RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models => Темата е започната от: stefanoff в 23 Декември 2013, 18:18:02
-
Втори почивен ден и сътворихме нещо ново. Със Слав отдавна си говорихме за теснолинейката, и че няма модели за нея, абе то май няма нищо на тема БГ в НОе освен един маджарски кит за маневрен дизел. Другото което е че винаги съм и бил фен , дори тази година почивах в хотел точно до гара "Велинград Юг" и постоянно висях там. Возейки се с приятеля фотограф запалих и него по влаковете. Посъбрали опит и самочуствие метнахме новия проект.
(http://media.snimka.bg/s1/2998/032240999.jpg?r=0)
На третата проба стигнах до това, не е китвано или шкурено, само е оформено и напаснато стартово.
(http://media.snimka.bg/s1/2998/032241002.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/2998/032241004.jpg?r=0)
В коледния колет от Слав се търкаляха няколко колооси, които бях си заплюл за новите талиги за следващото 04, но изглежда ще се търкалят по релси от друг мащаб.
(http://media.snimka.bg/s1/2998/032241020.jpg?r=0)
С наличните части из чекмеджетата успях да си спретна и задвижваща талига, само трябва да разглобя и другото CD за да си взема ремъчната шайба за двигателя. Материала е плексиглас 1,5 мм и затова е помътнял при лепенето.
(http://media.snimka.bg/s1/2998/032241022.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/2998/032241031.jpg?r=0)
Междуосовото разстояние го спазих на 100% както и диаметъра на колоосите. Тези дни ще проектирам и метна шасито.
Само имам една молба към всички колеги, ако някой има снимки на покривите на локоветe , моля да ги сподели , за да продължим с модела правейки го максимално близко до истината, пък ако ви се намират чертежи и на вагони, просто нямате равни.
-
Моята не ти ли Аресва ;D
(http://media.snimka.bg/9675/025604817-big.jpg?r=0)
-
Разбира се че ми харесва корубата Тони, но все пак аз не съм колекционер а моделист, и за мен, предполагам и за тебе удоволствието да си я направиш е по-голямо от колкото да получиш на готово. Та:
Задвижената талига я мислех стартово с ремъчна предвка, но изхождайки от практиката и намирайки подходящи зъбни колела смених концепцията. За да работи ремъчната предавка коректно трябва да има известна "опънатост" на ремъка, което води до радиални натоварвания, и поради липса на лагеруване в инженерния смисъл на думата ( все пак това е модел) най вероятно много бързо щеше да се износи леглото на осите. При зъбната предвка това натоварване е в пъти по малко както и липства приплъзването присъщо за всички триещи предавки.(http://media.snimka.bg/s1/3000/032243778-big.jpg?r=0)
Луфта на зъбните колела регулирах с помоща не месингови пластини подложени под двигателя.
(http://media.snimka.bg/s1/3000/032243779.jpg?r=0)
Остана само да измисля токоснемането и съответно да закупя малко релси за тестове.
(http://media.snimka.bg/s1/3000/032243780-big.jpg?r=0)
За днес свършвам с влакчетата и се отдавам на приготовленията за вечерта.
-
Наслаждавайки се на околоколедния мързел чопля това онова. Поработих върху прожекторите по покрива и направих начално китване на проблемите места.
(http://media.snimka.bg/s1/3018/032280473-big.jpg?r=0)
Мислих, търсих идеи из нета , съответно съобразявайки се параметрите и размерите на модела стигнах до извода, че най-добре ще се получи с "горна рама". Не разполагам с много свободна вътрешна височина и направих рамата от месинг 0,3мм огънат на П.
(http://media.snimka.bg/s1/3018/032280474-big.jpg?r=0)
Свободното разстояние между двете талиги смятам да запълня с олово, понеже всичко стана много леко и ме притеснява за ходовите качества на модела.
(http://media.snimka.bg/s1/3018/032280472-big.jpg?r=0)
Отново споделям молбата си за снимки специално на покрива и жалузите по него, понеже колкото и да търся в нета не мога да намеря достатъчно ясни.
Иначе продължавам с плуговете , блендите за талигите и всичко което ми е по-ясно като детайлировка.
