RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby => Темата е започната от: Dare_Devil в 12 Април 2010, 16:02:47
-
Я раздухай за каква кола иде реч? :)
-
Пежо 306.Преди три часа го продадох - взех си 406, 2004г. :spiteful:
-
Малиии.. пак френска кола... Френска кола - за френска любов само става... :haha:
-
Малиии.. пак френска кола... Френска кола - за френска любов само става... :haha:
По добре френска любов, отколкото на голият ти г-з германско здрасти. :lol: :lol: :lol:
Това за френските коли са митове на хора, които не разбират от ремонт на автомобили.Старата я карах 5 години и почти нищо не съм и сменял.Тази и знам историята до най - малката подробност - купена е от Плевенски клон на франс ауто и си е на реалните километри, защото е бившата служебна кола на областния управител. :spiteful:
А и се оправям, никакви ремонти не ме плашат, каквато и кола да съм имал - никога не ме е оставяла на път. :hi:
А това за пежата си го върни назад, защото ако те чуе Табаков отнякъде...направо не ми се мисли. :yes:
-
Три държави правят коли - Германия, Швеция и Япония... Всичко друго краде и копира от тях... :drinks: И не ми хвали френска кола, правена за България... 8)
-
Три държави правят коли - Германия, Швеция и Япония... Всичко друго краде и копира от тях... :drinks: И не ми хвали френска кола, правена за България... 8)
Наскоро четох, че Китай са купили Волво, та май Швеция излиза от този списък.
-
Модератора май ще направи добре да отдели тия постове в нова тема - все пак колата е втората любима на много от нас.
Та по променената вече тема - нищо лично, но в немската кола си е истината. Първата ми кола беше Поло '92, сега съм с Ауди 100 '93. Съквартирантът ми е с Пежо 405, което ежедневно се чупи. Не че с Аудито нямам проблеми - но далеч не толкова често колкото съквартиранта. Иначе в едно отношение Пежото много превъзхожда Аудито - много по-удобна е за чоплене (с него обикновено заедно си ремонтираме колите - когато на някоя от двете и стане нещо, хващаме сандъците с инструменти и почваме да я разглобяваме и да се почесваме умно по главите, давайки си вид, че разбираме).
-
А да не се обиждаме на френски коли, че ставам чувствителен .... :diablo:
-
карах 205 ца 4 г , после Клио - 2 г = доволен съм от разхода , икономични са , но за РБ не стават - няма лято дето да не съм сменял нещо по окачването !
После си взех Орел Астра и се родих , за 11 г един носач съм сменил , няколко тампона , и 1 път обрах маслен теч . За РБ - немски коли !!
Сега карам Макларън / Мерцедес ,
но винаги на един опасен завой се будя и после ме боли глава !!
(http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/63/m_4f64b98bc0da4dcaa60a6172edb1741b.jpg)
-
Има кола и кола.
Има модел и модел.
В крайна сметка всяка една кола се чупи.
405 да речем може да се сравнява с 80
605 може да се сравнява със 100.
Различни класове.
Но съм далече от всеобщото мнение, че французите могат да правят само френска любов.
Карам Пежо 605 и мога да оборя всеки един, че френската кола не става за нищо.
605 е модел 1989г. (!!!!!!!!) За кола отпреди 20 години мога да посоча много силни страни на модела, една от които е УНИКАЛНА - НЯМА ЛЕК АВТОМОБИЛ ПРЕЗ 1989, КОЙТО ДА СЕ ПРЕДЛАГА АКТИВНО ОКАЧВАНЕ, КОМБИНИРАНО С АДАПТИВНА ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА!!!!!
Задното окачване е независимо, като всяко едно колело е с 6-точково захващане!!! Повярвайте ми, който го е виждал може да каже, че е достойно за ЗИЛ. Досега съм сменял един път задните биалетки и толкова!!! Сега съм подменил всички тампони на задното окачване покрай тунинговането на колата.
Като стана дума за френска любов - французите и за това са помислили в колата - удобството. Това касае не само возещите се отпред, но и отзад. Изключително широка кола, съчетана с достатъчно пространство м/у предните и задните седалки даже в най-крайно задно положение на предната седалка.
Ел. регулируеми преди седалки с подгряване - няма само памет и регулиране на височината на седалката.... оттам нататък - наклон на седалката, наклон на облегалката, профила на облегалката спрямо нуждите на седящия.
Всички врати са с ел. стъкла с опция за блокиране на задните.
Огледалата са ел. регулируеми с подгряване.
Пръскалките на чистачките са с подгряване!!!
Пръскалки на фаровете с високодебитна помпа под високо налягане!!!!!
