RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм

Главен форум | Main forum => Железопътен моделизъм | Railway modelling => Темата е започната от: Boris 2-12-4 в 03 Януари 2012, 18:04:24

Титла: Моделиране на подвижен състав из ''Модели железных дорог''
Публикувано от: Boris 2-12-4 в 03 Януари 2012, 18:04:24
Привет!  :good: :good: :good:
Предлагам на вниманието Ви един мноооого стар непрофесионален превод на 201-017 стр. от горепосочената книга.
Преводачката не е техническо лице, направи го преди много време заради сините ми очи :give_heart:, така че не приемам зъбения. :dirol:
Това не е цялостно ръководство за направата на определен модел. Въпреки това, и 20 % от съветите да бъдат употребени, пак ще е добре. Тези методи по принцип са универсални, но с по-голяма тежест към типоразмерите НО и по-малки.
Ще добавя няколко реда, с които започва изложението:
При построяването на модела е добре да се започне с ходовата част (рисунка 171). Рамата се прави от медна ламарина, латун или плексиглас; дебелината на заготовките трябва да е 1-1,5 мм. Отделните елементи на ходовата част се съединяват помежду си чрез запояване, винтови съединения, а при изготвянето им от плексиглас се лепят.

(http://store.picbg.net/thumb/97/A2/14faa704b1d197a2.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=14faa704b1d197a2.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/B4/A4/1f3a71d48b94b4a4.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=1f3a71d48b94b4a4.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/DD/17/31905041cd7cdd17.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=31905041cd7cdd17.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/E2/FC/82a4b234d078e2fc.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=82a4b234d078e2fc.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/7A/9B/efbc402bfc117a9b.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=efbc402bfc117a9b.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/72/A2/4941ccd347ee72a2.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=4941ccd347ee72a2.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/53/83/e0fed3c3040d5383.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=e0fed3c3040d5383.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/F0/BB/f4595f3cc8f8f0bb.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=f4595f3cc8f8f0bb.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/07/23/e541e2a165f20723.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=e541e2a165f20723.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/01/9D/0acdf8f5f5c0019d.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=0acdf8f5f5c0019d.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/8A/A1/cc13d3b0c1638aa1.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=cc13d3b0c1638aa1.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/A4/01/4384333bbdbea401.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=4384333bbdbea401.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/97/20/f6791535ea6a9720.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=f6791535ea6a9720.jpg) (http://store.picbg.net/thumb/38/15/d654e46d31cd3815.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=d654e46d31cd3815.jpg)

С времето възнамерявам да Ви предложа ЦЕЛИ упътвания за фризиране, преработване и пълно самостоятелно изработване на подвижен състав - локомотиви и вагони.
Възнамерявам да продължа с бивша любима :angel: :give_rose: моя тема - "Преработване на теснопътни локомотиви в НО".
Преди години това съм го правил неведнъж и сме джиткали локомотиви най-вече в Н0m и съвсем малко в Н0е.
Ние си бяхме Еди и бате Стойко от София, Стефан Чернев от Русе и няколко другарчета от Варна.

Мисля си, че още имам запазени BR55, BR89 в H0, както и от двете малки четириосни парни машинки в ТТ; плюс месингови части, специално направени във Варна. Горепосочените локомотиви ги купувахме по десетина бройки и тотално ги разкулачвахме. :lol: :haha: :yes:
До скоро или до някога си... :angel: :drinks: :diablo:
Борис