-
Първоначално избрания мотор се оказа тотално неподходящ за задачата, оказа се високооборотен и маломощен. Смених го с двигател от BR 118 мащаб ТТ. Скъсих го, промених захващането на четките (доста грубо, но ефикасно), поизпилих го тук-там и го наврях на мястото му.
(http://media.snimka.bg/s1/3046/032336035.jpg?r=0)
Поради малките размери на модела използвам всяка пролука да слагам баласт - олово.
Трябва да се поизпили модела във височина, понеже новия двигател е с 2мм по-висок и съответно се повдигна цялата коруба. Като направя решетките по покрива се надявам да успея да напъхам двигателя още по-нагоре.
(http://media.snimka.bg/s1/3046/032336034.jpg?r=0)
Малко по малко дооформям и блендите със дреболиите по тях.
(http://media.snimka.bg/s1/3046/032336033.jpg?r=0)
Имам малко проблеми със токоснемането но общо взето модела върви. Пластините ги направих от малко по-твърд месинг и не са еластични колкото искам и това води до прекъсване от време на време.
Понеже това е прототипа и всичко се експериментира в момента, нещата са малко по-груби на снимка, но след боята всичко се оправя.
-
Успях да оправя "полевия" траф и направих малко тестове върху релси.
http://www.youtube.com/watch?v=VY-U7Afg7Hk&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=VY-U7Afg7Hk&feature=youtu.be)
Върви поносимо като за "скрач-билдинг". Скоро ще направя проби във какъв минимален радиус се вписва. Проблемите с токоснемането са си на лице, но като за първи работен ден за новата година сме доволно уморени.
Поздрави
-
&bgflag Няколко седмици бях изцяло отдаден на работата си и не пипах нищо извън нея. Но вчера сдадох последните визуализации и илюстрации и се метнах да се забавлявам. За 2 дни проектирах и направих вагонче. Лока е без шаси, чакам новите зъбчатки за редуктора , както и вагоните са без талиги. Утре ще ги мисля и тях.
(http://media.snimka.bg/s1/3120/032484938-big.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/3120/032484944-big.jpg?r=0)
-
TOTAL! &bgflag :clapping:
-
дали имаш чертеж и на вагон, както този на локомотива, който си качил?
-
Чертеж на вагона във вида на този на локомотива нямам, работя по снимки, замери и скици от нета. Разработвам си ги в 3D и от него свалям необходимите ми чертежи за моделите.
-
Преработих шасито и блендите на лока.
(http://media.snimka.bg/s1/3137/032517155-big.jpg?r=0)
Принципно старото си работеше, но изглеждаше безумно грозно. Направих наново всичко и реших да тествам нещо ново. Новите бленди си ги ецнах сам в домашни условия, и като за първи тест се получиха прилично. Ецнах си и талигите на вагона, но тях ще ги направя наново.
(http://media.snimka.bg/s1/3137/032517157.jpg?r=0)
Имам да запоявам още елемети по блендите като цилиндри, разни капаци и пясъчници, но по-нататък.(http://media.snimka.bg/s1/3137/032517158.jpg?r=0)
-
Дали тогава би могъл да напишеш само дължината , широчината и височината на вагона?
-
Вече изчистил технологията за покривите на вагоните метнах и си направих и вагон-фургон. С леки корекции на "черната" конструкция и нови стени всичко стана перфектно.
(http://media.snimka.bg/s1/3139/032521531-big.jpg?r=0)
Докато не дойдат новите колооси не мога да им правя талиги и вагоните ще си останат стационарни експонати.
(http://media.snimka.bg/s1/3139/032521532-big.jpg?r=0)
Почвам якото китване и шкурене.
-
Оказа се наистина черната конструкция е ОК, но стените на вагона не са.....,след много тестове
(http://media.snimka.bg/s1/3156/032556630-big.jpg?r=0)
реших да се върна към началната ми идея вратите и тамките около тях да са ецвани, става доста по добре от това да някакви "Налепки"
(http://media.snimka.bg/s1/3160/032564042-big.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/3160/032564045-big.jpg?r=0)
Колегата Слави веднага ме метна, че има мърдане на пътническия вагон, на отворите за прозорците и вратите. Това се дължи на изпускане на стъпка на машината и всичко рязано мръдна 0,5 мм в дясно. Не смятах че вагона ще стане в други отношения и затова продължих работата по него и с това разминаване.