По мои спомени 8-литрово казанче за течност за чистачките.
Когато чистачките не са в употреба, те са прибрани под капака, за да не нарушават аеродинамиката на колата.
Изключително добре шумоизолирано купе.
Нивата на подлакътника и дръжките на предните врати са подбрани изключително прецизно с цел удобство на пътуващите.
Регулируем волан по дълбочина и височина.
500-литров багажник.
Двигателите на Пежо винаги са били много добри и надеждни, така че е безсмислено да ги коментирам.
Минусът на френските коли е ел. инсталацията, но като гледам, и немски, и японски и всякакви други коли страдат от подобен проблем, но да кажем, че при Пежо (и френските коли като цяло) това е по-явно.
"Три държави правят коли - Германия, Швеция и Япония... Всичко друго краде и копира от тях..."
Нека някой да отвори алуминиев двигател XU9 на Пежо отпреди 20+ години, и после да отвори един ЯПОНСКИ двигател B16 от последните години на Honda .... тогава може да си говорим кой от кого и какво е крал.
-
Айде бе , Рипърче - кажи нещо най-после ?!
-
Само да вметна - японката на жена ми е с двигател на ......................... РЕНО!!!!!!! :fie: :this: :clapping: :dance1:
-
п.п.2
Говорихме си за немски коли - BMW и Mini Cooper с бензинови двигател на PSA;
Говорихме си за шведски коли - Волво с двигател на PSA;
Говорихме си за японски коли - Mitsubishi с двигател на Renault.
-
П.П.3
Да не кажете, че съм пристрастен - 407 и 607 с 2.7 HDI двигател на Ford.
Даже едно приятелче от форума ми каза преди малко нещо много вярно - "Истината е, че има производители на коли, няма държави".
-
п.п.2
Говорихме си за немски коли - BMW и Mini Cooper с бензинови двигател на PSA;
Говорихме си за шведски коли - Волво с двигател на PSA;
Говорихме си за японски коли - Mitsubishi с двигател на Renault.
според мен фр двиг в немска кола е 3 в 1 ( 3-т0т0 е бг мацка , реститутка ако може)
-
Аз пък съм виждал надпис на сервиз "Рено, Пежо, Ситроен и свирки не правим" :D
-
Пак се сетих, този път за WRC шампионата ....
2010 - Citroen
2009 - Citroen
2008 - Citroen
2007 - Citroen, 2-то място
2006 - xxx
2005 - Citroen 1-во, Peugeot 2-ро
2004 - Citroen
2003 - Citroen 1-во, Peugeot 2-ро
2002 - Peugeot
2001 - Peugeot
2000 - Peugeot
Не че нещо, просто констатация.
-
гледам 2006-та 3-те хикса е спечелил - я го знам този , но другите пилоти са ми слабо познати !
Я Баварчето да каже :)
-
За мен колите са само японски (ама истинските японски) и тук таме някоя немска (без BMW-нцата).
п.п.2
Говорихме си за японски коли - Mitsubishi с двигател на Renault.
Повечето "японски" автомобили(без Субару) , правени за ЕС нямат нищо общо с по-старите, които наистина са made in Japan.
-
Наскоро четох, че Китай са купили Волво, та май Швеция излиза от този списък.
Чудно защо ли?!Сигурно защото много се купуват, баси.А се купуват, защото са най - добрите.... :haha:Ами Орлетата(така им казвам на опелите)?Сякаш не им знаем слабите разпределителни валове, както и нестабилният автомобил в завои, поне при Астра и Корса го гарантирам.Е, сравнено с 306 - цата.Пък 406 е друга бира.Няма нищо общо с тези калинки.Нима ще вземете да ме убеждавате, че лагерните колички голф4 и ауди А3 са по - стабилни и луксозни от Пежо?!Да, ама не!Карал съм ги и двете и не впечатляват с нищо, освен с изключителна нестабилност и отвратителна возия.Дори прехваленият Мечок не е това което беше.Е, класа си е в сравнение с моето Пежо, но като здравина се съмнявам.А цената.... :beee: :beee: :beee:
За баварците нямам мнение, просто не съм карал такъв автомобил скоро, но една тройка със сигурност не може да се намаже и на малкия пръст(както казваше една "умна" женица) на едно 406 купе.Не напразно го сравняват със спортните автомобили.Пак казвам, съчетание цена - качество няма по - добро.Нима си мислите, че ще извадя 6 бона за Пежо, като за тези пари бих взел някое ауди, фолксваген, опел или куц форд(дето не работят зимата като циганите :spiteful:), ако беше по - лошо?!
