RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: mill в 26 Май 2010, 09:27:35
-
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-05-26&article=326090
:good:
-
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-05-26&article=326090
:good:
Този факт закопава БЖК, която впрочем от известно време не е българска, а румънска...
-
БЖК изначално е с българско и румънско участие, а не само напоследък.
-
Сега вече е ИЗЦЯЛО румънска.
-
От сайта на БЖК (http://www.brc-bg.com/):
“Българска железопътна компания” АД е акционерно дружество с предмет на дейност предоставяне на железопътни услуги за превоз на товари във вътрешно и международно съобщение.
Дружеството е създадено през 2004г. със 100% частен капитал. В момента акционери в дружеството са: фирма “Груп Феровиар Ромън” АД www.gfr.ro и фирма „Агрополихим” АД www.agropolychim.bg . „БЖК” АД е първият национален частен железопътен превозвач с лиценз №201 от 15.04.2005 г. на Министерството на транспорта за осъществяване на товарни превози по цялата железопътна инфраструктура на Р. България.
-
А що не се запиташ кой с колко акции е?...тоест чия е все пак фирмата ...
;D ;D ;D
-
Влязохме в дълбок офтопик, но както и да е - акционери във фирмата са тези дружества. Е, ако някое от тях притежава 50+1% от акциите е мажоритарен собственик, а другият миноритарен, но това не значи, че фирмата е на този, който е мажоритарен. Просто той може да взима самостоятелни решения, тъй като броят акции му позволява това, но не го превръща е едноличен собственик на капитала на дружеството.
-
Влязохме в дълбок офтопик, но както и да е - акционери във фирмата са тези дружества. Е, ако някое от тях притежава 50+1% от акциите е мажоритарен собственик, а другият миноритарен, но това не значи, че фирмата е на този, който е мажоритарен. Просто той може да взима самостоятелни решения, тъй като броят акции му позволява това, но не го превръща е едноличен собственик на капитала на дружеството.
Хайде аз да дам 99 лв , а ти -1 лв. и после ми обяснявай , че заедно ще определим кой локомотивен модел ще да си купим по-напред ( :lol: :lol: :lol:... и за съвместно ползване)!!!
Най-много като миноритарен собственик на този локомотив , да имаш една снимка от него (или пък касовата бележка от покупката)!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
;) :victory: :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
-
Да се върнем към темата - мисля, че идва истинската конкуренция в жп транспорта, пък макар и засега само в товарния му дял. Пък, дай Боже, скоро и в пътническия! И наблюдавайте само как изведнъж, противно на досегашните ревове на БДЖ, ще се окаже, че има товари, има и пътници, пък то какво било, а какво станало...
-
Има ли някъде повече снимки на техните локомотиви у нас? Щото на снимката от статията, локомотива е леко отрязан.
-
Има ли някъде повече снимки на техните локомотиви у нас? Щото на снимката от статията, локомотива е леко отрязан.
Отрязан е поради невъзможността да се снима целия (огромно злобно куче и оградата през която снимах). На първи юни се очаква да е първият влак и тогава ще има по-добри снимки (надявам се). :good:
-
Отрязан е поради невъзможността да се снима целия (огромно злобно куче и оградата през която снимах). На първи юни се очаква да е първият влак и тогава ще има по-добри снимки (надявам се). :good:
Ха...поздравления...чак сега видях кой е автора под снимката :blush2:
:clapping: :clapping:
-
Ха...поздравления...чак сега видях кой е автора под снимката :blush2:
:clapping: :clapping:
Мерси, мерси. Ето я в по-голям размер.
(http://railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10046/P1600929.jpg)
-
/offtopic
Абе ама вратичката е само релефна, не е изрязана и да се отваря като на BRAWA а? :haha: :lol: :lol: :lol:
-
Има ли някъде повече снимки на техните локомотиви у нас? Щото на снимката от статията, локомотива е леко отрязан.
Отрязан е поради невъзможността да се снима целия (огромно злобно куче и оградата през която снимах).
:lol: :lol: :lol: ;D Това ме развесели,еййй на какво се подлагаме за едничката радост ,да щракнем лок! :good:
-
Честито на DB Schenker - днес са отвозили първия си влак за Бургас.
