RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: XRISTO в 25 Февруари 2011, 07:54:22
-
Тук е най - подходящо да го съобщя. :(
Вчера моят комшия, който е ръководител - движение ми каза, че шефовете им са обявили открито намерението си да закрият линията Свищов - Троян. :fie:
Ще рече, че повече влакове ще мога да гледам само на снимка.А това е най - малкият проблем.Колко хора ще останат без работа.... :fie:
Ще стачкуват, ама едва ли нещо ще се промени.Егати и държавата сме!А мангалите ще разграбят всичко за нула време.
И това ако не е катастрофа в БДЖ... :stop:
-
От кой град си че да не можеш?
-
Мите ,я се стегни - под аватара му чети :pleasantry:
-
Свищов - Троян е важна линия и не ми се вярва това да се случи. Отгоре на всичкото има и стабилни товаропотоци по нея, тъй че... знам ли?! :sorry: Пък и да не забравяме, че при Ловеч се строи завод за автомобили, който ще има нужда от жп транспорт за продукцията си. 8)
Имай предвид, че постоянно се пускат такива слухове и обикновено се оказват неверни. Но е вярно и това, че освен няколко натоварени жп линии, останалите са пълна скръб без обозрими надежди да сформират оправдаващи съществуването си товаропотоци или повече пътници и е само въпрос на време някой "специалист" достатъчно добре да се обоснове в полза на закриването им, за да се случи това. :diablo:
-
Те искат да закрият Димитровград - Кърджали - Подкова, Калотина - Станянци, Алдомировци - Бели брег, Дупница - Бобов дол, Вакарел - Чукурово... които са линии с десеторно по-голям товаропоток... та Свищов - Троян няма да закрият.
-
За съжаление си прав... :sorry:
-
Така изредени, линиите които "трябва" да бъдат закрити,
не са със слаб товаропоток, но понеже обслужват (дори на тия неконкурентни цени),
определени отрасли които отдавна са извън държавата,
са всъщност линиите които "носят само загуби" в някоя
чугунена бюрократска кратуна (и нейните господари).
Та въпросната кратуна от една страна изпълнява "директивите"
на определени конкурентни кръгове, с което си пълни гушката,
а от друга страна премахва "проблемната" линия на принципа на Сталин (перефразирано)
"Има линия - има проблем.
Няма линия - няма проблем!!!"
:angry: :angry: :angry:
-
Да смятам ли че и 28-ма е под ножа :swoon:
Егати боклуците дет са наще управници ами най-накрая да вземат да закрият държавата като такава и да ни продадт(то само това остана) :wild:
Но така ще е в българия никой от управниците ни не вижда по далеко от собствения си джоб :wild:
RIP мила железница :not_i:
-
Е, чак до RIP няма да се стига - накрая ще останат само някои главни линии, а другото с камиони. Да живей чистата природа!
Ай, че се адосах... :diablo:
-
ще трябва и в хобито да закриваме линии ... :haha:
-
Закривам Вакарелската линия на макета... скоро ще сложа колона от камиони на селския път, гаровата сграда ще я направя изоставена, а линията ще демонтирам, като оставя само стълбовете за контактна мрежа... :suicide_fool:
-
Да ви кажа, за съжаление кризата удари здраво Троян.Сума ти фабрика обявиха фалити, а други съществуват на санитарния минимум.Ловеч не изглежда толкова засегнат, но той още от началото на прехода до сега се смалява стабилно като население, а гиганти като "Елпром" и "Балкан" съществуват с минимално количество работници.Така е с повечето фабрики тук.Просто се създадоха нови, по - малки естествено, на частници.
Пътникопотока през железниците е намалял драстично, защото из селата няма хора като едно време.Мангалите, с които се пълнеше обикновено влака не смятам да ги обсъждам, като навсякъде.Пък и те накупиха коли, за да могат да транспортират откраднатото.А се надявах да видя реставрираните парни локомотиви в Ловеч... :locomotive:
Обичаха за подобни пътувания Троян като крайна гара - има тунели, пътят е живописен, а и няма натоварено движение.А и не е електрифицирана линията - просто се връщаш години назад... ;D
Гадна работа.Пък и на комшията жената е ръководител - движение, какво ще правят - не знам. :fie:
Те на онези тикви шефовете им акъла няма да им дойде, ама дано се уплашат от вълната на недоволство, която ще ги залее, та да се кротнат. ::)
Малко оффтопик:
Ще взема да награбя фотоапарата за да нащракам цялата гара, пък и линията, защото ако я закрият - за нула време всичко ще се разграби.
А, Влади, сериозно се замислям и аз дали да не измакетирам копие на Ловешката гара - явно ще потъне в историята, та поне да я имам в умален вид. :good:
-
...Ще взема да награбя фотоапарата за да нащракам цялата гара, пък и линията, защото ако я закрият - за нула време всичко ще се разграби.
А, Влади, сериозно се замислям и аз дали да не измакетирам копие на Ловешката гара - явно ще потъне в историята, та поне да я имам в умален вид. :good:
Тове не е лошо да го направиш - колкото по-навреме, толкова по ...овреме!
И вземи хубав фотоапара (ако твоя не е де..) защото времето си тече и ...връщане няма.
А еврокома да не чака продажбата на държавата - това отдавна го направиха и за това е такъв хала и...
Но то идва ... и не е бурята на "народното недовоство", нито пък края на света...
Идва новият свят (но да не се бърка с новия свитовен ред) така че ще доживеем Слънцето...пък дори и за последно да е за някой...
:yes: ;D ;D ;D
-
Ицо, временно може да назначиш комшиите ти за началник движение на твоя макет... :haha: Да не губят тренинг... :spiteful:
-
За съжаление си прав pach :resent:
това вече не е държава а анархия относно 28 още миналата година дочух че ще я затворят и все не ми се вярваше но явно наистина искат да оставят две линии една в северна и една в южна България с по 2 гари на кръст
Доста малки линии генерират голям пътникопоток но дървените глави не виждат това а само мерцедесите си и жилищата си в които им трябва пътна карта за да сигнат до входната врата :sorry:
-
Доста малки линии генерират голям пътникопоток...
... и малък или никакъв оборот.
Преди няколко месеца пътувах от Централна гара до Банкя с Дезиро-то. Пътници имаше достатъчно. Направи ми впечатление, че повечето, които се качваха, плащаха на ръка на кондукторката по 50 ст., а в замяна тя ги даряваше с широка усмивка. Май освен мен и жена ми, почти никой друг не си беше купил редовен билет. Е така, къде ще му излезе края?
-
Някой по-запознат може ли да каже дали е вярно, че тази пролет ще се демонтират линиите в отсечката Лясковец-Елена?
-
На приказки това става от миналата година.Друго незнам.
-
Пък и нали общините в околовръст искали да се пусне линията, та може и да има напъни в тази посока. Но да видим... :blink:
-
А дано, чул те Господ! Тази линия е най-подходящата за локални атракционни пътувания от цялата българската жп мрежа. Дори само едно-две пътувания могат да осигурят средства за подръжката й за цяла година...