RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм

Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: liro4605 в 04 Ноември 2010, 13:11:00

Титла: Коловозни развития на гари
Публикувано от: liro4605 в 04 Ноември 2010, 13:11:00
Имах някаква идея сам за себеси да го правя това нещо по линийте по който пътувам поне.
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634244724316196250.jpg)
Гарата е Бургас
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634244724426352500.jpg)
Тзи коя ли ще е ? :pardon:
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634244724481040000.jpg)
Апък по този начи мога да ви наснима набързо на цялото пловдивско управление.
Това е в стаята на диспечера.Там мога и гара по гара да ги снимам.
Вижте още тук http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=37794&AlbumId=137006

Само кажете и ги почвам  ;D .
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Best Ripper в 04 Ноември 2010, 13:24:14
Ето това е да имаш "пета колона" по железниците...  ;D Снимаш всичко от къде гърбо...  :drinks:
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pach в 04 Ноември 2010, 15:29:59
Цитат на: liro4605 link=topic=215.msg48504#msg48504 date=1288869060
Имах някаква идея сам за себеси да го правя това нещо по линийте по който пътувам поне.
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634244724316196250.jpg)
...

Аз също (поне в два проекта - но остана само "резервния") но се оказа че този тип управление не се харесва тук... :on_the_quiet:

Цитат на: liro4605 link=topic=215.msg48504#msg48504 date=1288869060
...
Само кажете и ги почвам  ;D .

Ми казваме де... :hi: :hi: :hi:

Или както казва Венци - петата колона е ценна не само че е " в  гръб " , но и че знае какво точно ни вълнува моделистите.
 ;D ;D ;D
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: TheJackal в 13 Ноември 2010, 12:56:27
Дълго мислих къде да пусна следното "Готово е проучването за жп възел Бургас". Реших, че в тази темата може. Ето и текстта:

Дружество по ЗЗД "Евротранспроект 2010" с водещ изпълнител "Евротранспроект" завърши работата по техническата помощ за развитие на жп възел Бургас.

Проектът се финансира от програма ИСПА със средствата, спестени от първоначално обявените търгове за проучване на жп обектите София - Пловдив, Пловдив - Бургас, София - Перник - Радомир, София - Горна Оряховица - Мездра. В същата група е и проектът за Кюстендил - Гюешево, жп възел София, Пловдив - Михайлово, сигнализацията на жп възел Бургас.

Проектът ще бъде включен в резервния списък на оперативна програма "Транспорт" за този програмен период, защото след завършването му лесно може да бъде подготвена апликационна форма за кандидатстване за еврофинансиране. За съфинансиране може да се разчита на Световната банка или Европейската инвестиционна банка. Според предложения от изпълнителя вариант С-етап 1 инвестиционната стойност на проекта е 33 967 965 лв.

В железопътния възел се включват различен тип гари с различно предназначение, като общата дължина на възела е 15 м. Той започва от гара Долно Езерово, следва разделен пост Лозово, гара Разпределителна, гара Владимир Павлов и гара Бургас. В зоната на пристанище Бургас също има жп коловози, които са разделени на две: Бургас-изток и Бургас-запад. Те са в по-голямата си част на територията на пристанището, отколкото на територията на железниците.
Има жп клонове в южната индустриална зона, която почти не работи. От гара Владимир Павлов има жп линия, която минава през града, покрай плажа и води до Сарафово.

Втори вариаонт предвижда ремонт на съществуващите коловози и запазване на технологията на действие на жп възела - правят се капиталовложения, но нищо от процеса на работа не се осъвременява.

Третият вариант променя работата в целия възел. Целта е влаковете, които обслужват пристанището, да бъдат ускорени. Там има основно контейнерни и блок-влакове, за които е необходима преработка. Другата цел е да се намали движението на влаковете и затова предложенията на проектантите са за осъвременяване на пристанищната инфраструктура. Всичките препоръки са съобразени с пристанище Бургас и бъдещия контейнерен терминал, както и с проекта "Супер Бургас". В гарата се влиза с 25 км в час, а до гара Владимир Павлов се възстановява скоростта от 130 км в час. Преустройването на гара Владимир Павлов е такова, че да има преки връзки с пристанището. Корекция има и за локомотивите, които отиват в депо или излизат оттам, като идеята е да се съкрати времето за маневриране. При силен трафик има интензивна маневрена дейност на гара Владимир Павлов, а в целите на разработката е влаковете да не правят маневри, а да влизат директно в гарите.

