RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models => Темата е започната от: spas_tf в 13 Септември 2007, 15:38:32
-
Тук ще дам няколко малки хитрини, които не струват скъпо,а ефекта е поразително добър!
Така, да започна първо с нещата които не са довършени чисто фабрично - това за късмет не са детайли , а просто не всичко е добоядисано до край. Това са щангите , бравите на вратите и някой изолатори по покрива.Това е всичко! ;D
Всичко това става невероятно лесно със сребриста боя или сребрист ПЕРМАНЕНТЕН маркер!
За по прентенциозните е показано и как да се модифицират самите пантографи като се използват фабрични на ROCO. Успех на притежателите на тази наистина добра машинка! Казвам го като горд собственик на 3 такива! ;D
Започвам с общ изглед на локомотива:
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255802143750000.jpg)
Веднага се забелязват небоядисаните щанги по вратите.
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255802017031250.jpg)
и също изолаторите по покрива
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255802153906250.jpg)
Така , ето как всъщност става подобряването:
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633254011200937500.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633254011212968750.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633254011221093750.jpg)
А ето и готовия локомотив! :
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o632909907309531250.JPG)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255812441093750.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255812489375000.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255812511875000.jpg)
Толкова за BR 189
Същият Facelift се прилага и на моделите на PIKO на BR 182 i 185
ето резултатите:
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255819218125000.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255822166250000.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255822199218750.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255822215781250.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255822312812500.jpg)
А ето малко удоволствие (на тези снимки се вижда подобрения BR 182 "Taurus") :
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255822141406250.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255822106718750.jpg)
(http://www.bgphoto.net/photos/11598/o633255827614218750.jpg)
Ами това е ! Дано да е полезно за всички вас , които имате този вид локомотиви!
P.S. Ако случайно локомотивите Ви са с прости колела без декорация пишете ми е-мейл или ЛС , за да се сдобиете с така важните шайби - има ги за BR 182; BR 185 и BR 189 !!!
Прятни минути с "тунинга" на вашите модели ! :)
-
Един въпрос! Как може да се поръчат пантографи за "ТАУРУС" обаче произведени от РОКО. Опитах се да намеря някаква листа с резервни части и кодовете им, но ударих на камък. Ако някой от вас е поръчвал или разполага с каталог нека ме "светне" по въпроса, за да мога да поръчам от Жоро 2 бр.
-
Жоро като прави поръчки ще ти прати файл с цените и артикулите.
-
Децата не съм ги питал, питам тези, които знаят как става цялата история.
-
Така наречените от теб "Деца" мисля, че са леко запознати как прави поръчки Жоро.
-
Жоро е достатъчно голям за да предложи офертата си сам. Аз питах ДАЛИ НЯКОЙ ИМА КАТАЛОГ С ЧАСТИТЕ ЗА ROCO, НЕ КАК СЕ ПРАВЯТ ПОРЪЧКИ ПРИ ЖОРО! Мен ме интересува да купя два ЧИТАВИ пантографа за да усъвършенствам това, което ще пристигне до 15 дин при мен.
-
:o
Един въпрос! Как може да се поръчат пантографи за "ТАУРУС" обаче произведени от РОКО. Опитах се да намеря някаква листа с резервни части и кодовете им, но ударих на камък. Ако някой от вас е поръчвал или разполага с каталог нека ме "светне" по въпроса, за да мога да поръчам от Жоро 2 бр.
Противоречиш си...
Ето ти отговора на подчертаното.
Жоро като прави поръчки ще ти прати файл с цените и артикулите.
-
Не се карайте де :o
http://www.roco.co.at/fileadmin/downloads/Ersatzteilblaetter/62452.pdf (http://www.roco.co.at/fileadmin/downloads/Ersatzteilblaetter/62452.pdf)
Надявам се това да бъде от помощ
-
Точно това ми трябваше :)
-
"Дон Домат" отвръща на удара:
(http://photo-zona.net/images/user39283/album13611/large/1210694607_tnrf3958_domat1.jpg)
-
Рекламата на Дон Домат с какво си я правил, лазерен принтер ли? ???
-
Най - накрая вчера успях да направя поръчка при Жоро. Започнах с един пантограф, който ще бъде поставен експериментално на ES64U2, който очаквам към средата на месеца. Задължително ако някой се навие на този ход - да заменя пантографите с Roco-вски да съблюдава кода, тъй като едните са по - тесни. За ES64U2 с три пантографа трябват по принцип 2 бр. от код 85353 и един брой код 85354. Освен това с всеки пантограф трябва да се поръчат по три броя изолатори от код 110494. Ще са ви необходими при монтажа на пантографа после. И като теглим чертата какво се получава:
Изолаторите код 110494 струват по 2 лв. бройката, а пантографите от двата кода са с цена 36 лв. Вие си направете извод доколко ще ви е рентабилен такъв род "тунинг". При всички случаи обаче ако някой има възможността да сменя - това е. Все пак предлагания от roco пантограф е умалено копие на истинския SBS2T. Тъй, че визията на локомотива ще се промени драстично след подобна операция.
_________________________________
Тук някой правеше 46-та серия на БДЖ(toniemi ;) ) и имам нещо и за него. Roco предлагат пантограф, идентичен със сръбския POS254/III под код 85300 и цена, еднаква с този на ТАУРИ-то. За него трябва също сет с изолатори, който излиза някъде към 10 - 12 лева. Що се касае до детайлността, както при таурусовия пантограф, и тук тя е съвършена. Освен това пак за 46/441 се предлага и оригинално ГВП под код 105177, цената и там е някъде към 10 - 15 лева. В сета са ГВП, разрядни и разединителите.
Дано съм бил полезен.