RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: pach в 04 Октомври 2010, 08:46:41
-
Току що съобщиха по БТV...
Международният влак от Сърбия -от Драгоман към София, се е ударил челно в друг (служебен!!!) влак.
Има двама тежко ранени машинисти. Предполага се, че локомотива на международният е имал някаква повреда.
Станало е в 7,50 часа тази сутрин.
Министъра н атранспорта пътува натам. Има, може би още ранени.
Сведенията е че не са дуерайлирали.
:(
-
http://news.bgnes.com/view/867337
-
http://www.dnes.bg/photo/2010/10/04/treti-tren-minal-po-liniiata-dovel-do-katastrofata.100328
И още малко снимки...
-
Лоша работа! :(
-
Е, и какво? Кои поема отговорност? Струва ми се, че ей така се съобщава, все едно иванчо си е загубил камиончето!
-
Извършва се разследване в момента, тъй че кой ще поеме отговорност, ще се разбере по-късно. Доколкото разбрах от Върховна касационна прокуратура са поели случая, тъй че като такъв с обществена значимост, резултатите от разследването на инцидента ще се оповестят скоро. Все пак няма жертви, тъй че най-много да се носи дисциплинарна отговорност придружена с имуществени санкции. Нещо такова! :blind:
-
тони почвай да създаваш товарни мотриси явно са хит в железниците щом и бтв ги споменават :lol: хайде някой да ми изпрати снимка на товарна мотриса че ми е любопитно да я видя а и жена ми иска да и се наслади даже имам официално разрешение ако се произвежда в НО да си я купя :lol:
-
тони почвай да създаваш товарни мотриси явно са хит в железниците щом и бтв ги споменават :lol: хайде някой да ми изпрати снимка на товарна мотриса че ми е любопитно да я видя а и жена ми иска да и се наслади даже имам официално разрешение ако се произвежда в НО да си я купя :lol:
Всичко това
http://railwaymodeling.com/gallery/index-6.html
-
Това са моторни дрезини и моторни вагонетки.
-
Това са моторни дрезини и моторни вагонетки.
За тези от БТВ,това са ТОВАРНИ МОТРИСИ :lol:
-
Това са моторни дрезини и моторни вагонетки.
За тези от БТВ,това са ТОВАРНИ МОТРИСИ :lol:
и сръбски локомотив :this: (според БТВ водещите на емисията и Богомил Грозев, който беше репортер на място)
-
Освободили са от поста му Симеон Ананиев - изпълнителен директор на ИА "Железопътна администрация".
-
Той какво общо има? Други мерки взети ли са?
-
Уволнени са седем пряко виновни и още няколко ще отнесат по-малки наказания.
Започнаха проверки навсякъде (както след всеки такъв случай), а в Драгоман спазват всички правила по учебник... След няколко месеца всичко ще си е същото, защото и хората са същите. Подобни дребни, но съзнателни нарушения се допускат и на още много други места, просто рядко се случват едновременно.
-
Преди малко влак "Чайка" (БВЗР 3620) е изпаднал с три вагона при влизане в гара Септември.
-
:blink:
-
:swoon: :swoon: :swoon:кога тва ?
-
Сега, към 11:30.
-
http://news.bgnes.com/view/870961
-
Абе хора,какво става с тва БДЖ много начесто нещо взеха да стават изцепки? :blink: :wacko:
-
Какво да става?! БББ строи магистрали... ама пътни и за жп-то пари няма. За какво и да има? Това не е рентабилен транспорт според болшинството властимащи, нищо че Европа не смята така. Нищо че светът не смята така. Ама каквото искат да си правят и Европата и светът, ние у БГ-то си знаем какво е право и какво - не... :diablo:
-
Добре го каза Адаш,то и държавата и Европа да налива пари в жп-инфраструктурата ,то все ще се намери кои да опапка парите да каже ми нестигат ,корупция му е майката пълнат си дебелите вратове шапкарите и тва е :diablo: :diablo: :diablo:съсипаха всичко и после страдат хората дет искат да се приберат удома или отидат на работа!!!
-
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3338031
Статия от вестник "Пари".
-
http://www.focus-news.net/?id=n1451734
46 205 - изпаднал капак на първи редуктор.
-
http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=193
-
Уф... поредният пирон в ковчега... :(
-
Стават такива неща често ама просто нелепа ситуациа капака да реши да пада баш пред контра релсата.Че и на 46та са едни якички оребрени чугунени.
-
Капака е паднал 800 м преди стрелките и е скачал по скрепленията. Контрарелсата само го е откъснала окончателно.
Ето тук е паднал: http://bgrail.info/photos/18.10.2010-Sp/IMG_3633.JPG на клм 104+395
-
Ето няколко снимки от инцидента
(http://bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=8457774)
(http://bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=8457776)
(http://bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=8457775)
липсващия капак
(http://bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=8457780)
(http://bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=8457782)
капак който си е на мястото
(http://bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=8457783)
Доста голямо желязо :resent:
-
Просто тия т.нар. "специалисти по ремонт" и "техници" трябва да бъдат съдени и разстреляни за мърляшко изпълнение на конкретните си служебни задължения.. Не заради някакви отвеяни теории, а че не са закрепили един капак! Докато не изправят няколко такива мърлячи до стената /по сталински/, едва ли ще има оправия... :wild: Или може би заради такива идиоти трябва да загинат 10-20-50-100 души, за да им се потърси отговорност.. Ами то контрарелси има и по мостовете.. Ами ако влакът беше дерайлирам там и от моста цамбур в някоя голяма река, а? :blink:
-
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3436651
-
http://www.radar.bg/redirect.php?newsid=7953010