RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby => Темата е започната от: pach в 15 Октомври 2010, 15:01:18
-
:fool: :fool: :fool: :fool: :fool: :fool: :fool: :fool: :fool: :fool:
Звучи самоубийствено, но това е спорт, в който участниците карат ролери под движещите се коли, а за това се изисква пластичност, сила и необичаен баланс на тялото. Състезанието се провежда единствено и само в Индия. Неофициалния рекорд е поставен от индиец, който успял да се вмъкне изпод 57б движещите с висока скорост коли, при това на ролери.
(http://trendymen.ru/lifestyle/guide/images/4_bus_630.jpg)
Най-бързата кола в света точно в този момент е синя и струва 1.5 милиона долара. Тя е за любителите на високите скорости е от фирмата Тhe Weber Sportcars. Името и е The Fast One и е официално най-бързата спортна кола, като ускорява до 100 км в час за 2.7 секунди, а най-високата скорост, която достига е 400 км в час.
(http://log.bg/users_images/2/2533.jpg)
(http://store.picbg.net/pubpic/2B/22/5faabad8a4472b22.jpg)(http://store.picbg.net/pubpic/E7/EC/d2a6c95226cce7ec.jpg)
Додж Томахоук е най-скъпият мотор в света. Може да Ви струва колосалните 555 000 долара.
Томахоук е по идея на компанията за мотори „Додж”. Отличава се с максимална мощност от 500 конски сили и 8.3-литров V-образен десет цилиндров двигател от Додж Вайпър. Снабден е с две колела отпред и две отзад, за по-голяма стабилност при висока скорост.
Според закона Томахоук не може да се движи по обществените пътища, но теоретично може да се кара. Крайслер продадоха 9 екземпляра, чрез Нейман Маркус (верига универсални магазини за богаташи в САЩ), за по 555 000 долара всеки. Говорителят на Крайслер заяви, че въпреки забраната за обществено движение, тези машини могат да се използват на частни пътища.
Моторът достига 100 км/ч за около 2.5 секунди и теоретично може да развие скорост от 640 км/ч. Между колелата във всяка двойка има няколко сантиметра разстояние и всяко колело си има собствено окачване. Минимум четири колела са нужни, за да могат да се справят с мощността на двигателя.
(http://www.millionaire.bg/dbfiles/articles/Article384Full1.png)
-
Малка поправка за колата - най-бързата серийна кола е Bugatti Veyron (http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron) с ускорение 0-100 от 2,5 секунди и макс. скорост от 431 km/h.
:yes:
-
:search: :yes: :drinks:
-
Малка поправка за колата - най-бързата серийна кола е Bugatti Veyron (http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron) с ускорение 0-100 от 2,5 секунди и макс. скорост от 431 km/h.
:yes:
Тва смотано бугати изобщо не е в класациите за най-бърза кола.
-
Тва смотано бугати изобщо не е в класациите за най-бърза кола.
Ето една класация (http://www.thesupercars.org/fastest-cars/fastest-cars-in-the-world-top-10-list/).
Ето и още една (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars).
Явно си по-информиран по темата - ще споделиш ли с останалите от коя класация за серийни коли черпиш инфо? :spiteful:
Иначе и на мен Bugatti Veyron SuperSport не ми харесва особено - и не, щото високото грозде е кисело, а просто щото съм фен съм на Ферари ;D
-
Спорно е дали бугатито е на 1во място. Примерно тука http://www.bukisa.com/articles/239779_worlds-fastest-cars-top-10 (http://www.bukisa.com/articles/239779_worlds-fastest-cars-top-10) е на второ. Освен тва има разни супри и GTR-и по над 1000 коня. Вярно, че серийно не излизат с толкова коне, но все пак е факт, че могат да се изкарат 1000 -1300 коня от тях.
-
Няма спор. В твоята класация присъства "обикновеното" Bugatti и то наистина е по-бавно от SuperSport версията. А тя си е серийна, макар и лимитирана до 300 броя. Иначе има и по-бързи возила, но те не са серийни, а някои дори нямат разрешение да се движат по нормалните пътища. Като например ThrustSSC (http://en.wikipedia.org/wiki/ThrustSSC), държащ рекорда за скорост по земя. С 2 турбореактивни двигателя с обща тяга от 223kN и мощност от 82MW или 110000 к.с. (!) това си е самолет без крила :)