Е,имам си един за тази цел. :locomotive:Ок :spiteful:
Между другото Тони,разбрах тез дни че си имаш конкуренция в Димитровград.Ще се опитам да го намеря човека да видим и той какви ги твори.
То като ще се втилясваме, трябва на дълго и широко да обясняваме, че Е42/242, в случая не е с оригиналния си кош, а с коша на Е11... и стана тя една...
Цитат на: Сaprycorn link=topic=3443.msg68543#msg68543 date=1323357721То като ще се втилясваме, трябва на дълго и широко да обясняваме, че Е42/242, в случая не е с оригиналния си кош, а с коша на Е11... и стана тя една......
Някой,може и в друга тема, да разясни как BR 242 преминава в BR 142.Вероятно след сливането на двете немски администрации ама...Точно това се случва.
Някой,може и в друга тема, да разясни как BR 242 преминава в BR 142.Вероятно след сливането на двете немски администрации ама...Тук бях писал по този въпрос преди време, не конкретно за 242/142, а изобщо за принципите на смяна на сериите
Да си допълня за ГДР електровозите: Въпреки че са ми "любими" поради отдавнашното им присъствието като продукт на Пико, Е11/Е42 са доста зле в сравнение с унифицираната серия от "другата" Германия. Появяват 9 години по-късно от DB E10/E40, но имат 2920 kW часова мощност при 3700 kW за Е10.
Sunday,17th.October2010 - An electric locomotive from the former DR (Deutsche Reichsbahn,DDR) with a Party train on
the track between Bremen and Osnabrück.
Am Sonntag,den 17.10.kam mir die ehemalige DR Lokomotive E42 151 mit einem Party-Sonderzug (scherzhaft Säuferzug genannt) nahe Belm/Vehrte vor die Linse.
Das Foto entstand nahe der Stelle,wo die Bahnlinie Hamburg,Bremen Osnabrück (Rollbahn) das Wiehengebirge durchbricht.
Има и Е244 без муцунки ;D
(http://picbg.net/u/62092/44514/601315.jpg)
(http://picbg.net/u/62092/44514/601324.jpg)
И в мащаб:
(http://picbg.net/u/62092/44514/601329.jpg)
...
Е44 на BTTB - старо производство, но е купен чисто нов отдавна.(http://www.picbg.net/u/53119/48788/601325.jpg)
...
Една малка корекция- електровозът от първата снимка не е Е44, а Е42 :)
BR242 на BTTB - старо производство, но е купен чисто нов отдавна.« Последна редакция: 09 Декември 2011, 14:36:17 от Best Ripper »Тоест ставаше въпрос, за липсата на каквато и да е прилика между двата електровоза, освен това, че са с пантографи:
Защо кутията? Двата електровоза си приличат по пантографите!
Понеже /съвсем явно вече/ си най-големият специалист по разчитане на надписи по кутии и сравняване на надписи и картинки, би ли ме светнал коя кутия е за Nohab и коя е за Е42/BR242? :hi:
(http://www.picbg.net/u/53119/38227/601313.jpg)
Само гледай да не се изложиш с идеалния си мащаб...
;D ;D ;D
Шатсииии, не познааааа... ;D
(http://picbg.net/u/62092/44514/601329.jpg)
E11 и Е42 се различават по редукторите, съответно от там - максимална скорост 120 или 100 км/ч, 100 / 140 kN. Съответно за пътници и за товарни влакове. Иначе ми изглеждат абсорютно еднакви. Правени са в няколко серии - три за Е11 и 4 сери за Е42, като почти всички от първите серии са с по две двойки жалузи, а следващите серии са с по три отделени жалузи. Има и изключения. Е11 като номера стига до 211-096, а Е42 стига до 242-292 (започва пак от 001).
От 1970 Е11 става 211, а Е42 става 242. След 1992 Е11 става 109, а Е42 става 142.
Заедно с тях е направена и Е251 - 15 броя, от 1970 преименувана в 251, от 1992 - 171. Външно е в същия стил и дизайн, само че е с 6 оси и е за 25кВ/50Хц.
