RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models => Темата е започната от: turboto в 22 Ноември 2010, 18:25:16
-
Чудих се дали да пускам такава тема.
Бях сложил и 462ХХ но се отказах поради причината че този модел можем с малък напън и сами да си го модернизираме. За ЕА 3000 на Bulmarket (с друга номерация) и тези на DB Shenker Rail Cargo Bulgaria също мисля че на местно ниво би могло да се организира нещо за това не са включени.
Идеята е да си избистрим кое да е следващото.
П.С. Ако сметнете че темата не е за тук... просто я..... ХХХХХХХХ :)
-
Ако въведеш в анкетата серии 03, 11 и 46 (баба Меца), ще счупя клавиатурата от гласуване.
-
Ако въведеш в анкетата серии 03, 11 и 46 (баба Меца), ще счупя клавиатурата от гласуване.
Емо мислих си и за тези варианти... Дай на Л.С. кои да включа
-
44 или 45.1ХХ
Не че са кой знае какви красавци. Ама така 46.002 и .125 им е скучно самички. А имаме ли ги и тях цял макет с изцяло български ел. подвижен състав може да се комплектова. И не ми казвайте "по добре 42.ХХ" - това е локомотив познат почти само в североизточна Б-я, пък и отдавна вече тая серия умря. Докато тези ги имаше и все още ги има навсякъде.
-
55-та ще е. Иначе за 44/45 мисля, че шанса не е толкова голям. Все пак фирмите ще гледат модели които ще се продават и извън българия - а такива са определено 55, 42, 51 и т.н.
-
55-та ще е. Иначе за 44/45 мисля, че шанса не е толкова голям. Все пак фирмите ще гледат модели които ще се продават и извън българия - а такива са определено 55, 42, 51 и т.н.
Що бре 06 , 61 също е актуален, а за 43/45 според мен вътрешната поръчка за БГ ще има значително по-голям интерес предвид това че са най-масови... отделно Чехия ще имат само едно пребоядисване... (като преглътнем малките конструктивни различия)
А защо да не се съюзим с някои чешки клуб (например или немски /GutzOLD/ за 51-51 или румънските ПАК за 55) и направим заедно поръчка...
Исках с тази тема да подтикна от сега това което би могло да е факт през следващата година и това да е като новогодишен подарък за всички нас
-
Ако погледнеме реално на нещата, и разбира се все пак имаме право на някакъв избор, представяйки си че имаме право само на един изстрел, според мен трябва да избереме локомотив, който нито една от познатите ни и непознати фирми досега не го е правила, но същевременно този локомотив да се експлоатира и в други държави в Европа, така че производителя да може да си продава модела със съответните разцветки И там, а по-нататък в светлото бъдеще все може и да склониме някой от производителите които вече (визирам настоящия момент) имат някой локомотив във вносна разцветка да го пребоядисат в нашенска... И така - карам наред:
43/45 - доколкото знам никога досега не е правен серийно от някоя фирма, въпроса е (тук може да помогне Кракомобила, понеже е разбирач от Чешки Железници и специалист по Шкода да каже дали има такива или съвсем малко различни локомотиви в Чехия, за Старфайтера серия 41 знам, но за 43, 43р, 44 , 45 нямам идея)... Иначе съм съгласен че това е може би най-масовата серия в БГ и много основна...
06 - Нали имаше опити за пребоядисване от някакви румънци, но нищо май не се получи и някои от Вас успяха да си го направят по-хубав... въпроса е дали Тилиг пак биха го пуснали (нали са го спряли от производство), а освен това трябва леко да пипнат фаровете и да ги направят по-големи, въпроса тук е че може и да се направят на луди, понеже нас не ни бръснат за слива, ето един пример как са угодили на италианците, на снимката по-долу е същия локомотив на частния превозвач "ФЕР", забележете разликата във фаровете - дааааа, сложили са им отгоре и мигачи :yes: ... значи за италианците може, а за нас не може? :fie:
(http://img3.imageshack.us/img3/5730/tilligtricolore3.jpg)
07 - не знам за фирмените политики на Роко и Брава (Жоро май беше споменавал за 500 минимум предплатени бройки в Роко, при това само боядисани в нашите цветове, а нали има и един джам дето трябва да се зазида, така че тука положението е рунтаво)...