-
Хубава новина! Конкуренцията е хубаво нещо. Да си пожелаем повече жп превозвачи. :clapping:
-
Снимки на първия влак:
(http://railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10482/P1010639.jpg)
(http://railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10482/P1010646.jpg)
-
Че колко тона е това нЯщо та три локомотива го обработват? :scratch_ones_head:
-
само не ми е ясно за какъв ...... е тая седмица отзаде :mda: а ако почнат и пътници да возят мое и да са върнат ората към влаковете а дано дай боже :pleasantry:
-
Ами нормата на 86-та серия не е от най-големите, като се има навпредвид, че редукторите са за 170 км/ч. А е възможно и 232-рата да е извършвала маневра на Бс пристанищна.
-
Абе не виждате ли че 232-ката е отзад заради червената светлина. Явно DB нямат сигнални фенери с батерии и затова хората слагат каквото имат - в случая 232-ка.
-
:lol: :lol: :lol: Хахахаха :lol: :lol: :lol:
-
Сигурно ползва трасе. Няма за какво друго да е отзад. Иначе егати и тежкия влак, че три лока да го обслужват. 40-ките на БЖК са отличнички в такъв случай. ;)
-
Не ползва трасе - защото няма какво да е возило за да ползва трасе.
Мощността на серия 86 е 4080 kW, а максималната им скорост 175 км/ч. Простичката сметка е такава - 2х4080 kW = 8160 kW за двете 86-ти. При БЖК една 40-ка е с мощност 5100kW, 2х5100kW = 10200kW и максимална скорост 120 км/ч. От това следва, че нормата на 2х40 е в пъти над тази на 2х86. А от Бургас към Пирдоп определено има големи наклони и ще им е нужна трета машина. Обяснението, че третата машина е 232 е защото в момента има само две сертифицирани 86-ти на ДБ. Когато се сертифицира трета 86-та, 232-рата ще отпадне от състава на влака.
-
Днес, пътувайки с експреса от София за Бургас, на обед след кото влака пристигна с 10 - 15 минути закъснение - "сефте", на гарата където започват стрелките за коловозите бяха спени два чисто новички локомотива на "Ди Би Шенкер Рейл България". :)
-
Имат си проблем с локомотивите поради нашите подстанций и се презапасяват.Това е същото като при самолетите ,МИГ са много по непрентециозни от F-... А и ако се загледате по снимки в Европа рядко има товарен влак с една машина. Къде са 2 3 4 ри .Хората са го сметнали явно че-"Зада победиш трябва да финишираш".
-
Този влак го заснех на гара Сливен - 20 6-осни пирдопски гондоли...яко
(http://a.imageshack.us/img801/448/dscn9964.jpg)
(http://img842.imageshack.us/img842/9475/dscn9961.jpg)
(http://a.imageshack.us/img534/9222/dscn9960l.jpg)
(http://img830.imageshack.us/img830/3943/dscn9959.jpg)
(http://img831.imageshack.us/img831/7313/dscn9958.jpg)
(http://a.imageshack.us/img248/6190/dscn9965z.jpg)
тук са всички снимки (http://img168.imageshack.us/g/dscn9991x.jpg/)
video (http://img525.imageshack.us/img525/6119/dscn9957.mp4)
-
Този влак го заснех на гара Сливен - 20 6-осни пирдопски гондоли...яко
:good: :good: :good:Страхотно
-
(http://img442.imageshack.us/img442/149/dscn9975.jpg)
Защо :angry: :wild: :nono: длъжностното лице е без шапка, а-а-А? :punish:
-
Защо :angry: :wild: :nono: длъжностното лице е без шапка, а-а-А? :punish:
И загрозява влака :angry: :angry: :angry: :angry: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo:
-
(http://img442.imageshack.us/img442/149/dscn9975.jpg)
Защо :angry: :wild: :nono: длъжностното лице е без шапка, а-а-А? :punish:
елементарно просто е собственик!!!!!!!!!
-
Вчера водих децата до Бянкя,да се повозят на влакове.Заснех и терминала на Шенкерите в Божурище.
Първо на Волуяк среща с ВальоТТ,който чакаше помощна машина за отвозване на товарачка до Драгоман.
На заден план 43-ката на Валери и товарачката.
(http://media.snimka.bg/7036/020327780-big.jpg)
Валери идва.
(http://media.snimka.bg/7036/020327781-big.jpg)
Чао валери! ;D
(http://media.snimka.bg/7036/020327782-big.jpg)
Шенкер!Вижда се един от рампените коловози и товарни вагони.
(http://media.snimka.bg/7036/020327789-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/7036/020327790-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/7036/020327792-big.jpg)
Това е отклонението към терминала
(http://media.snimka.bg/7036/020327795-big.jpg)
И пак на Волуяк
(http://media.snimka.bg/7036/020327797-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/7036/020327772-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/7036/020327777-big.jpg)