RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby => Темата е започната от: ritchie в 24 Февруари 2010, 12:29:05
-
Интересна и странна случка му се е случила на този локомотив.
Ако някой има повече информация по случая, би било любопитно да я сподели.
(http://www.ferryjobs.net/sitebuilder/images/Train_wreck_at_Montparnasse_1895-321x388.jpg)
-
Доколкото знам случката е заснета във Франция, а в наши дни снимката е комерсиализирана и изпечатана на плакат/постер (с добавена една мръсна думичка отгоре, която дори да цитирам на английски, ще бъда цензуриран с червени букви *****стрелочник****) съперничещ по популярност с небезизвестната картина, на която кучета от различни породи играят билярд.
Иначе явно са отказали спирачките или машиниста е бил пиян и в следствие на това се е сбутурясал на улицата
-
Tова е инцидентът на гара Монпарнас в Париж на 22. Октомври 1895г. Поради закъснение машинистът на Гранвил - Париж Експрес увеличава скоростта, но проблемът дошъл от дефект в спирачната система, след което последвали 30 метра през гарата, разбиване на 60-сантиметровата стена и падане "по нос" от 10 метра на Плас де Рен. Всичките 131 пасажери са оцелели, със сериозни наранявания са 5, сред които огнярът и двама кондуктори. Жертва става една жена, озовала се под падащия на площада локомотив.
Рок-групата Mr. BIG използва снимката за един от албумите си.
-
staff123, ти го описа толкова подробно, все едно си бил очевидец на случката... :pleasantry:
-
staff123, ти го описа толкова подробно, все едно си бил очевидец на случката... :pleasantry:
:lol: :lol: Бях млад, зелен...
Подробнистите ги прочетох в Уикипедията. :) :)
-
Обаче не е ясно какво е станало с машината ?! ::)
За скрап ли е отишла или са я ремонтирали и отново е тръгнала.
А с машиниста, какво е станало ?! Продължил ли е с кариерата на
професионален каскадьор или се прехвърлил на друго поприще !
;D :lol: ;D
-
За локомотива, фрнска серия 120, No. 721, с колоосна формула 1-2-0 (2-4-0), и първите 2 вагона пише, че са със сериозни повреди. Най вероятно са отиши за скрап. Машинистът само е глобен с 50 франка. 25 франка глоба плаща и един от кондукторите, който също имал известна вина за катастрофата.
-
Тогава такива глоби са били ефективни, защото тогава хората повече са ценяли парите като ресурс. В днешно време такива глоби не биха уплашили никого вече.