60/61 - Това има ли го в Чехия/ Словакия на истински, тук производителя може да се навие да го направи, понеже ще може да го продава и там... тоест там, а и ние покрай тях...
42 Това вече го има в Чехословакия, а останалите производствени кахъри са същите като в горния казус
04 ехххххххххххх, мечти :blink: Аз съм твърдо ЗА този, понеже тук съм много пристрастен, а и ще може да се продава в Австрия, пък и на тези мискини от МСЕ Моделирбан ще им дойде доста мазно вътрешно (за което ще ми е кеф) за това, дето правят конкуренция на Тонката. Дори и тайно - аз си казвам и признавам че ще гласувам за него и то само един път понеже съм честен (няма да си издавам останалите оцелели 7 никнейма я :haha: )
51 - това го правеше една унгарска месингова вирма за 299 евро, като му гледах снимките, колко е месингов, колко е скъп и не знам си к'во, ама не останах особено впечатлен... някоя фирма като Роко и дори Пико ако го направи пластмасов определено ще се справи доста по-добре...
52 - произвежда се от многоуважаемият и обичан от доста от нас Хер Гютзолд (вечна слава на конструкторското му бюро), който явно няма да иска да се занимава да го пребоядиса за нас, бялата лястовица е че Флайшман го пуснаха в N, дано да го пуснат някой ден и в НО, но и те и Роко нали са под една шапка, така че сигурно остава въпроса с предплатените пребоядисани 500 бройки.... а му е време и някой друг да го направи този локомотив, винаги ми е много кеф, когато някой производител като Брава или Роко му бръкнат надълбоко на Гютзолд както е случая със сериите 110, 119, 120, 250 (а напоследък и Пико със 118)... така че малко или много (няколко години да изчакаме и да видиме дали някой няма да го пусне по-хубав, ако не да си купуваме оранжеви и други такива и всеки да се спасява поединично, молейки са на няколкото наистина талантливи пребоядисвачи измежду нас да му направи и неговия...
55 - освен тук и в Румъния къде другаде го има туй нящо?
Фийл фрий да добавяте и коментирате с което сте съгласни и с кое не....
:hi:
-
За чехите - 242-ра серия е почти същата като нашата 43-та серия. Само, че.. почти - отстрани вместо 8 имат 6 прозореца, плуговете са различни - и някой други дребни разлики по външната част (вътре нямат много общо).
(http://www.railpictures.net/images/d1/8/0/9/4809.1286348443.jpg)
Най-удачно изглежда 55 и 42. 55-та серия може да се предложи освен на нас - на Румънците, Чехите и други държави където се експлоатират макари и малко бройки.
42-ра серия - освен, че се експлоатира в - Чехия, Словакия, Австрия, Унгария и у нас... са и локомотивите с най-футуристичен вид и са печелили конкурс за най-красив локомотив - миналия век обаче. :)
-
Момчета,аз други локомотиви освен БДЖ нямам.Направил съм си 04,06,07,42,44,46,51,52,55,61серий и 18 и19 мотриси.Но ПО-ХУБАВО от ОРИГИНАЛ НЯМА. :good:Как да избера,сърце не ми дава :(Но по-добре да избера,от колкото не!Избрах 55 серия.Ако я спретнат по-хубава от моята,ще си купя(отлея) :spiteful:
(http://bgphoto.net/photos/27802/o633657518964163161.JPG)
(http://bgphoto.net/photos/27802/o633521830242190000.JPG)\
-
леле Тонииииии, колко дълго и колко пъти съм ти гледал моделите на снимки , ама аз сега се светнах - ама ти си нямаш Старфайтер 41 :blink: какво чакаш е питането тук - леки изменения по корубите, как така пропусна първият електровоз на БДЖ? Извинявай ако ти прозвучи като критика (макар и донякъде конструктивна), но е време да запретнеш ръкави и да се задействаш :spiteful:
-
Като има вече 46 най-свързаната с нея е 43. :hi:
р.р.А и чехите си имат доста такива макар неточно същите.
-
Както и 42-100 :im_so_happy:
(http://railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10061/normal_42184_Djakovo.jpg)
-
Мисля си, кое е по-важно от масов, типичен или специфичен модел, визирайки 04, 55 и 43/45.