Първо, работил съм в автоморга 2 години и то в голяма.Наясно съм какво се търси и за какви коли.Амортисьор на Рено и Пежо изобщо не се продават - сещайте се защо.Двигател?Да, един "умник" беше домъкнал един Ситроен с пръснат блок - карал, карал, карал и решил да провери още колко ще кара докато му се скъса ремъка.За бензинов мотор на "Пежо" шефът казваше, че това е мотор, който ще "зарови" две купета. :haha:За незнаещите - Ситроен ползват мотори на Пежо.Единственият по - качествен дизел от този на Пежо е Мерцедес, като и за това може да се спори.Да не говорим пък за огромната разлика в цената.С кинтите за един нов мечок ще си сменям Пежото при излизането на всеки нов модел поне четири пъти и ще си карам все нова кола.Но да не се отклонявам, след работата ми автоморгата съм работил в автосервиз , а сега правя коли на частно.Е, не съм такъв блестящ теоретик и толкова "духовит" като някои "разбирачи" във този форум, но пък тяхното мнение си го слагам на к - - а. :hi:
-
То по нашите "хубави" пътища каквото и да караме все ще се троши.А за Форда не си прав Христо, не си прав...
-
Аз пък да Ви кажа, че от ладата по - добра трошка няма. Даваш 5000 Евро и караш чисто нова лада и чаркове има - дал Господ. Имам в гаража лада производство 1986 година на скромните 87 000 километра, перфектна. А, имам и едно Мурути - Сузуки, да си кажа все едно е мотор, единственото, че е много икономично и малко, за градско каране е перфектната кола. Но като се замисля всички имаме по минимум 20 локомотива, и за какъв дявол са ни коли? Лично аз предпочитам да се кача на влак и да си начеша крастата. Ай наздраве! :drinks:
-
(http://forums.hondabg.com/images/logo1.gif)
22-годишна-безпроблемна.10 г я карах!
(http://www.bgphoto.net/photos/27802/o633611461576285000.JPG)
Тази от година я карам,след още 9 ще споделя впечатления :lol: :lol: :lol:
(http://www.bgphoto.net/photos/27802/o633734438163801250.JPG)
-
С баща ми караме Мазда - той 6-ца, аз 3-ка. Първата Мазда той си я взе още 1992 г. - и до сега върви и няма грам ръжда - в момента я кара братовчед ми и почти нищо не е пипано по нея. Мазда е единствената японска фирма, която изполва само свои разработки и си прави колите само в един завод в Хирошима, Япония. Иначе и немските коли са здрави, за френските нямам опит, а италианските - само Ферари, Ламборгини и Мазерати :good:
-
Адриане, аз не вися като теб по цял ден във форума... :pardon:
Лично аз на смотания Опел Кадет смених шарнири /заводски, занитени са - който е наясно с колите, знае, че заводските шарнири са нитовани към носачите/ ЧАК на 21-вата му година! Не че не можеха да изтраят още, просто се появи най-накрая луфт в тях! И то след близо 12 години каране по нашите пътища!!!
Както му писах току-що на Христо, един приятел си купи Пежо 206 - чисто нова /преди години/ и на 30 000 така се беше раздрънкала предницата, че щели да му изпаднат шарнири, щанги, амортисьори и т.н.
Иначе Сутиен /ситроен, Пежо, Рено - всичко е едно - разлики само в емблемата... Иначе има колосална разлика между коли, правени за БГ и коли, правени за Франция. Неслучайно там струва 20 000 евро, а тук 20 000 лева... В случая дива класика в жанра е задният мост на Сутиен Берлинго...
Павка, това, че китайци са купили Волво, не значи, че качеството ще падне. Вярвам си разбрал, че има китайски и китайско /както турско и турско/. Въпросът е, че тук влизат най-евтините гаражни изпълнения. Шведите няма да дадат марката си без гаранция за запазване на качеството.. А пък ако и заводите останат в Швеция, мисля, че коментарът е абсурден.
Мишо, безсмислено е да сравняваш колите от рали шампионата със серийните. Смятам на всеки е ясно, че едното няма нищо общо със другото.