За желаещите: http://www.holzroller.de/ (http://www.holzroller.de/)
ПП. Преместването в друга тема - който го може.
От всички разцветки на Е11/Е42 тази, която най-много ми допада е червено с черна престилка (рядко срещана)
Единствено ме гризе съмнение дали оригиналът на модела
E 11 022 DR3 Gützold/BTTB 2320 rot
наистина е бил червен, когато все още е бил с означението E 11 (преди 1970) !?!
...
След като 022 не е спомената в списъка с червено-черно-сиво, едва ли е била и с другото червено преди 1973.
Ако е била спирана за боя около 1970, би трябвало освен новата окраска да получи и новите номера. Може и да е получила нови номера, но на зелен кош (има такива поне до 1975).
Според мен едва ли Е11-022 е била в който и да е от червените варианти.
...
...
Кога ли е слагана бялата лента? (т.е. оригиналът на известното у нас старо Пико от коя година е?)
Ако това ще те ориентира - виж ревизиите:
E 11 022 DR3 Piko 6205 grun - без лента - ревизия 4.8.67
E 42 031 DR3 Piko 6212 grun - с лента - ревизия 11.4.68
Уж не е кой знае колко важно, но вторият с лентата ми стои доста по-добре.
А тук е като SBB разновидност - Ае477 :scratch_ones_head:
(http://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/5/81626_b.jpg)
Цитат на: gregary link=topic=3443.msg68555#msg68555 date=1323367589А тук е като SBB разновидност - Ае477 :scratch_ones_head:
(http://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/5/81626_b.jpg)
Това силно ме заинтригува - соц.возило в Швейцария!!!
Кой може да разкаже повече за него???
:hi:
E 11 - http://www.br142.de/index.php?nav=1407852&lang=1 (http://www.br142.de/index.php?nav=1407852&lang=1)
E 42 - http://www.br142.de/index.php?nav=1407857&lang=1 (http://www.br142.de/index.php?nav=1407857&lang=1)
Всичкото инфо е тук, но ще обобщя за по-голяма прегледност:
-------------------------------------------------------------------------
E 11 001-042 LEW 8958..10515 1961-1963 - с 4 двойни решетки
211 043-096 LEW 12788..15426 1970..1976 - с 6 единични решетки
E 42 001-022 LEW 9892..9931 1962-1963 - с 4 двойни решетки
E 42 023-292 LEW 10615..15849 1964..1976 - с 6 единични решетки
-------------------------------------------------------------------------
Единственото изключение е катастрофиралият през 1969 E 11 004 (с 4 двойни решетки),
възстановен отново през 1972 като 211 056-7 (с 6 единични решетки):
E 11 004 LEW 9895 1962 -> Unfall 1969 -> 211 056-7 - 1972
Всъщност излиза, че решетките не са характеристика на серията, а на периода на производство:
1961-1963 - с 4 двойни решетки и при двете серии
1964-1976 - с 6 единични решетки и при двете серии
Легенда:
+ - спрян от движение и/или бракуван, в таблиците горе дадено с (http://www.br142.de/imgs/cross.gif)
++ - нарязан
С какви номера са излизали локомотивите като нови от завода LEW?
-------------------------------------------------
E 11 001-042 - със старото означение E 11
211 043-096 - направо с новото означение 211
-------------
E 42 001-180 - със старото означение E 42
242 181-292 - направо с новото означение 242
-------------------------------------------------
С други думи това означава, че никога не е имало E 11 043, както и E 42 181
Прегледах набързо всички модели на Piko, BTTB/Tillig и Brawa - всички са с правилните решетки!
Единствено ме гризе съмнение дали оригиналът на модела
E 11 022 DR3 Gützold/BTTB 2320 rot
(http://picbg.net/u/24294/28703/thumbs/601756_fr.jpg) (http://picbg.net/pic.php?u=24294jBfeZ&i=601756) (http://picbg.net/u/24294/28703/thumbs/601755_fr.jpg) (http://picbg.net/pic.php?u=24294jBfeZ&i=601755)
наистина е бил червен, когато все още е бил с означението E 11 (преди 1970) !?!
Нашите що ги няма ? :)