04 и 55 са типични и специфични бг. модели, докато 43/45 и 55 са по-скоро масови.
04 е много красив, но не е масов - от доста време никой не го е виждал как изглежда, нито го е чувал как звучи запален, отдавна е останал някъде в миналото, пък и няма кой да ви го произведе.
55 отговаря най-много и на трите условия, но не е по-масов модел от 43/45, иначе е много специфичен.
43/45 като най-масов отдавна е станал емблематичен локомотив и много хора асоциират БДЖ именно с него.
Един глас за 43/45.
(http://picbg.net/u/24294/20464/424008.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/433598.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/424408.gif)
-
След като вниманието са насочва само към дизелите и електровозите, мисля че е логично да са изберат сериите с най-голяма заслуга в тракционната служба на БДЖ и оставили най-значителен отпечатък в железопътната ни история. Туй са 43, 44/45 и 04. Фактът, че младите нямат много спомени от 04 не правят серията по-малко значима. Наистина те бяха само 50 машини, но първите влакови дизелови локомотиви, които още с пристигането си понесоха бързата служба (по-късно и товарната, заради което им е*аха мамата), и я носиха повече от 35 години. Ако бяхме нормална държава, и досега да им са радваме на живо. Серия 61 със своите 20 машини, от които никога не са работили едновременно повече от 4-5, и то само в отделни райони, изобщо не може да са нарече типична за нашата железница. А серия 60 реално няма особено присъствие в БДЖ. Туй са 4 руднични машини за 1500VDC, прекроявани и преустройвани за 25kVAC в депо СЗ и частично използвани за маневра в СЗ, Тл, Ро, Глб и района на Марица-изток.
-
Трябва да разберете - че фирмите произвеждащи модели - не ги интересува кое колко е работило тук. Интересува ги колко броя могат да продадът - по-възможност в повече държави. И по този повод за 44 и 04 мисля, че може да забравиме. Единствените ни шансове са за 55 и 42.
-
Трябва да разберете - че фирмите произвеждащи модели - не ги интересува кое колко е работило тук. Интересува ги колко броя могат да продадът - по-възможност в повече държави. И по този повод за 44 и 04 мисля, че може да забравиме. Единствените ни шансове са за 55 и 42.
:yes:
-
Надявам се да спечели 55-цата все пак имаме електровоз нека имаме и дизел ;D
-
Още повече ,че Bulmarket може да се понамесят ;)
-
Да вапреки ,че може и в две разцветки да ги пуснат стандартната и на булмаркет така всеки ще има избор.
-
Аз лично бих предпочел следващият фабрично произведен БГ локомотив да е парен тъй като съм силно пристрастен към този вид тяга. От дизелите и електровозите се колебая между 04 и 43, но като че ли по реалистично ми се струва да се произведе серия 43 ( най-вече заради присъствието му в Чехия). Та затова глас от мен за 43 серия.
-
Парен - нали чакаме от Фулгурекс 01
-
За парен нещата са доста по-сложни и за това умишлено парната тракция не присъства в анкетата.
-
леле Тонииииии, колко дълго и колко пъти съм ти гледал моделите на снимки , ама аз сега се светнах - ама ти си нямаш Старфайтер 41 :blink: какво чакаш е питането тук - леки изменения по корубите, как така пропусна първият електровоз на БДЖ? Извинявай ако ти прозвучи като критика (макар и донякъде конструктивна), но е време да запретнеш ръкави и да се задействаш :spiteful:
не ми хареса модела
-
Дали ако не си сътрудничим с тези http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=2662 (http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=2662) + нашите взаимотношения с A.C.M.E. няма да постигнем повече с по-малко напън.
По-голям пазар=повече произведени (сменява се само ливреята)=по-ниска цена (приемлива имам предвид)= щастливи моделисти (а и не само)
-
А защо например не поръчаме някоя мотриса?
Например 30,31 или 32
Ще са много яки! :victory:
-
Таз година серия 43 (първа доставка) има 40годишен юбилей от създаването си.
Няма да е лошо да се сдобием с по някоя друга по случая.
Относно мотрисите 18та би било най яко според мен.