За качествата на японските коли и технологии се приказват какви ли не врели ни кипели, но истината е една - японците научиха "великата" американска нация да прави коли. Японците първи покриха изискванията за ниски вредни емисии, направиха безброй нововъведения и хитрости и бръкнаха дълбоко под опашките на диваците оттатък океана... Ако не беше първата петролна криза през 70-те години и навлизането на японските малолитражни в Америка, новите мелези от бушмени и индианци още щяха да си карат детройтските самосвали, тип мечтата на идиота - 6 метра дълга, 3 широка, 2 висока, 3,5 тона желязо, 12-цилиндров редови двитагел с 4 карбуратора и делко, по-голямо от на 3ИЛ-130 /с очите си съм виждал Понтиак Файърбърд с 8-цилиндров двигател и 4 карбуратора - мечтата на диагностика/, с разход 15 на сто /ама галона бензин!/ и при това абсолютно "екологично" чиста /явно там горят друг бензин тия тарикати/!
Много от фирмите се кооперират по една или друга причина, затова има японска марка с френски мотор /примерно/. Да, на Рено моторите са добри, не го отричам, но колата само мотор ли е???
Иначе истината вече е една - НЯМА читава кола! Всичко се прави да се строши малко след гаранцията! И да почнеш да кихаш за поддръжка! А тя хич не е евтина, още и в гаранция - ще те *бат по всякакъв начин с гаранционната поддръжка...
-
Ицо, разпределителният вал на Опела изобщо не е слаб! Слаби са познанията на тъпите ни гаражни недоучили майстори, включително и в сервизите на официалните представители!
За твое сведение: Опел-ът има хидравлични повдигачи на клапани за автоматично регулиране на луфта им /затова при палене причукват, докато се напълнят с масло/. Въпросните повдигачи по заводско предписание ТРЯБВА да се сменят на определен пробег /за Кадета е 85 000 км/, тъй като от маслените отлагания блокират! Блокиралите повдигачи товарят кобилиците, а те - гърбиците на вала! И той заминава!!! Това обаче НЕ се знае от умниците и те какво правят - слагат на блокиралите повдигачи нов разпределителен вал, който се скапва за 5000-10 000 км! И после Опел бил зле! Зле са тъпаците, дето си мислят, че разбират от коли! Ако всичко се прави, както го е рекъл "хер шваба", валовете изкарват стотици хиляди километри... Ама тук всички разбират от коли - марката била скапана... :hi:
И като сравняваш две коли, гледай да са от един клас.. не да сравняваш Корса с 607
-
Ицо, разпределителният вал на Опела изобщо не е слаб! Слаби са познанията на тъпите ни гаражни недоучили майстори, включително и в сервизите на официалните представители!
За твое сведение: Опел-ът има хидравлични повдигачи на клапани за автоматично регулиране на луфта им /затова при палене причукват, докато се напълнят с масло/. Въпросните повдигачи по заводско предписание ТРЯБВА да се сменят на определен пробег /за Кадета е 85 000 км/, тъй като от маслените отлагания блокират! Блокиралите повдигачи товарят кобилиците, а те - гърбиците на вала! И той заминава!!! Това обаче НЕ се знае от умниците и те какво правят - слагат на блокиралите повдигачи нов разпределителен вал, който се скапва за 5000-10 000 км! И после Опел бил зле! Зле са тъпаците, дето си мислят, че разбират от коли! Ако всичко се прави, както го е рекъл "хер шваба", валовете изкарват стотици хиляди километри... Ама тук всички разбират от коли - марката била скапана... :hi:
И като сравняваш две коли, гледай да са от един клас.. не да сравняваш Корса с 607
Валът на Опела не може да е слаб, грешка на речта, направо ме "шашна" с тези упорити и безпочвени обидни твърдения.Когато човек си купи кола, възпитаните хора му казват "честито", пък ако ще и Симсон Дуо да е, избора си остава негов. ;D Та на въпросния вал му е слабо мазането, както и тъпо решението да се шибне толкова нависоко.Добре ме "светна" за хидравличните повдигачи, човек докато е жив се учи.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Между другото, причукват когато са стари и износени.
