RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: liro4605 в 01 Септември 2011, 18:40:47
-
Понеже знам че има много почитатели на тези влакове си позволявам да отворя темата.Много практични в реалността ,много красиви в моделизма.
Като за начало малко реалити от днес.Голямо изживяване си е да се движиш успоредно с такъв шарен влак и да го гледаш как се суче из кривите.
http://vbox7.com/play:f22539ae67
р.р.Да бях измил прозореца ли :scratch_ones_head: Моля модераторите ако сметнат за нужно да прехвърлят някой мнения от тази тема тук http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1674.180.html
-
Клипчето е много яко :) Ама е кратко :(
И аз съм фен на дългите контейнерни влакове :yes:
-
Вярно е кратко...тъкмо очаквах да видя и машината (машиниста) на съседния влак и...
Често ли се случва в България такова ...изпреварване?
Аз за пръв път виждам (чувам). Интересно е, дай повече инфо - къде и ...защо?
:hi: ;D
-
Често ли се случва в България такова ...изпреварване?
Аз за пръв път виждам (чувам). Интересно е, дай повече инфо - къде и ...защо?
:hi: ;D
Такива "изпреварвания" виждам всеки път като пътувам за СтЗ.
На мен ми прилича на участък около Ихтиман. А изпреварването се дължи на това, че линията е двупътна. Когато се връщахме от Банкя с 05.01 между Волуяк и Обеля имаше такова "изпреварване". Подминахме товарен влак с много различни вагони, някои от които бяха натоварени с трамвайни релси (поне на мен на такива ми приличаха). КРАКОМОБИЛА да качи видео, ако е снимал, понеже беше на съседния до мен прозорец. Аз имам клип, ама нямам регистрация в youtube. :hi:
-
Винаги съм си мислел (като лаик), че двупътната линия е повече и най-вече за разминаване.
За това ми е интересно, че се използва и за "задминаване". Интересен трафик, разсписание и т.н.
Явно насрещен трафик няма, защо пък да не уплътним наличния в едната посока!!!???
...или нещо такова...знам ли!? :scratch_ones_head:
-
Паце по принцип темата беше друга но както и да е.Надминавания се случват често.Най-възможни бяха и донякъде все още са в участъка София-Пловдив поради това че диспечера виждаше какво става по трасето на пулта който вече недейства (КСУДВ или Комплексна Система за Управление Движението на Влаковете) Чувал съм и съм участвал в какви ли не щуротий ,диспечерите залагаха кой влак ще стигне пръв :haha:.Днес тази система вече недеиства но още има хора железничари на който това им е страст и "таблото им е в главата".На мен лично ми се е случвало да се гоня с влак от Елин Пелин до Септември.Тръпката беше голяма да гледаш до теб как тонове желязо се спускат по склона ,а ти се състезаваш с тях :)
За клипа не знам защо така е излезнал трябваше да е около 2минути но.... Ще направя втори опит да го кача.
-
Паце по принцип темата беше друга но както и да е.Надминавания се случват често...
Знам и извинявай :pardon: ама ми стана много интересно, пък и научихме още неща.
А по темата - очаквай включване на чеТТника Топалов - на него това му е "по-специалната мечта",
RO-LA композиция и то в ТТ (произвеждат се вагоните), така че той се е превърнал в"тесен специалист" по въпроса!!! ;)
Даже се учудвам, че още си трае тука така.... :scratch_ones_head:
;D ;D :lol:
-
Винаги съм си мислел (като лаик), че двупътната линия е повече и най-вече за разминаване.
За това ми е интересно, че се използва и за "задминаване". Интересен трафик, разсписание и т.н.
Явно насрещен трафик няма, защо пък да не уплътним наличния в едната посока!!!???
...или нещо такова...знам ли!? :scratch_ones_head:
Ако отвориш КР ще видиш немалко влакове, на които по разписание им е заложено движение по необичаен път, най-вече в Софийския и Варненския район.
В чужбина надминаването на открит път са практикува доста широко. Тъй са увеличава пропускателната способност на силно натоварени участъци и гари.
-
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634535760957314420.JPG)
Миниатюрните колелца и талига на вагон от Ro-La влака снимана при пробно преминаване на няколко такива през Бг.Годината е някъде 2005.
-
В новия брой на списание "Железопътен транспорт" е поместена новина, че нашите Ro-La влакове ще тръгнат някъде края на октомври, началото на ноември, А дано, че колко пъти го отлагаха това, не е истина!
-
(http://bgphoto.net/photos/37794/o634569559646293537.jpg)
-
(http://www.reissweb.net/images/cd0069g.jpg)
-
(http://s1.directupload.net/images/user/111113/c5lxggmm.jpg)
Нова ливрея на шофьорския вагон в Австрия
-
Дали въобще някога това ще го видим и у нас. Въпреки всички европейски директиви никой не си помръдва пръста...
-
Сегашният министър на транспорта наскоро каза, че това било отживелица и трябвало да се набляга на контейнерните превози. Не че ние го правим и това! Дали е прав... :fie:
-
Мое лично мнение е че нашата съседка няма никакъв интерес да стават такива неща.Предсавете си колко тирове минават за едно денонощие по магистралите и имайте напредвид че прихода от спедиторските фирми носи много на тази държава.
Дали е случайно че все още няма жп път през Босфора а този който се прави се бави?