-
Коквото и да поръчаме от тези влакове нито един досега не му е правена коруба следователно ще си е бая трудно.Ще трябва да докараме някой от АКМЕ да ги мери и гледа.А относто 42 серия за коя става дума? АЗ съм за първата!
http://www.railwaymodeling.com/gallery/displayimage-28-19.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/displayimage-28-10.html
-
Друго мое предложение, може би най-доброто, да поръчаме лок + вагони т.е. сет
-
Да ви кажа честно не ни трябва локомотив в НО а машина за смаляване ;D.Вземаме един локомотив на БДЖ и си го смаляваме. :haha: :lol: Надявам се БДЖ да имат локомотиви за всички ни!! :haha: :lol: :lol:
-
Гласувах за 55-та, защото ми е любим лок. Но истината е, че към този момент единствено 14-та серия(фиатката) би могла да събуди интереса на производител. След като имаме вече някакви отношения с АСМЕ, грехота е да не се изпрати запитване. Още повече че те са ориентирани основно към италиански подвижен състав. Ривароси също евентуално биха проявили интерес. Но това запитване трябва да се направи от името на клуб(ове), за да има по-голяма тежест.
А за 42-ра съм сигурен че рано или късно ще го пусне някоя от големите фирми, след като има толкова награди за дизайн. Странно е наистина, че такива смешни чешки локове ги направиха (например Tauchbrille или по нашенски шнорхела на ЧКД), а този все още не.
-
Аз също гласувах за 55 понеже макета ми няма КМ а ми се ще някаква БДЖ класика да тегли вагончетата из макета ми :dirol:
-
относно модела...Срещат се швейцарски модели, който много наподобяват 55-та, но са със симетрични двигателни половини. Имат и 6-осен вариант. Единият производител за който се сещам беше HAG, а другия някаква белгийска фирма, може и LSmodels да е била. Ривароси също са правили преди години такъв модел.
относно оригинала...Освен у нас, тези локомотиви се експлоатират в Румъния и Гърция. Лошата новина е, че румънските и гръцките са видимо по-къси от БДЖ изпълнението. Предполагам и по-маломощни, което в случая не ни интересува.
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/80/blue/Iron_and_natural_Horses.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/80/blue/P1050257.jpg
-
Тези на снимките са 1 към 1 с наще. В Гърция нямат като наще.
-
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/diesel/55/180-211/20081028-Aspropyrgos-55242-01.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/80/grey/Arad/80_0512_6_b.jpg
Да, сигурно е така.
-
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634321525031368750.JPG)
Ако се съобразим с тез вагони който вече се предлагат и искаме да си имаме един изцяло БДЖ състав, мисля е редно да е 43-45.Отделно да неказвам колко хора, дори и нехобисти ще я искат.
-
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634321525031368750.JPG)
Ако се съобразим с тез вагони който вече се предлагат и искаме да си имаме един изцяло БДЖ състав, мисля е редно да е 43-45.Отделно да неказвам колко хора, дори и нехобисти ще я искат.
То се видя с 46-та колко я искаха - малко над 100 човека. Пак е уникална, излиза за първи път, чистак-бърсак БГ. Обаче пазарът ни е малък. Това е! И трябва да го имаме предвид. Добре че румънците взимат на кило, че от АКМЕ са доволни. Иначе ще видим нов лок през крив макарон.
И пак пазарът ще определи кой ще е той. Защото ние желания имаме много, но единствено и само пазарната логика ще каже: "Ето този модел ще се продаде. ОК! Да го произведем!". Все пак нямаме право на тоя етап да се оплакваме - Булмаркет, 46-та, сега от Тилиг БГ вагони предлагат. Надявам се скоро да има и други.
Като се сетим до преди две-три години какво беше, съм сигурен, че след три-четири и това ще ни се струва малко.
Просто трябва търпение!
-
Има ли начин да се говори с тилиг да барнат една 52-ка ?
-
Има ли начин да се говори с тилиг да барнат една 52-ка ?
Жоро е казвал за Роко, че ще искат да се заяви предварително определена брийка, не по-малка от едиколко си ... а тя там май беше 200 или 500 ...
-
Начинът е много лесен. Отива се при Тилиг, оставят се парите на масата и се казва: Те ви парите, дайте сега и направете едни 150 бройки. Нищо по-лесно от това.