Според втория етап на този вариант е добавено допълнително развитие, свързано с желанието на общината да има крайградска железница, като част от проекта "Супер Бургас". Така трасето, което от Владимир Павлов се отправя към Сарафово, ще направи и връзка с летището. Прелезът на сега съществуващата железница към Поморие в бургаската морска градина (към хотел "Парк") ще бъде премахнат, като железният път се качи на горно ниво. Това в проекта не е направено, само е показано, че е възможно. Жп гара  Владимир Павлов ще бъде реорганизирана и в нея ще се включат нови коловози.
Пак по желание на общината се предвижда вариант скоростният трамвай да достигне и отдалечения квартал "Меден рудник". Според разработвания Общ устройствен план южната индустриална зона няма да остане индустриална, ще се превърне в офис територия, така че до нея също е добре да има градска железница, чието трасе ще е успоредно на пътя, минаващ през блатата. Тъй като в тази зона има два пътни надлеза (двата подхода към пътния възел Бургас - Созопол - "Меден рудник"), преминаването на железницата ще бъде добре премислено.

Публикацията е от брой 418, 12 - 14 ноември, 2010 год., вестник "ФАКТОР" - Бургас
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: liro4605 в 13 Ноември 2010, 19:33:33
Такива проекти ме грабват.Но като знам че това е поредния ПРОЕКТ и нищо повече  :fie:.Аз лично знам за поне 7-8такива за възела в Бургас от 1990г насам.
Някога когато са се реформирали повечето гари и централизаций(визирам периода 1980-1989) ,в района на Бургас е било прекалено претоварено за да се извърши какъвто и да е по сериозен ремонт.Затова и повечето гари там са си с "МеРеЦе на ръце" или казано ръчни стрелкови обръщатели.
Инсталацията на гара Дружба си е направо МРЦ само дето няма електрически обръщатели.Има си контрол на стрелките,очертаване на маршрутите,но си се въртят на ръка.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pach в 11 Декември 2010, 14:16:20


 :scratch_ones_head:
(http://rol-bg.com/new/images/stories/Proekti/fakulteto/Snimka4_1.jpg)
http://rol-bg.com/new/index.php?option=com_content&view=article&id=75%3A2009-10-17-16-40-49&catid=38&Itemid=57


Можете да запазите файлове с чертежи за по-подробно разглеждане.
Приложени Файлове: File Описание File size
Напречно сечение на тунела Разрез на проектирания тунел в напречна равнина 136 Kb
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//075_Napr_razr.pdf
Ситуация в план Ситуационно решение в план с временна организация на движението и ПБЗ част 99 Kb
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//075_PBZ_VOD-Model.pdf
Тунелен портал Конструктивно решение в изкоп: тунел изпълнен по открит способ 106 Kb
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//075_Portal.pdf
Надлъжен профил Надлъжно решение с план на отместванията по ос и ниво 332 Kb
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//075_Sit_RW_[4]-Model.pdf
Шумоизолираща стена Над порталите на конструирания тунел изграждане на шумоизолираща стоманобетонова стена 2222 Kb
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//075_stena.pdf
 ;D ;D ;D
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pach в 11 Декември 2010, 14:20:34
Тук са всички чертежи и ПДФ-и от проектираните реконструкции и рехабилитации на тази фирма по нашата железопътна мрежа.
http://rol-bg.com/new/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=57
 :thank_you: ;D

(http://rol-bg.com/new/plugins/content/mavikthumbnails/thumbnails/400x108-images-stories-Proekti-Snimka3l.jpg)
гара Дупница

(http://rol-bg.com/new/plugins/content/mavikthumbnails/thumbnails/600x236-images-stories-Proekti-depo_ruse-SIT_1-Model.jpg)
депо Русе

Полиграфснаб в София - промишлен клон на гара Пионер.
(http://rol-bg.com/new/plugins/content/mavikthumbnails/thumbnails/600x188-images-stories-Proekti-gara_pioner-Snimka1.jpg)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: liro4605 в 11 Декември 2010, 15:54:18
Въхххх таз тема я бях позабравил :( !