И като е "железен" защо хер шваба казва да се сменят кобилиците?!На пежо не се сменят.Поне не до 200 хиляди километра.Предполагам, че и още 100 ще изкарат без смяна.Опела не е скапана марка, окачването му е железно, защото е опростено.Возията му не е от най - лошите, а старите Аскони дори возеха много комфортно.И не се опитвай да ме изкараш враг на немските автомобили, не е вярно, напротив, имат много здрави и сполучливи модели.Но Пежо по нищо не им отстъпват, е, не са такива скъпи, ама това не ми е проблем - тъкмо остават и кинти за влаци. :spiteful:За 607 не си спомням да е ставало на въпрос...Пък и нямам впечатления от този модел - нито съм правил , нито съм рязал такава в моргата - скоро излязоха.А и в гаража не е идвал такъв клиент, в крайна сметка кола на 3-4 години и то Пежо от високия клас...Ще имаш много здраве от Арменския поп, че ще се счупи скоро.Е, не са дуракоустойчиви, но слава богу, гореспоменатите не си купуват Пежо, те си мислят, че има само една марка автомобили - немските. ::)
Всъщност, след Пежо, любимите ми автомобили са Тойота, Нисан и Субару.А ако ще си купувам 4Х4, то определено ще е Форестър, но не съм пораснал още. ;D
-
Абе не е ли с колоосна формула поне ooOOOOO това автомобил ли е! :sarcastic:
-
Незнам пичове, според мен последните истински коли са модели от 80-те, айде от мен да мине до началото на 90-те. Оттам нататък истински сполучливите модели са рядкост. То по-това време се сменя идеологията на производството и продажбите на почти всичко, така че не ми е ясно какво обсъждаме. Автомобилите за масово потребление отдавна са загубили всякаква индивидуалност. Единствения сериозен напредък е по отношение на сигурност, но и там има немалко въпросителни. Айде със здраве.
-
Зазо, никой производител вече няма нужда от здрава и издържлива кола. Требе да се строши след време, за да си купиш нова... Във всички фирми има специални отдели, които се занимават с "разваляне" на детайли и агрегати, така че да се износят след определено време и да почне тормоза с ремонтите... За да теглиш майна на старата кола.. Което реално хич не е стара - на 4-5 години... Ама оборот да става, баце, оборот... :drinks:
-
Да не забравяме, че части също трябва да се продават - те са голямо перо приход за отделните фирми.А колкото до сигурността - мойто лъвче е със завески, освен стандартните възглавници на волана и таблото. :yes:
И аз споделям мнението, че по - старите коли се правеха за цял живот, но ще трябва да се примирим и да свикнем да бъдем европейски потребители, та макар и със български заплати... :hi:
-
Бих искал да попитам това, което казвате за колите по отношение на "оборота" не важи ли и за всичко останало, в това число и за продуктите, които купуваме за нашето хоби?
-
Бих искал да попитам това, което казвате за колите по отношение на "оборота" не важи ли и за всичко останало, в това число и за продуктите, които купуваме за нашето хоби?
Ми сигурно за някои марки и модели важи.
Преди повече от век, първите масови маломощни електрически крушки (лампи с нажежаема жичка) са били практически вечни - не са изгаряли. Обаче производителите много бързо са се усетили, че в това няма пазарна логика и започнали да изтъняват краищата на волфрамовите жички. Резултатът всички го знаем - лампата гори след определен брой включвания.
-
Незнам пичове, според мен последните истински коли са модели от 80-те, айде от мен да мине до началото на 90-те. Оттам нататък истински сполучливите модели са рядкост. То по-това време се сменя идеологията на производството и продажбите на почти всичко, така че не ми е ясно какво обсъждаме. Автомобилите за масово потребление отдавна са загубили всякаква индивидуалност. Единствения сериозен напредък е по отношение на сигурност, но и там има немалко въпросителни. Айде със здраве.
:yes: :good: :hi: :hi: :hi:
Точно така,мойта стара Хонда е 86г,е позагни,това е кусура.Старото си е здраво!Днешните еднодневки не струват,въпреки че и те си имат плюсове.Технологията е напреднала,но всичко е еднодневка :angry: :diablo:
-
Само Porsheee :spiteful: :yahoo:
-
Бих искал да попитам това, което казвате за колите по отношение на "оборота" не важи ли и за всичко останало...
Точно това рано или късно ще ни изяде главата. Както казваше едни приятел, като свърши петрола, от който правят пластмасите, не само ще поскъпне цената на конете, ами и клавиатурите дори ще ги дялкаме от дърво...
-
Тъй тъй - ето че почва да се разчува ...
И аз съм ядосан на така нареченото "контролирано стареене"!!! :angry: Ама страшно ядосан! Това ме разсърди за повечето крупни производители в днешно време!
Пример: Майка ми има шивашко ателие. Като такова, то се нуждае от съответна техника. Едно от нещата, които тя ползва е гладачна станция с парогенератор. Тази станция и служи вярно две години, след което изгоря нагревателят, а той не подлежи на смяна, защото е закрепен за котлето с цимент. Окей, купи си нова. Тя и служи точно една година, след което пластмасовите и детайли започнаха да стават ронливи като юфка. Накрая буквално се разпадна като от проказа! Купи още една - същия модел. Същата работа - след година и тя на юфка! В същото време най-старата станция си е здрава и читава, само дето не работи. Това хем показва, че тази пластмаса конкретно наробно старее, хем показва, че е възможно да се направи пластмаса, която НЕ СТАРЕЕ! Естествено, това ме ядоса! Разчепатих една от "новите" станции, изкарах и карантиите и ги сложих в старата станция вместо нейните. Познайте - не само че паснаха идеално, ами вече втора година станцията работи без да прави засечки!