Апропо: за коя 52-ка говориш, щото Тилиг може да я направят в ТТ. Или ще сменяш мащаба! :good:
-
Коквото и да поръчаме от тези влакове нито един досега не му е правена коруба следователно ще си е бая трудно.Ще трябва да докараме някой от АКМЕ да ги мери и гледа.А относто 42 серия за коя става дума? АЗ съм за първата!
http://www.railwaymodeling.com/gallery/displayimage-28-19.html
http://www.railwaymodeling.com/gallery/displayimage-28-10.html
Мите, локомотивът е един и същи, но на втория наще са му сложили кабина от 43/45, щото ламинатната се е разпаднала от вятъра, или са я катастрофирали някъде.
Настрани размерите са паснали, но горе в ъглите кабината стърчи и в резултат се е получил най-смешният лок по наще земи. ;D
(http://www.railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10056/42-179.jpg)
http://www.railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10070/Picture_022.jpg
http://www.railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10200/42179_2qB.jpg
http://www.railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10061/42184_Djakovo.jpg
Трябва да се види наживо! (http://picbg.net/u/24294/22952/256590.gif)
-
Е, то във всички случаи ако се прави 42-ра серия, ще е с оригиналния ламинатен кош. Иначе се губи смисъла тая красива машина да има вида на "новите" 42-ки като модел. По-добре да направим 43, 44, 45 в такъв случай. А и ламинатките ги карат в други страни, тъй че в това ни е шанса. Обаче не съм чувал, да се водят преговори с някоя фирма да ги произведе, ама нейсе, все някога ще стане и това. БГ пазарът става все по-атрактивен, тъй че...
-
http://www.railwaymodeling.com/gallery/displayimage-28-19.html
Тази е "менте" и коша даже е сменян.Оригиналния е от оребрен стъклопласт също както и кабината.
-
Еееееееееееее бях чувал за менте ракия,менте цигари и менте документи ама тва разби мечтите ми "МЕНТЕ ЛОКОМОТИВ" егаси докъде стигнали престъпниците :wacko: :lol:
-
От всички 42 1хх. Само рамите са оставени. Коша е изграждан наново.
-
Начинът е много лесен. Отива се при Тилиг, оставят се парите на масата и се казва: Те ви парите, дайте сега и направете едни 150 бройки. Нищо по-лесно от това.
Апропо: за коя 52-ка говориш, щото Тилиг може да я направят в ТТ. Или ще сменяш мащаба! :good:
Жоре, те от Гютцолд ще ни одерат живи с тяхната 52-ка, за това Адри пита за Тилих. Вярно, че е в ТТ, ама... :lol: :lol: :lol:
-
Ето един почти БДЖ модел на Мodellbahnmanifaktur Sebnitz. Липсват му само нашите табелки...
http://www.modellbahnshop-sebnitz.eu/bi-shop/12-5021.jpg
-
Далеч е от нашите. :)
-
Привет колеги,
Не съм съгласен, че 55 серия е само тук и в Румъния: По долу ви показвам Гугъл превод на производството на завод Фаур в Букурещ:
Така че, има / не са класове за тези дизелови хидравлични локомотив в Румъния:
80/040-DHC-class
Производството им започва през 1966 г. в "23 август" Букурещ, последният екземпляр е произведен през 1985 г., сградата не повече от 1303 броя. Те са доставени в Румъния (CFR + промишлените предприятия, 957 броя), България (270 броя), Китай (два), Чехословакия (38), САЩ (едно парче), Мозамбик (32) и Ирак (3).
Той разполага с дизелов двигател тип Sulzer-LDA-28-B "или" LDSR-28 ", 6-цилиндров двигател, който развива 1250 к.с., хидравлично задвижване тип" Фойт "(произведени по лиценз на" Hidromecanica "Брашов?) агрегат отопление влака на пара "ГАТТ", дължина 13.7 m, тегло 70 тона, теглителна сила 231 кН, максимална скорост 100 км / ч.
Заедно с треньорите на "Димитров", е символ на пътнически влакове по второстепенните линии в периода 70'-80'-90 '.
