RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models => Темата е започната от: zazo в 26 Март 2010, 16:51:07
-
Голяма мъkа с тия кривки. Но мисля че се справих. Не са идеални, но за мен са задоволителни. С малко боцкане с игличка с боя, мисля, ще стане съвсем dobre.
(http://www.railwaypassion.com/files/custom/sr_kolio/06_86/front01.jpg)
(http://www.railwaypassion.com/files/custom/sr_kolio/06_86/side01.jpg)
(http://www.railwaypassion.com/files/custom/sr_kolio/06_86/front02.jpg)
(http://www.railwaypassion.com/files/custom/sr_kolio/06_86/side02.jpg)
-
Много добре е станало!!! :good:
Само на две/три места ти е надигнало маскиращата лента (предполагам че самият аерограф го е направил в момента на пръскане) но съм сигурен , че на живо няма да се виждат! :ok:
То макрото на съвременните електронни фотоапарати разбива не едно моделистко сърце! :scratch_ones_head:
Поздрави за мерака, старанието и направата на още един локомотив който се търкаля по нашите земи!!!
:clapping: :clapping: :clapping: :hi:
-
(http://www.railwaypassion.com/files/custom/sr_kolio/06_86/side01.jpg)
Това изглежда супер!!
серията е 06 :)
-
Ну Zazo, ну молодець!!! :clapping:
-
Зазе, става ама ако искаш изчакай малко, защото с Иво ще се захванем съвсем скоро с шестаците, като аз до две-три седмици ще снимам в депо София малките надписи за моделите, а после ще действаме с Астра-Т по изработване на тампон на страничните ленти и малките надписи. Тъй че ако държиш да стане наистина перфектно, смятам, че е по-разумно да се включиш в общия проект по изработването на бг шестак.
п.п. Объркал си заглавието на темата - не е 08.86, а 06.86! :)
-
Винаги мога да го измия. В това съм вече специалист. :haha:. Така че сигурно ще участвам в тампонния печат. Въпроса беше да си докажа, че тия линии мога и на ръка да ги направя дотолкова, че да не ме дразни резултата. Тормозя се с това още от 4-ката на Тони, после и с 52-ката (V60) ми се разказа играта. Мил съм я 7 или 8 пъти, все заради тях.
Серията ясно, че е 06, грешка на пръстите.
-
Много са добри линиите! Красота е! Браво! Това не е за всеки!
-
:good: :good: :good:
-
Супер си зазо :good: само кажи на коя фирма и колко струва тоя локомотив.
-
Супер си зазо :good: само кажи на коя фирма и колко струва тоя локомотив.
http://www.trenulete.ro/index.php?ml=4&id=15798
http://www.trenulete.ro/index.php?ml=4&id=38662
-
Ми ето това се казва локомотив,не онази влашка измислица ;D . По убаво от червеното няма ;) :hi:
-
Zaze, нямаше ли някакав начин да се уголемят фаровете преди това. да си стане досущ като нашенския. не че така изглежда зле!
-
Знаех си аз че маестро Тони, ще бъде засенчен някой ден!!!!!!!!!!!!!!
-
Zaze, нямаше ли някакав начин да се уголемят фаровете преди това. да си стане досущ като нашенския. не че така изглежда зле!
За мен поне е трудна работа. Ако просто се разширят, ще станат доста по-прибрани към корпуса и пак няма да са както трябва. Отделно че и светловодите трябва да се препряват ама това да кажем, че е постижимо.
Знаех си аз че маестро Тони, ще бъде засенчен някой ден!!!!!!!!!!!!!!
Признавам, че съм негов скромен последовател, но за достигане имам бая 'леб да излапам. ;)
-
Знаех си аз че маестро Тони, ще бъде засенчен някой ден!!!!!!!!!!!!!!
Признавам, че съм негов скромен последовател, но за достигане имам бая 'леб да излапам. ;)
Е, па лапай :spiteful:
-
Я си лапам, ама и мастика пия :drinks:
-
;D с бира ...
-
Знаех си аз че маестро Тони, ще бъде засенчен някой ден!!!!!!!!!!!!!!
:good: :good: :good: :good: :good:
Така трябва да бъде!