Сега, бива ли такова нещо! Те ни взимат за мезе - дойни крави, които търпят да ги доят и не се обаждат! Дори не си правят труда поне фураж да ни дават! Няколко души от форума са виждали лаптопа ми и сигурно са забелязали, че той е напукан на места. Лаптоп, който преди е издържал събаряне от маса на под и неволно сядане отгоре му няколко пъти, сега като го натисна с пръст се пука! Още да говорим ли!?
Мисля, че е време да дадем обратна връзка на производителите, че това изкуствено стареене на нещата им и другите им "евтини номера" са нежелани и ще трябва да преосмислят стратегиите си, ако искат още да сме им клиенти. Вие какво ще кажете ?
-
Имам чувството, че съвременните заводи си имат цял екип от инженери, които се занимават със контролирано стареене, и такова счупване.Целта е да е максимално безпроблемно през гаранционния срок, но 1-2 месеца по късно да рухне, че да може да се продават части или направо новите модели на дадената фирма да са постоянно продаваеми. :angry:
-
Имам чувството, че съвременните заводи си имат цял екип от инженери, които се занимават със контролирано стареене, и такова счупване.Целта е да е максимално безпроблемно през гаранционния срок, но 1-2 месеца по късно да рухне, че да може да се продават части или направо новите модели на дадената фирма да са мостоянно продаваеми. :angry:
Нямаш представа, колко си прав :)
-
Зазо, никой производител вече няма нужда от здрава и издържлива кола. Требе да се строши след време, за да си купиш нова... Във всички фирми има специални отдели, които се занимават с "разваляне" на детайли и агрегати, така че да се износят след определено време и да почне тормоза с ремонтите... За да теглиш майна на старата кола.. Което реално хич не е стара - на 4-5 години... Ама оборот да става, баце, оборот... :drinks:
Ицо, вече го писах по-горе. Или не си го прочел, или не ти се е вярвало, че наистина го има.
Когато Оптрона ми разказваше за случката с гладачката на майка му, аз му разказах за друг подобен. Как на един познат преди 25 г. започнали да му носят строшени видеокасетофони на реномирана японска марка, купени от Кореком /при това истинско японско производство - в старите упътвания за експлоатация долу на няколко места пишеше - Джапан, Токио, Накамура Жълтура Стрийт №523567234, телефон....., факс..., телекс..../, на които дефектът бил винаги един и същ - счупено пластмасово рамо на лентоподаващото устройство. Сервизът тук естествено няма такива резервни части и познатият направил същото, но от метал.. И вече никакви проблеми с видеото. След десетия ремонт взел, че писал писмо на жълтурите какъв им е проблемът - да вземат да си го оправят. На което получава официален отговор с чистосърдечно признание от страна на производителя: Да, мистър Иванов, знаем за проблема. Ние УМИШЛЕНО сме направили рамото пластмасово, защото ако видеото не се счупи след 2-3 години, вие как ще си купите новия ни модел"!!! :hi: Но коментс му се вика...
-
И при това положение да твърдим, че Мерклин, Роко, Чоко, Боко, Флишмън, Пишман и тем подобната сволоч са изключение от това правило просто е несериозно.
-
Снощи слушах за милионите автомобили, изтеглени обратно в заводите на Тойота (+Лексъс) и Мазда заради сериозни производствени дефкти .... това не бяха ли японски марки?!
-
Имам чувството, че съвременните заводи си имат цял екип от инженери, които се занимават със контролирано стареене, и такова счупване.Целта е да е максимално безпроблемно през гаранционния срок, но 1-2 месеца по късно да рухне, че да може да се продават части или направо новите модели на дадената фирма да са постоянно продаваеми. :angry:
Изобщо не е чувство, човек! Не е чувство ... :fie:
-
Снощи слушах за милионите автомобили, изтеглени обратно в заводите на Тойота (+Лексъс) и Мазда заради сериозни производствени дефкти .... това не бяха ли японски марки?!