Тъй като "слаби точки", като например: хидравлична трансмисия, която също е повреден, и система за парно отопление (тъй като намалява производствения капацитет на пара, които не се затоплят, при оптимални условия, повече от 3-4 коли). Въпреки това е любимата ми локомотив, с "доброто" по-специални!
81-клас
подобен на предишния, но без да е отоплителната система на влака. (Аз съм любопитен, ако не е много парно отопление единица, в която се помещава малка качулка?)
82-клас
Има една модернизирана версия на клас 80, 1999-2000.
Имате нов двигател "Caterpillar" влак отопление генератор, бордови компютър, нови хидравлично задвижване и др.
1500 к.с. мощност, дължина 13,7 м, тегло 70 тона, максимална скорост 100 км / ч.
Продукти "Remar" Клуж-Напока, в сътрудничество с "Alshtom"-Франция.
Не забравяйте, че "Булмаркет" ще се включи в поръчката, тъй като за нас тези локове са мили, започнахме с такива. А не забравяйте, че 1300 броя произведени и както виждате са разпратени в доста страни.
Така, че бройте ме за 55. Ще направя всичко възможно да вземем повече бройки.
Тяга за всички.
-
In Bulmarket we trust !!
(http://img560.imageshack.us/img560/9928/021346605big.jpg)
-
Ако имахте избор, кой български локомотив бихте искали да видите произведен? ...и в кой мащаб :)
-
44-та и 42-ра серии в НО
-
Мисля, че което и да се направи все ще е добре - 04,06,07,52,55,43 ....
-
Разбира се:
1. 04 :yes:
2.42,43,44
в НО
-
04
-
Присъединявам се към зазо:
04
-
Мечтата ми е 55 в Н0
-
Тъй като се сетих, че вече сме обсъждали тази тема, намерих и слях старата с тази, за да продължим коментарите този път не само за НО.
Vlado - админ
-
04-най-красивия локомотив движил се по нашите земи :yes:
-
44,43 ,42,41
04,55
-
01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10,
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,
25, 26, 27, 28, 29,
32, 33, 35, 36,
41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50,
51, 52, 55, 60,
61
(http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif)
-
ееее Саше нямаш спирачки :)
-
41
-
04
-
52 за маневра!
-
44 много ясно - накъде е БДЖ без една Шкода отпред :give_heart:
п.с. иначе на всичко съм доволен ;D
-
44 или 43 ще се закупи от доста железничари било то като задвижен или не(не веднъж са ме питали има ли ги на модел),аз също съм за тях както и 42 и 04.
-
44 или 43 ще се закупи от доста железничари било то като задвижен или не(не веднъж са ме питали има ли ги на модел),аз също съм за тях както и 42 и 04.
46 200 също би бил доста ефектен на модел :pardon:
-
направо съм креизи по 44 и 45 шкодите бдж и румънските 46 124 и 46 125 ,надявам се да ги пуснат на пазара до няколко години :)
-
направо съм креизи по 44 и 45 шкодите бдж и румънските 46 124 и 46 125 ,надявам се да ги пуснат на пазара до няколко години :)
44 и 45 ги има при мен
-
Много ясно, че най уникалният Бг локомотив трябва да бъде произведен като модел и той е 46-та серия,
ама говорим за парната 46-та (Баба Меца), а не електрическата...
-
Парната 46-ца вече е произведена... Изработва се по поръчка... Както и други БГ локомотиви... Подробности при Деянов младши... :hi:
http://www.railwaymodeling.com/siff-m/index.html
-
Здравейте.
Подцещам тези, които сами си правят локомотиви, че има отливки на БДЖ 42-ра и 61-ва серия на ценаот около 35.лв на този сайт:http://odlitkymodely.cz/h0_elektricke_lokomotivy.html а за контакти и поръчки пишете на:Ondrej.Ciz@arrowecs.cz
Ако желаете моторизиран модел, нуждаещ се само от пребоядисване погледнете тук: http://www.pragomodel.cz/pragomh0.htm
:good: :drinks:
-
Парната 46-ца вече е произведена... Изработва се по поръчка... Както и други БГ локомотиви... Подробности при Деянов младши... :hi:
http://www.railwaymodeling.com/siff-m/index.html
Знам, ама последно имаше поръчка за серия 19 :)