Само че в този случай се работи с готов материал.Само боядисването е заслуга на моделиста,и то е отлично :hi:
Знаете че аз си правя всичко сам,от нулата,на ръка.Мечтаех си някой да ми услужи с оригинални кошове,да отлея за мен и тези които поискат,не с комерсиална цел,но никой не желае.Вече имаме оригинали на 04,06 и 46,но всеки си казва-"аз си имам,другите да си купят".Никой не виня :hi:такъв е живота :(По най-различни причини,не всеки може да си позволи скъпите(300-500лв) БДЖ,макар и китайски моделчета,монопола властва :good:
Добре е станало моделчето ;D :good: :good:
-
Знаех си аз че маестро Тони, ще бъде засенчен някой ден!!!!!!!!!!!!!!
:good: :good: :good: :good: :good:
Така трябва да бъде!
Само че в този случай се работи с готов материал.Само боядисването е заслуга на моделиста,и то е отлично :hi:
Знаете че аз си правя всичко сам,от нулата,на ръка.Мечтаех си някой да ми услужи с оригинални кошове,да отлея за мен и тези които поискат,не с комерсиална цел,но никой не желае.Вече имаме оригинали на 04,06 и 46,но всеки си казва-"аз си имам,другите да си купят".Никой не виня :hi:такъв е живота :(По най-различни причини,не всеки може да си позволи скъпите(300-500лв) БДЖ,макар и китайски моделчета,монопола властва :good:
Добре е станало моделчето ;D :good: :good:
за жалост си напълно прав :wacko:
-
Съвсем кратко "превю", имам още бая работа, все дребни неща, но ще глътнат време.
http://www.youtube.com/watch?v=t4VtIr82Afw (http://www.youtube.com/watch?v=t4VtIr82Afw)
-
:thank_you: :clapping:
-
Едно голямо БРАВО и от мен!
-
А ето го и крайният резултат. Засега :spiteful:
(http://koliovite.abv.bg/public/BDZ_06k/PICT0009w.jpg)
(http://koliovite.abv.bg/public/BDZ_06k/PICT0008w.jpg)
(http://koliovite.abv.bg/public/BDZ_06k/PICT0010w.jpg)
(http://koliovite.abv.bg/public/BDZ_06k/PICT0005w.jpg)
-
:hi: :hi: :hi: :hi: :hi:
ЕВАЛА :drinks:
-
:good: :good: :good:
-
:good: :good: :good:
-
Вуйче, много добре! Направо отлично, дет' се вика! Перфектна работа! И после happy соц-ът бил лош... ;) :good: :hi:
-
Браво НИКИ!Много си сръчен,ако имаше и черни петна от грес по буферите,човек ще помисли,че машината излиза от депо София за влак! :good:
-
:good: :clapping:Много добре дори перфектно
-
Перфектно изпълнено!!!
Майсторе ...Майсторе...ти ще ми пръскаш в най-скоро време една българска машина
...ама е в ТТ - та не знам как да те навия. :drinks:
Някой да има случайно тези табелки на машини от същата серия:
06-33 ; 06-89 и 06-94.
:search: :search: :search:
ПП. Много добре е с тия гербове!!!
-
Много добре направена,поздравления :hi: :good:
-
Да дам и малко информация за преработването. Пробоядисан е модел на румънски дизел DA060 производство на Tillig. Белите линии и надписи по коша са правена с тампонен печат. Тук благодарности на Иво, който организира и изпълни цялата операция. За съжаление при печатането тампонната машината беше счупила оригиналните пластмасови свирки, та трябваше да бъдат подменени с роковски месингови. Освен това преди боядисването се махат едни степенки от плуговете, а на челните страни се добавя една кутия, точно над крилото на БДЖ. То и всички табели са правени на фотоец.
Малко и за самия модел, като външен вид качеството е прилично, но като цяло модела е проектиран и изпълнен ужасно. Разглобяването и сглобяването са трудни, особено ако трябва да се прави многократно, както се наложи при мен. При монтаж на декодер трябва да се внимава винтовете, с които се хваща коша за рамата да не прекъснат или наранят някой от проводниците. Аз поне успях да изгоря декодера. Макар и да не съм и досега сигурен каква точно беше причината, мисля че все пак се дължи точно на наранен проводник и предизвикано късо. За щастие декодера не беше сериозно повреден. В случая огромни благодарности на Любо, който съдейства за ремонта на декодера в CTElektonik, както и за записването на подходящите звуци.