(http://bgphoto.net/photos/37794/o634244724714165000.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634244724747290000.jpg)
Гара Стара Загора-пътническа и разпределителна+депото
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634244724780102500.jpg)
Светосхемно табло в пост на гара Ямбол страна гара Завой
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634276788637381250.jpg)
Светосхемно табло гара Волуяк
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634276788738318750.jpg)
Светосхемно табло гара Черна гора
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634276788789568750.jpg)
Светосхемно табло гара Змейово
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634276788911131250.jpg)
Светосхемно табло гара Карнобат пътническа разпределителна +3разделни поста
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634276788949256250.jpg)
Светосхемно табло гара Пловдив
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: zazo в 13 Декември 2010, 09:35:43
Този надпис "Нареди ли на прелеза?" съм го виждал на много места и ми е много интересна ролята му?
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Adrian в 13 Декември 2010, 09:47:41


На моят волан в колата съм си залепил подобна като функция лепенка :  "КОЛАН!!"
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pavel75 в 13 Декември 2010, 09:53:49
Цитат на: Adrian link=topic=2788.msg50751#msg50751 date=1292226461


На моят волан в колата съм си залепил подобна като функция лепенка :  "КОЛАН!!"

В зимния период може да добавиш - "ФАРОВЕ"
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pavel75 в 13 Декември 2010, 11:37:54
На сървъра на главната директория е качен файл със схеми на жп пътища от бившия СССР. Документът е на руски език.
Изпратено от Best Ripper
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: liro4605 в 13 Декември 2010, 12:13:22
Надписа "нареди ли на прелеза" се поставя в случайте когато има такъв с ръчни бариери с цел да ти напомня дали си наредил на прелезопазача да го спусне преди да се даде изход на влака.
 Също така се използва в случай че прелеза е автоматичен но е зависим от изходния сигнал-тогава за целта се изпраща стрелочник( ако няма прелезопазач)и трябва да се нареди на него да го охрани.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: zazo в 13 Декември 2010, 12:19:02
Не си зададох правилно въпроса. Нещо което често се забравя ли е това, че има бележка, защото човека на пулта върши и доста други неща и ако за всяко има бележка, рискува пулта да заприлича на мониторите на нашите каки от търговския отдел.  :haha:
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bdz43r в 13 Декември 2010, 12:24:18
Не е нещо, което често се забравя, а нещо, което в никакъв случай не бива да се забравя.
Има и много други такива неща, но характера им е такъв, че не се пропускат лесно и нямат нужда от специлно напомняне.
Докато изпащане на влак с редовен изход без да е осигурено движението му не е възможно (или е трудно да стане случайно), изпращане на влак без да е наредено на прелезопазача на ръчен прелез е напълно възможно и много опасно.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: TANO в 13 Декември 2010, 12:57:53
Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани. Друг е въпроса, че гаровите прелези (било то ръчни или автоматични ) така или иначе са обвързани с осигурителната техника в гарата по такъв начин, че ако не са спуснати бариерите не може да се отвори редовен влаков или маневрен сигнал. Това важи и за междугаровите прелези близо до гара, които ако не са задействани не може да се отвори изходен сигнал. При автоматични прелези в нормална ситуация на прелезопазача не се нарежда нищо. Напомнителния характер на тази табела влиза в сила когато има повреда в осигурителната техника или автоматиката на прелеза. Тогава влаците се движат с писмено нареждане ( обр. ІІ-А ) връчено от чиновника на лок. машинист, а маршрутите се нареждат ръчно и се нарежда на прелезопазачите да охраняват прелезите ( в зависимост от характера на повредата) като отговорността за безопасността на движението се поема от чиновника. Има и пломбиран бутон за изолиране на обвръзката м/у прелеза и ОТ, който се ползва пак при някой повреди и в този случай също трябва да се нареди на прелезопазача с телефонограма. Бре, много дълго стана това - спирам.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Mixy в 13 Декември 2010, 20:51:30
Цитат на: TANO link=topic=2788.msg50768#msg50768 date=1292237873
Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани.

Че то останали ли са още такива прелези?
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bdz43r в 13 Декември 2010, 20:54:16
Не само, че са останали, ами са и много.
В това влизат и прелези с електрически бариери, но управлявани ръчно от прелезопазач.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: br185 в 13 Декември 2010, 22:27:35
Цитат на: Mixy link=topic=2788.msg50789#msg50789 date=1292266290
Цитат на: TANO link=topic=2788.msg50768#msg50768 date=1292237873
Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани.

