RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Представете модел | Review a model => Темата е започната от: mitko359 в 28 Юни 2011, 19:41:54
-
Ето по съвед на widowmaker представям влакове ;D
ИЦЕ 1 се произвежда от Флайшман,Роко (има камера в кабината),Трикс (Мерклин)
Аз лично имам това на Флайшман и съм много доволен, страшно стабилно е дори при рязки завои.
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277961_wkjg8924_25_11_5---German-ICE-Train-at-Munich_web.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277961_yqoy3612_KGrHqUOKpQE24C4w5DEBNYE3P6q_12.jpg)
ИЦЕ 1 е извесно и с най-голямата железопътна катастрофа в Германия. Предизвикана е от скъсване на обръч поставен на колелата, м/у който и колелото има гуми с цел да намали друсането (взет е пример от трамваите) но поради високата скорост той се къса и забива в пода на влака което води до дерайлиране.
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309278037_vokr1527_Eschede1.jpg)
Ice2 е почти същото като 1 но в единия локомотив могат да седят пътници.Прави се от Флайшман,Роко и Трикс (мерклин)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277962_krzi3860_800px-ICE2_Hilpodrom.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277931_hezy0707_Bz6thwB2kKGrHqYH-EQEqvdywINBKtLkTE6wg_12.jpg)
Ице3 се прави от Пико.
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309278063_hzax5446_IceTrain.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309278036_bthr5945_800px-Parallelfahrt_NIM.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309278037_gvor6042_ice_train.jpg)
Ице Т се прави от Флайшман.
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309278039_zhbh2709_ICE-T_Kinding.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277931_esft2956_KGrHqMOKj0E3Re9S7uBNJjo8Qw0_3.jpg)
ИцеТД е дизелов вариант на ицеТ. Състои се от 4 вагона.Прави се от Роко.
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277962_ttrq6194_800px-ICE-TD_Berlin_Ostbahnhof.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277962_sxub1325_800px-DB_605_007_KB.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277932_kznb9775_KGrHqMOKm4E3cCnS1HbBOB2f3uOUQ0_12.jpg)
(http://photo-zona.net/images/user64208/album37969/large/1309277932_oobo6491_KGrHqMOKooE32-S1-BOB2f3DvHg0_12.jpg)
-
Inter City Express...
Мите, Мите, то човек да не ти каже нещо :)
Ама много добре, лошо няма, само дето би било хубаво да го имаш това, за което пишеш :)
Та единственото ми возене на такова чудо (ице, яйце и т.н.) е тук, в Китай.
По скоростното трасе между Тянджин и Пекин (117 км),
китайците търкалят основно Сименси (CRH3), които се движат със скорост до 350км/ч.
(на такъв съм се возил няколко пъти, последния път ми продадоха поради неразбория билет за ВИП вагона и после колегите цъкаха "ебаси гъзара")
По другата скоростна линия Пекин-Шанхай се движат основно CRH2A
(максимална скорост 200км/ч, но с възможност на определени участъци да се стига до 250км/ч)
Дезирата (дизеловия вариант), с които съм пътувал от Плевен посока Черквица и от София до Кюстендил
не ги броя, макар да имат вид на скоростен влак :)
Та въпреки факта, че тая нация, китайската де, не я бива много много по мисленето и съм бил свидетел на какви ли не идиотизми,
прави впечатление, че бавно и педантично обновява жп линиите си и сериозно инвестира в нови технологии.
1/4 от скоростните влакове са направени от европейски фирми, но останалата продукция излиза от китайски заводи.
Нещо, с което ние (за съжаление) не можем да се похвалим...
-
При нас не знам дали и кога ще дойде тази технология, но руснацеите вече я ползват. Модифицирана версия на ICE3, изцяло произвеждана от Siemens движи между Москва и С. Петербург, както и между Москва и Н. Новгород.
Повече инфо: http://en.wikipedia.org/wiki/Sapsan (http://en.wikipedia.org/wiki/Sapsan)