Ако човек те слуша, направо може да си тегли куршума... Как и кой [*цензурирано*] ЩЕ ИЗТЕГЛИ ОБРАТНО В ЗАВОДИТЕ СИ всички пуснати по света автомобили??? Запознай се по-подробно с начините за ремонт на производствени дефекти, преди да пишеш такива неща! А па ако мислиш, че при другите няма, много се лъжеш... Всички коли имат проблеми с електрониката, със софтуъера по компютрите, заводски дефектни, породени от изпилването на детайли с цел по-лесно разваляне и т.н. Друг е въпросът, че някои си държат на името и поне от кумова срама привикват /най-точно казано/ колите за ремонт. Другите просто си траят и или тихомълком изменят конструкцията /под прикритието на крилатата фраза "Производителят си запазва правото на конструктивни изменения с цел подобряване на изделието/, или изобщо нищо не правят, защото няма кой да им направи забележка или дефектът е маловажен - не е примерно да ти откажат спирачките... А да не говорим, че 99% процента от случаите на "сериозни производствени дефекти" са случаи на "сериозни малоумни твърдения на пишман журналисти", които си търсят винаги някакви измислени сензации, гюрултия и отвличане на обществения поглед... :hi:
-
В някакъв документален филм (май беше Who killed the electric car - м/у другото го препоръчвам) казаха, че над 60% от печалбите на автомобилните производители идват от продажбата на резервни части. Правят си сметка хората.
Аз отскоро карам една 16-годишна 124-ка и откакто ми казаха, че може и да ме надживее, ако се грижа добре за нея, започнах да я завивам с одеалото вечер, а на всяко пълнене на резервоара пускам вътре +2 бучки захар.
-
Всичко изговорено за евтините модели, които едвам изкарват до изтичане на гаранцията и т.н. е вярно. Но всички допускате една голяма грешка. :scratch_ones_head:
Не става въпрос за "контролирано стареене", нито за специални инжинерни екипи, които да работят по въпроса, защото нито едното , нито другото е нужно!!!
Всичко е много просто.
За да снижат цените (нима преди пет, или десет години такива апаратури или автомобили с тези екстри биха стрували толкова?) производителите употребяват по лоши материали и заместители на качествените такива.
Вие какво си въобразявате (?), че тези ниски цени се дължат на пренасищането на пазара или конкуренцията :fool:, или пък още повече на "нарасналите" покупателни възможности на хората?:sarcastic:
"ДА,да ...ама не!!!" - популярна фраза която тук си е съвсем на място.
За тези цени - такива материали и съответно такова качество.Какво очаквате!? :agree:
И не си въобразявайте ,че това е номер на прозводителите да изпълнят изискванията на европейския съюз за три (пет) години гаранция. Точно еврропейският съюз се опитва чрез тези повишени (спрямо миналото десетилетие) изисквания за гаранционен срок, да принуди производителите да произвеждат що годе качествена продукция.
В противен случай ние (в Европата...пък и Щатите) щяхме да станем бетер китайските манифактури...много боклук и нищо стойностно.
Колите щяха да се саморазпадат още на първата година , за да се върнеш да си купиш пак нова (мечтата на всеки читав търговец - да печели от оборот , а не от високи цени), електрониката щеше да се продава на автоматите за презервативи и т.н.
Или казано с една друга стара, но крилата фраза на англичаните:
" Не сме толкова богати, че да купуваме евтиното!".
Който го е разбрал, се ориентира към по старото производство, или се примирява с "оборота" които ще прави, купувайки си нови , но "еднодневни" стоки.
В момента ръстовете на втора употреба (особено при автомобилите( нараства с голями темпове, именно по причините - хората предпочитат по-старо , но все още качествено произведено . О т качестгвените материали (и инжинери).Впрочем при образованието става същото - вече има такива "еднодневки" инженери , че не я ясно какво ще става по напред във времето - твърде много разчитат на калкулатора, а не знаят таблицата за умножение!!!
Това за "риването" на българина е друга тема...(га ядие кюфтетата - ни рива нали?). :haha: :haha: :haha:
Пример ли искате?
Тонкаааа...ти си пич!!! Обясни им, защо си купи по старото производство на любимият ти джип, макар по-новият такъв, да ти бе и по- евтин!???
:hi: ;D ;D ;D
-
Тонкаааа...ти си пич!!! Обясни им, защо си купи по старото производство на любимият ти джип, макар по-новият такъв, да ти бе и по- евтин!???
:hi: ;D ;D ;D
Точно така,Пацо! :good: :good: :good:
П.П.
Веднага разбрах че си се върнал във форума!
Един час,докато прочета новите мнения ;D ;D ;D :pleasantry:
-
Тонкаааа...ти си пич!!! Обясни им, защо си купи по старото производство на любимият ти джип, макар по-новият такъв, да ти бе и по- евтин!???
:hi: ;D ;D ;D
Точно така,Пацо! :good: :good: :good:
П.П.
Веднага разбрах че си се върнал във форума!