Друг проблем на модела е ходовата част. При движение локомотива се клати ужасно. Дефекта при моя екземпляр беше доста забележим. Решението е показано от нашия румънски приятел Prognosis http://trenulete.info/060-da-0801-5-imbunatatiri/ (http://trenulete.info/060-da-0801-5-imbunatatiri/), за което му благодаря. На едната от талигата с залепват две пластини дебели около 2-2,5 мм, които в последствие опират в рамата предотвратяват клатенето.
(http://i432.photobucket.com/albums/qq43/PR0GN0ZA/atelier/060-DA/060-DA-11.jpg)
(http://i432.photobucket.com/albums/qq43/PR0GN0ZA/atelier/060-DA/060-DA-12.jpg)
Човек би помислил, че с това проблемите се изчерпват, но при мен се появи и още един: влошено токоснемане, което беше изненадващо имайки предвид, че то се извършва от всичките 6 колооси а локомотива де факто изобщо не беше каран. Оказа се, че проводниците от токоснемащите пластини до платката прекъсват. След презапояване на нови и това беше решено. Като цяло ако не беше БДЖ машина, бих сметнал покупката на този за изключително неудачна.
Предстои състаряване на модела и превръщането му в типичен "мазен" дизел ;).
-
А от къде го купи
-
Доста отдавна беше, когато все още ги имаше, преди около 2 години някъде.
-
:(
-
Има една бройка като че ли !!! http://www.naumann-online.de/artikeldet.php?proid=3113&sid=f8b1c5300bf2a0e8892772dde02694d6
-
И аз много искам да имам 06-та серия и ще си чакам да я направи някоя фирма някога ;D , но като гледам бая хора си я направиха дано да има интерес. Дизели на БДЖ 07 и 06 трябва да се направят в скоро време !!!
Една лея колко лева е ?
Зазо как ще стане ,,ЗАМАЗВАНЕТО" :lol: ???
-
Митко, кой румънски сайт гледаш? От http://trenulete.ro/, не си и помисляй да пазаруваш, страшен мошеник.
За другия сайт, нещо множко ми се виждат тия 205 евро.
-
Коле, много е добре е станала машината :good:
Just perfect!
А към тия 205 евра ще трябва да се прибавят и 14 за доставка, плюс таксите за превода на парите :scratch_ones_head:
-
Няма такса за превод на парите, може и с карта. Трябва само да пратиш номера на гърба, името и датата на валидност на г-н Ференц Науман. Много е коректен, досега ядове с него не съм имал. Вярно, че цените са мааалко по-височки, но пък има неща, които из другите немски магазини много трудно се намират - примерно модели на унгарски, гръцки, полски, румънски подвижен състав, производство на по-малки фирми, които хич не са за пренебрегване.....А да не би като вземате от "българските" магазини да е по-евтино? А, и още нещо, вярно за 14-те евро, но пратките идват за 3-4 дена, нещо, както знаете, крайно нетипично за доставка от Германия.
-
Има една бройка като че ли !!! http://www.naumann-online.de/artikeldet.php?proid=3113&sid=f8b1c5300bf2a0e8892772dde02694d6
Благодаря аз нямаше да я намеря :drinks:
-
:drinks: Моля :drinks:
-
Красота !!! Перфектна и истинска 06-86 !!! :hi: :hi: :hi:
-
... Белите линии и надписи по коша са правена с тампонен печат. Тук благодарности на Иво, който организира и изпълни цялата операция. ...
Предстои състаряване на модела и превръщането му в типичен "мазен" дизел ;).
Доколкото си спомням, белите линии доста те измъчиха с БДЖ 52 ... но накрая е станало СУПЕР!!! Евала!!! :good:
Чудя се обаче друго - вместо Иво да се мъчи и да прави бели линии, не беше ли по-лесно да се преговаря с фирмата и направо да ни произведат известно количество "направени"!?! И без друго Иво вече има голям опит в това отношение покрай БДЖ Е46 и фирма ACME ...
?