Че то останали ли са още такива прелези?
По четвърта линия в участъка Горна Оряховица-Русе поне половината прелези са такива. Не мога да покажа снимки, но мога да изброя някой от тях:
-на 150-200м след изхода на гара Горна в посока Русе;
-преди спирка Раданово (при движение в посока Русе);
-два прелеза разположени преди и след гара Полски Тръмбеж;
-на изходните стрелки на гара Бяла (при движение в посока Русе);
-в междугарието Долапите-Русе има ръчнозадвижван прелез изграден на пресечната точка на жп линията с третокласен път свързващ Долапите с първокласен път Е85 (Велико Търново-Русе).
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: liro4605 в 22 Декември 2010, 14:55:47
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286242789265000.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243192546250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243508640000.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243531140000.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243559421250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243580827500.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243602390000.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243625202500.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243643796250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243665046250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243685515000.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243805671250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243842546250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243861921250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243880358750.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243900202500.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243918171250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243938015000.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243956296250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243975046250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286243995046250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286244015983750.jpg)
Схемата е без схема на база Калояновец
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286244142546250.jpg)
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634286244090827500.jpg)
Тази част от голямата схема е бившата Сточна гара която вече е разтурена.

Общо взето това са всички гари в участъка Пловдив-Карнобат без гарите Зимница и Церковски.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pach в 22 Декември 2010, 15:07:14
Невероятно!!!
Темата ти Миро (liro) става и за заглавие "В помощ на моделистта"!!!
 :hi: :hi: :hi: :hi:
Изкуши ме да те питам нещо (и съответно да пиша тук):
Случайно да имаш някъде ... :search: схемата на бившата софийска гара "Сердика"?
То едва ли има някаква вероятност, но понеже страшно ме вълнува и събирам всички материали за нея, ще те помоля
ако имаш нещо (каквото и да е ...дори преразказани спомени от колеги) да го споделиш с мен.
 :hi: :hi: :friends: :clapping: :clapping:
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: CaLLlo в 24 Декември 2010, 01:06:41
Колега Лиро, би ли дал гара Карнобат в по-едър мащаб - ако е същата големина снимка, да е поне от 2 части, или направо обща снимка, но с повече пиксели, че не се вижда много добре най-дясната част, която ме интересува.
Тенкс!
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: nilfe в 24 Декември 2010, 17:27:02
Някой случайно да има гаровото разпределение на Варненската гара, и на лок депото с въртящата маса.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: liro4605 в 09 Януари 2011, 19:08:29
Съжалявам за закъснението,но все пак ето:
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634301966314507500.JPG)
Така добре ли е?
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: CaLLlo в 16 Януари 2011, 16:40:11
Цитат на: liro4605 link=topic=2788.msg52086#msg52086 date=1294592909
  ...
Така добре ли е?

Супер е, вече се вижда коя стрелка каква е!! Мерси!

Тая гара май е единствената у нас с двойни трасета в 2 посоки, други има ли, не се сещам?
-------------

А на глухите коловози горе само преди 15 години, колко парни локомотиви имаше ......
... в това число и 2 от лодките с най-големи номера и сини табели - 15.275 или 274, а може да е бил също и 267 ...
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: liro4605 в 16 Януари 2011, 17:06:53
 ;D Гара София.2но към Подуене,Подуене разпределителна ,Волуяк,София север,Захарна фабрика.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: MakMakoB в 18 Януари 2011, 09:53:11
Колеги, а някой случайно да има скица на коловозното развитие на гара Разград и гара Търговище? Благодаря предварително.  :drinks:
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pach в 15 Септември 2011, 16:28:05
Мдаааа... :scratch_ones_head:

          ...датата е 01.07.2011...
          ...гарата е Франкфурт...
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cd/Frankfurt_Hbf_Gleise.jpg)

          ...файла е в PDF...
          ...интересното е след 5-та стр!!!

http://www.deutschebahn.com/site/bahn/de/geschaefte/infrastruktur__schiene/netz/netzzugang/dokumente/Bahnhof/SNB/F/FF__NBS.pdf

          ... схема на коловозното развитие...
          ...заедно със сигнализацията...
          ...има дори дължината на всеки (номериран) коловоз в метри!!!