Един час,докато прочета новите мнения ;D ;D ;D :pleasantry:
прав си тоз "мрънкалник" се завърна с фурор :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :yahoo:
-
...
П.П.
Веднага разбрах че си се върнал във форума!
Един час,докато прочета новите мнения ;D ;D ;D :pleasantry:
Бе не можах да си спомня паролата за форума, та се натрупаха "материали"!!! :spiteful:
Но пък като гледам, че аз нямаше и за половин час да прочета интересното станало за един месец тук... :boredom:
Та пораздрусах темите отново. :scratch_ones_head:
-
"Малко се поосрахме ама то не е по наша вина!" "Чудесното" представяне на новата спирачна система Collision Warning with Auto Brake на фирмата Volvo заснето на лента:
http://www.youtube.com/watch?v=jClxcSBNwcw&feature=player_embedded#! (http://www.youtube.com/watch?v=jClxcSBNwcw&feature=player_embedded#!)
П.П. Тестовият автомобил е новото Volvo S60! http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/volvo-se-izloji-na-test-pred-jurnalisti.html (http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/volvo-se-izloji-na-test-pred-jurnalisti.html)
-
Ами това е положението:
(http://images.thetruthaboutcars.com/2009/03/china_flag_large_opta.jpg)
(http://images.dailyradar.com/media/uploads/throttle/story_preview/2009/07/29/central_govt_gives_geely_the_nod_to_buy_volvo.jpg)
-
Вярно е, че в много от съвременните малолитражки се влагат нискокачествени материали, но те в никакъв случай не водят до оскъпяване или пък до поевтиняване на конкретния модел. Всеки запознат специалист в автомобилния бранш ще ви каже, че фабричните разходи (за труд, материали и пр.) за производството на който и да е автомобил са едва 10 - 15 % от продажната му цена на крайния клиент. Всичко останало е маркетингова стратегия, реклама и желание за повече печалби.
И още нещо - по въпроса за френските коли. Аз лично за последните 19 г. от както шофирам, съм сменил 3 японски, 3 немски, 1 италианска и 5 френски автомобила. Всичките от различни модели и класове, на възраст от 4 до 14 год. , от Мерцедес до Фиат, и мога да кажа, че френските коли превъзхождат в пъти всички останали. Сам съм се убедил в качеството, комфорта и безпроблемната им поддръжка. Който се е ориентирал към тях, не е загубил.
-
Вярно е, че в много от съвременните малолитражки се влагат нискокачествени материали, но те в никакъв случай не водят до оскъпяване или пък до поевтиняване на конкретния модел. Всеки запознат специалист в автомобилния бранш ще ви каже, че фабричните разходи (за труд, материали и пр.) за производството на който и да е автомобил са едва 10 - 15 % от продажната му цена на крайния клиент. Всичко останало е маркетингова стратегия, реклама и желание за повече печалби.
И още нещо - по въпроса за френските коли. Аз лично за последните 19 г. от както шофирам, съм сменил 3 японски, 3 немски, 1 италианска и 5 френски автомобила. Всичките от различни модели и класове, на възраст от 4 до 14 год. , от Мерцедес до Фиат, и мога да кажа, че френските коли превъзхождат в пъти всички останали. Сам съм се убедил в качеството, комфорта и безпроблемната им поддръжка. Който се е ориентирал към тях, не е загубил.
Ами на мене ми е второто Пежо и съм супердоволен.А как върви...с 200 все едно карам малкото Пежо със 100.Тежко, стабилно и със всички съвременни неща - от климатроник до автоматичните фарове.И най - важното, че французите ги наблъскват с екстри, за които се плащат сума кинти, ако ги искаш на немска кола.А това, че се преебават електрическите инсталации - това ми е и работа и хоби, тоест, не ме плаши. :good:
-
Тука е истината - няма нито един китайски елемент:
http://model.airgroup2000.com/viewtopic.php?f=81&t=1067&start=30
Впрочев това е британския парламент...
;) ;D ;D ;D :dance1:
-
Советский Автопром самый лучший он !
:yes:
Като се започне от тук :
(http://www.duma.bg/duma/sites/default/files/ZAZ_965A1_181010.jpg?1287415447)
и се стигне до тук :
(http://f4.foto.rambler.ru/preview/r/468x287/444d35a1-54c9-07f7-7726-a91323f53627/_%D0%97%D0%98%D0%9B_41047.jpg)
-
Това май вече беше пуснато в друга тема, но не можах да се сдържа - просто е култово:
(http://img37.imageshack.us/img37/7619/000ladabmw.jpg)
:lol: :lol: :lol: