RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: tritehiksa83 в 13 Май 2011, 22:36:21
-
Винаги съм се чудел как точно се сменят талигите на вагоните от стандартното на руското междурелсие.Намерих интересен клип който показва как става това мястото е доста интересно.
http://www.youtube.com/watch?v=JYQUDzY9Rys&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=2plrM6dOcTQ&feature=related
Само не разбрах какво бута талигите дали е свръх прецизен наклон или лебедка?
-
На гара Варна-фериботна,вагоните се повдигат на крикове,а талигите се издърпват с помоща на лебедка.
-
Аха предположих
-
Въжето на лебедката се движи постоянно отстрани между релсата и перона. На всяка талига има захващаща кука, която е щракната върху въжето и талигите се движат. Когато талигата си дойде на съответното място, работника я освобождава. Много подобен е принципа на кабинковите лифтове. Иначе прави впечатление "високата" степен на безопасност и охрана на труда. Във великата Русия, човешкият живот май винаги е бил консуматив. Ако не се лъжа, мисля, че г-н Гиргинов може да даде компетентно мнение. Гледам на руско-китайската граница същата работа. Дръпнатите човечета и те пет пари не дават. Ама човешки материал дал господ, та кво им пука.