ПРиятно "четене"!!! ;)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Vlado в 15 Септември 2011, 17:02:08
Хайлелебожкеле...  :swoon:
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: emilchaushev в 15 Септември 2011, 17:45:44
да ви споходи такъв макет да правите.... :)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Tramway в 15 Септември 2011, 19:35:36
Ако имах кинтите на Бил Гейтс и живот на шотландски боец със сигурност щях да направя такъв макет, даже и заедно с Франкфурт-разпределителна, която я няма в таз брошура..........
Или пък по-лесно да купя НКЖИ - готов макет в М1:1.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: CaLLlo в 16 Септември 2011, 08:58:56


От 100 години насам промените са незначителни ...
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: pach в 20 Септември 2011, 09:55:38

„Неотложен ремонт на железния път и съоръжения в района на локомотивно депо Русе”
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//074_Snimka1.pdf

Обект: „Проект за жп връзка на складова база на „ПОЛИГРАФСНАБ”АД в гр.София
 с жп гара Подуене, без ползване коловозите на гара Пионер”
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//076_Papirsnab4-Model_crop.pdf

Рехабилитация на жп линия София – Владая - Кулата
от км. 5+300 до км. 6+700 в междугарието Захарна фабрика - Горна баня
и изграждане на предпазно съоръжение;
http://rol-bg.com/new/index.php?option=com_content&view=article&id=75%3A2009-10-17-16-40-49&catid=38&Itemid=57

„Отводнителни и укрепителни съоръжения /водосток и канавки/
от км 38+000 до км 38+600 в междугарието Бели извор - Криводол
по 7-ма железопътна линия, в района на ЖП секция Враца”
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//098_Gen%20Plan%20Vodostok.pdf
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//098_GEO-Krivodol.pdf
http://rol-bg.com/new//images/stories/attachments//098_Sit-Krivodol.pdf

Всичко от "„РОЛПЛЮС” ООД
железопътни инфраструктурни обекти и геодезически измервания
http://rol-bg.com/new/
 ;D ;D ;D
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bobi_sf в 03 Декември 2011, 17:28:55
Към тази тема ще добавя:

Коловозно развитие на гара Варна
http://i39.tinypic.com/2bad06.jpg

Коловозно развитие на гара Димитровград
http://i44.tinypic.com/25jclxf.jpg
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Adrian в 15 Декември 2011, 10:40:22
(http://www.architecture.com/HowWeBuiltBritain/Images/Victorian/comingOfRailways/Newcastle%20railway%20station_530x803.jpg)

Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: D2 в 15 Декември 2011, 11:56:39
Адри,това е гърловина да си е*е мамата!Коя е тази гара?
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Adrian в 15 Декември 2011, 12:00:02
Newcastle railway station

Нюкясъл , Англия
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: niki в 15 Декември 2011, 15:16:32
Адри представи си какво ще е в oldcastle ;D, ужас, впечатляващо, със сигурност са повечко диспечерите.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Vlado в 15 Декември 2011, 15:31:06
Абе, ШЪ знаете и нашата не е по-проста:

Централна гара София... някъде в далечината:
(http://www.railwaymodeling.com/photogallery/stations/c.g.sofia/CGara2.jpg)

