грехота да нямам къде в момента да си връткам "екстрите" ;D
:hi: :hi: :hi:
Браво Любе...веселяк!!!
Не знам защо ама "квадратният" от "светата троица" най-ми лови окото!!!
:ok: :good: :clapping: :lol: :lol: :lol:
Тука става въпрос за 3 различни поколения(някои междинни съм ги пропуснал целево). Но, стой та гледай, кога някой ден срещна внуците с прадядовците им! Все пак става въпрос все за токаджийски машини от целия минал век.
-
...Тука става въпрос за 3 различни поколения(някои междинни съм ги пропуснал целево). Но, стой та гледай, кога някой ден срещна внуците с прадядовците им! Все пак става въпрос все за токаджийски машини от целия минал век.
А, :swoon: такааааа!
И до сега не си качил снимки тука някъде!!!
ти си лош,лоошоо, лоооошккккооооо... :angel: :pleasantry:
Да имаш всичко на тоци от миналият век (ама от целият ли) и като знам на кои железници си любител!!!!
:swoon: :swoon: :swoon: :swoon: :swoon: :swoon:
Знам те аааааз! :this:
Чакаш Марио да ни "приключи" със неговата І-ва епоха , та да ни захванеш ти със тоците!!!
:im_so_happy: :im_so_happy: :im_so_happy:
А това за "офис" коловоза дето го измисли Мишо... и аз се хванах да го направя, щото вече не се издържа да не си търкалям ТТ всяка вечер...само че мойто е едновременно и Стъкло на "колекционерската" ми витрина, отварям, свалям от витрината на коловоза иииии...ехааааа, здравейте влаци!!!
(Тая пък идея я "откраднах" от първата витрина на Ясен - поне така ми я описаха... :give_heart:).
-
Една забележка. OBB 1116 021 е с два, а не с три пантографа. :)
-
Една забележка. OBB 1116 021 е с два, а не с три пантографа. :)
Принципно серия 1016 е с два, 1116 е с 3, а 1216 е с 4. Има и други разлики, ама тея са най отявлени. :yes:
Въпросната е точно с 3
(http://www.railfaneurope.net/pix/at/electric/1116/020-021/1116_021-5_1Graz.jpg)
Ааааа, малко си ходил до австрийско ;D
-
Ще прощавате за шегата, ама като ви гледам как се джавкате ежедневно ми е болно, и исках за малко поне да ви е отклоня вниманието от махленските клюки и караници. Защото красотата, смеха и любовта ще спасят тоя свят. Всичко друго е вятър....
А хобито ни е толкова красиво...., че просто няма друго такова :)
Така е :good:
-
Една забележка. OBB 1116 021 е с два, а не с три пантографа. :)
Принципно серия 1016 е с два, 1116 е с 3, а 1216 е с 4. Има и други разлики, ама тея са най отявлени. :yes:
Въпросната е точно с 3
(http://www.railfaneurope.net/pix/at/electric/1116/020-021/1116_021-5_1Graz.jpg)
Ааааа, малко си ходил до австрийско ;D
Я забележи логото върху машината от твоята снимки и виж по-долните снимки. После пак ще си говориме. :)
Първите са от 19.04.2008
(http://www.railcolor.net/images/basic/siem_20418_51.jpg)
(http://www.railcolor.net/images/basic/siem_20418_52.jpg)
26.04.2008
(http://www.railcolor.net/images/basic/siem_20418_54.jpg)
15.07.2009
(http://www.railcolor.net/images/basic/siem_20418_55.jpg)
На всичките - без 3-ти пантограф. Твоята снимка е значително по-стара.
Малко локомотиви от серията 1116 са с три пантографа - само такива които посещават страни с по-тесен габарит на КМ.
-
Да, прав си! Някъде в периода 2005-2008, третия пантгораф на тая машина(а вероятно и на другите машини от тая серия) е свален след като унгарците си "оправят" мрежата. Модела ми обаче е от годината на производството на оригинала, тъй че е нормално да е с 3 пантографа. Не е проблем свалянето на третия пантограф от модела, за да го докарам до текущото състояние, но засега остава така.
-
Да, прав си! Някъде в периода 2005-2008, третия пантгораф на тая машина(а вероятно и на другите машини от тая серия) е свален след като унгарците си "оправят" мрежата. Модела ми обаче е от годината на производството на оригинала, тъй че е нормално да е с 3 пантографа. Не е проблем свалянето на третия пантограф от модела, за да го докарам до текущото състояние, но засега остава така.
Да ама моделът ти е с новото лого на OBB. А пантографа е демонтиран преди поставянето на новото лого. И все пак - ако ти харесва така, не е никакъв проблем да си остане така. Просто го отчитам като факт - ако гониш реалност. :)
-
Снимката е от 24 септември 2002(горе долу 1г след излизане от завода) :). Третия пантограф все още е на линия(Унгария не е с оправена мрежа), както и новото лого
(http://www.railfaneurope.net/pix/at/electric/1116/020-021/1116-021-mt.jpg)
А ето я и на 29 март 2003
(http://www.railfaneurope.net/pix/at/electric/1116/020-021/1116_021-5_new_Logo.jpg)
Там има чувството че машините се пребоядисват всяка година. Освен това включително и преди 4-5м съм виждал машини в експлоатация(на влак)със старото S-образно лого и цветове, които би трябвало да са отпаднали вече.
А да упрекнеш Роко в недостоверност си е направо еретизъм(ако не е производствен дефект), по простата причина, че самите австрийци щяха да вдигнат шум по въпроса. А такъв поне до сега не съм чул за въпросният модел.
-
Подобни различия в контактната мрежа нямаше ли и в Италия? :mda:
-
Много ми хареса Rh 1014 , ще си взема един на всяка цена :good:
-
Има си хас, машината е с награда за локомотивен дизайн. Но внимавай какво ще си харесаш, понеже 1014-005(машината за САТ-а) преди няколко месеца изпраска 340Е
В момента я гледам ей тая
(http://i.ebayimg.com/05/!BfHfgfgBWk~$(KGrHqQOKkQErzJ15PbrBL!DtI3zpw~~_3.JPG)
и има още 9 часа до края, и цената е вече 219 :(
А като си спомня че моя САТ го взех от разпродажба в Германия за смешна сума :blush2:
-
Любо - вече и аз се съгласих с теб! :)
-
http://vbox7.com/play:a7357969
Забележете - никът е женско име. Явно си имат и фенки.
-
ХА видяхте ли какво стана със страничните черни прозорчрта все едно сами се затвориха :blink:
-
Колега това не са прозорчета а са огледала който се прибират автоматично при над 5 км/час (или бяха малко повече км-три те)