RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: Tramway в 09 Февруари 2011, 16:53:47
-
Една тема, която пускам със закъснение повече от 7 години. Все пак мисля, че на някого все още може да му е интересно.
Ето тук можете да видите последното пътуване по земя и въздух на теснопътен локомотив 61576 към мястото му на вечен покой в двора на ВТУ "Тодор Каблешков", септември 2003г.
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=2583&AlbumId=9919
-
Емо, кликни на линка.
-
Баси каква глупост! Как е станало хич не знам, туй изобщо не са мои снимки. Сега го оправих. Сори!
-
За съжаление един е в движение само...
Аз се возих миналата седмица да Добринище.
Двата локомотива на Банско са много по-зле отколкото преди 2 години...
Можеше поне да ги приберат някъде под навес...
-
Емиле, тъй като сега този локомотив е в северозападния край на "плаца", значи ЛИ това, че е била пусната временна линия от тревните площи (където явно го е оставил крана), по която той е направил своето последно пътуване (около ...50 метра) може би?
:scratch_ones_head:
(едва ли е бил по пара обаче...)
-
Машинката беше възстановена в депо Сф само на външен вид като за експонат категория L5. Тя даже няма и шатуни и ексцентрикови щанги, които са откраднати Бог знае кога. Имаше идея да са направят дървени "протези", но си остана само на приказки в деня на преместването.
Оттатък оградата беше сложен временен коловоз - наредени направо на земята звена, вързани с джонтове с по 2 болта, на който я постави крана, и беше изтеглена по него до окончателното си място с трактор. После вдигнаха звената, като остана само парчето, върху което и сега стои.
По същия начин беше настанена и 42-72.
-
Ако имаш, дай и снимки на наместването на електровоза... :good:
-
Нямам. Тогава бях в странство и са занимавах с иностранни парни машини. Sorry!
-
Жалко, че не са оставили звената. И може би можеше да се измисли начин да се движи лока около ВТУ-то като атракция/музей.
-
Жалко, че не са оставили звената. И може би можеше да се измисли начин да се движи лока около ВТУ-то като атракция/музей.
Нямаш си на идея какво коловозно развитие с гара тунели и тнт е имало в ПЖИ!Ако се намерят снимки ще ги публикувам.За жалост аз когато бях курсант нищо не беше останало.Батальона в който бяхме беше построен на мястото на трасето.Междурелсието май 760мм идеално за машинката.Машината която се е движела по трасето пък, последно беше в СПТУ Г Делчев Пловдив.Идеята е била там да се пренесе всичко за да се спаси.Уви обаче демокрацията спира проекта.
Грешка май 600мм беше
-
Учебната железница в двора на ВТУ са простираше на доста голяма площ, имаше добро коловозно развитие, ОТ и сигнализация, гара, тунел, пътнишки и товарни вагони и две машини. Всичко беше разсипано доста преди демокрацията.
-
:good: Определенодоста преди демокрацията.Исках да кажа че демокрацията спира останалото от нея да се прехвърли в двора на СПТУ Г. Делчев Тез дни ще мина от там да видя локомотивчето дали не е нарязано вече.Седеше пред един от кабинетите.
-
Г-н Трамвай съжалявам че ви разводнявам темата!Просто само да кажа че днес не се сдържах и отскочих до въпросното у-ще.На портала ме посрещна един набор ,сега е охрана там.На въпроса ми къде е локомотива отговора беше :
-Нарязаха го преди 2-3години :this:
Тръгнаха си от там с мъка!Сега си спомням че беше някаква 91или92ра серия по старата номерацияна локомотивите.Вътре имаше табелка с Vmax=13км/ч
Беше едно хубаво синьо локомотивче с бели лентички! :fie:
-
Жалко, че не са оставили звената. И може би можеше да се измисли начин да се движи лока около ВТУ-то като атракция/музей.
Нямаш си на идея какво коловозно развитие с гара тунели и тнт е имало в ПЖИ!Ако се намерят снимки ще ги публикувам.За жалост аз когато бях курсант нищо не беше останало.Батальона в който бяхме беше построен на мястото на трасето.Междурелсието май 760мм идеално за машинката.Машината която се е движела по трасето пък, последно беше в СПТУ Г Делчев Пловдив.Идеята е била там да се пренесе всичко за да се спаси.Уви обаче демокрацията спира проекта.
Грешка май 600мм беше
Снимки има в музея на ВТУ - централен корпус, последен етаж. Всяка събота е отворено. Качването е по стълбите в двата края на сградата, централното стълбище не води до там.