;)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: topalov в 06 Януари 2012, 20:05:35
(http://static.panoramio.com/photos/original/30978254.jpg)
(http://foto-fans.de/fotoalbum/albums/eisenbahnen/ice_bahnhof_montabaur_maik_filou__57_.jpg)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: j.k.kolev в 06 Януари 2012, 20:37:56
Цюрих:
(http://media.snimka.bg/5475/017205116-big.jpg?r=0)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bobi_sf в 10 Март 2012, 16:53:23
Коловозно развитие на гара Самуил:
http://i40.tinypic.com/21wqqo.jpg
http://i41.tinypic.com/9lhc8l.jpg
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: fpk1999 в 10 Март 2012, 18:03:45
Цитат на: Bobby link=topic=2788.msg74688#msg74688 date=1331391203
Коловозно развитие на гара Самуил:
http://i40.tinypic.com/21wqqo.jpg
http://i41.tinypic.com/9lhc8l.jpg
РУКЗ?
 :mda:
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: tritehiksa83 в 10 Март 2012, 18:07:57
До колкото знам гара София има най-голямото коловозно развитие на балканите. :blink:
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: fpk1999 в 10 Март 2012, 18:17:35
Възможно е.Има над 40 коловоза.Поне така знам...
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bdz43r в 10 Март 2012, 18:26:51
Букурещ е с по-голямо развитие.
А София няма 40 коловоза. 26 заедно с гаражните и глухите.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: KRAKOMOBILA в 10 Март 2012, 19:02:34
Бившата Подуене Разпределителна държеше някакъв рекорд доколкото знам с 52 коловоза.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: D2 в 10 Март 2012, 19:54:47
Защо бивша Подуене разпределителна?
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bdz43r в 10 Март 2012, 20:21:48
Защото настоящата е далеч от въпросния рекорд след закриването на средния район (с 32 коловоза).
Въпрос на време е източният район също да финишира като няма влакове, а с него и гарата като цяло.
Връзките за локомотивно и хладилно депо могат да станат като клонове от Пд-пътническа. В Пдр товаро-разтоварна дейност няма, действащи клонове също няма, а снабдяването на Сфт вече става от Искър и Илиянци.
Така ще станат ненужни връзките Сф - Пдр, Сфт - Пдр, Пдр - Ик и Бир - Пдр и изобщо ще има много промени по ЖП възел София.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: anubis в 11 Март 2012, 07:32:39
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=2788.msg74703#msg74703 date=1331398954
Бившата Подуене Разпределителна държеше някакъв рекорд доколкото знам с 52 коловоза.
Аз залагам на Горна Оряховица триажна...
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: D2 в 11 Март 2012, 10:05:35
Тошко ти говориш за в бъдеще време за Триажна,в момента гарата си работи и не е никаква бивша.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bdz43r в 11 Март 2012, 10:12:44
Не работи изобщо.
Нито един товарен влак не минава от там вече, средния район е изтърбушен, липсва ГАЦ-а...
В момента на линия е само източния район, но полезна дейност в него не се извършва - само рязане и изкарване на трошките от коловозите.
И разбира се преминават локомотиви от и за депо Подуене.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: D2 в 11 Март 2012, 10:29:05
Тошко,нали знаеш какво значи "бивша"-нещо което е било,гарата не е закрита та да е БИВША,има си началник гара,чиновник на източния район,чиновник на западния,има си стрелочници.Приказките от тук на татък мисля,че са абсолютно безсмислени.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: bdz43r в 11 Март 2012, 11:33:56
Съвсем вярно - гарата все още се води действаща.
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: petevsk в 28 Януари 2013, 14:14:37
Може ли някой да покаже коловозното развитие на гара Белово?
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: spas_tf в 28 Януари 2013, 15:07:27
http://www.wikimapia.org/#lat=42.2155697&lon=24.0180252&z=18&l=0&m=b (http://www.wikimapia.org/#lat=42.2155697&lon=24.0180252&z=18&l=0&m=b)

Ако това помага
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: TANO в 28 Януари 2013, 15:48:04
Или това?
(http://picbg.net/u/24294/21004/408226.jpg)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: Vlado в 28 Януари 2013, 16:05:53
Малко встрани от горното питане, но да напомня, че в стария сайт все още седят доста схеми на развития на бг гари, любезно предоставени ни навремето от Венци (Best Ripper):

http://2007.railwaypassion.com/?cid=270
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: petevsk в 28 Януари 2013, 20:22:32
Благодаря за помощта!
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: TANO в 28 Януари 2013, 23:51:32
Още една снимка на Белово няма да навреди, нали?
(http://media.snimka.bg/s1/1665/029574599-big.jpg?r=0)
Титла: Re:Коловозни развития на гари
Публикувано от: petevsk в 29 Януари 2013, 18:54:57
Няма да навреди - напротив помага още повече. :good:
Титла: Re: Коловозни развития на гари
Публикувано от: petevsk в 21 Август 2013, 21:59:30
Може ли някой да покаже снимка на МРЦ на Калояновец и Михайлово.

  Благодаря предварително!
Титла: Re: Коловозни развития на гари
Публикувано от: Adrian в 29 Март 2016, 09:58:19
(http://isgwww.cs.uni-magdeburg.de/pelo/sa/sa2/galleryA/hbfmd/hbfmd.gif)

(http://www.wenner.net/suche/G/Wien_Situations_Plan_Bahnhofes_Kaiser_Ferndinand_Nordbahn_Bahnhof_Nordwest_Nordbahnstra%C3%9Fe_Grundriss_Kohlehofen;00022907.jpg)