(http://media.snimka.bg/s1/3160/032564047-big.jpg?r=0)
Тука се виждат двата вида разработени от мене талиги. Ецнати са от месинг 0,3 мм по много елемнтарна технология, но за нея нея някой друг път. Получих колосите от И-бей и мятам серията с талигите, тази която е на фургона е окончателния вариант. Имам колооси за 3 и 3/4 вагона, но при първа възможност (малка финансова инжекция) ще си поръчам още.
Улучих цвета, но не и технологията за боядисване, със спрей е много грубо, както и да се старая. При наличието под ръка на аерограф и камера за боядисване, това си е направо вандалско отношение, но улучването на цвета не е малко за мен.Тези смятам да си ги завърша в домашни условия без да ги нося в фабриката. Следващата серия смятам да са с гадната ПВЦ дограма, не знам кой малоумник я е измислил като размери , но човек като мен, с размери съвсем малко над средностатистчиенските като седне може да гледа само хоризонталната шпросна на черчеветата. Цялото удоволствие от пътуването се превръща в постоянно надзъртане под мъртвата зона или протягане на врата като гладен пуяк за да се достигне някаква видимост. Това е единствената ми забележка към обновените вагони, и пак споделям, че ергономията е измислена преди много години, и това "побългаряване" е тотално безумие, както на тема естетика, така и като удобства.
(http://media.snimka.bg/s1/3161/032565957.jpg?r=0)
Моля забележете логото на тениската ми, смятам да правя група за мъже с това мото и лого"NO Mall" - "Обикалянето в мола води до импотентност."
-
Прозорците ми се струват прекалено големи. Вратата на багажния вагон си сисгурност е по-огромна от действителната:
(http://www.railfaneurope.net/pix/bg/narrow_gauge/car/mail%2Bbaggage/A_mail_car_for_760_mm_standing_on_narrow_gauge_station.jpg)
-
И аз си го мисля в този момент, надявам се че е илюзия която се дължи на това че няма ги рамките за прозорците
(http://lokforum.com/gallery/albums/userpics/10004/modernizacija760mm.jpg)
и отворите изглеждат по-големи, но за вратите на фургона май си прав. Фургона е направн на базата на чертеж, който май като всичко намерено в нета на тема БГ е с голяма условност. Следващото копие ще след направата на черчеветата и предлагане за обсъждане на модела.
-
И на мен ми се струват по-голями!
Може би е най-добре да се мери на място ,някой който има достъп до вагоните!
На пръв поглед се вижда че размера на прозорица по височина е толкова,колкото часта от вагона под прозореца!
При теб ,сякаш прозорците са по голями!
-
Докато не играе рулетката на място ще се налучква докато се стигне приемливо положение...
(http://media.snimka.bg/4871/015996911-big.jpg?r=0)
Обаче кога ли ще успея пак да се добера до 760 мм не се знае.
Когато се мотах покрай теснолинейката снимах само гари, кой да знае че ще се отплесна в посока подвижен състав.
Най хубавото е че корекциите се правят за половин час, а целта е максимално копиране на реалноста.
Тези заминават за купчинката , мятам новите :)
-
Не знам какви чертежи ползваш, но на мен целите вагони ми "едреят"
особено като са до локомотива. Може би така ми изглеждат само...
Иначе много се радвам, че тук има не само колекционерство!
-
Записал съм се за едно такова влакче - но наистина - мерене трябва !!
-
Въпроса е едреенето е двупосочен, дали вагоните едреят или локомотива дребнее:)
(http://4coolpics.com/pics/0355/253200355564.jpg)
Вагоните са с малко по едри детайли , докато лока е с по-дребни и може би това създава илюзия, но в момента в който се прибера ще им тегля ролетката, че и на мен ми стана интересно. Моделите са проектирани и направени при размери 13490х2450 за вагона и 13300 х2470 за лока (между буферите).
Но какво е станало в интерес на истината не съм ги мерил в завършения вид.
(Между другото чакам и други евентуални забележки, все пак гоним максимален реализъм, който е възможен за скрач-билдинг)
Когато нещо ти е пред очите постоянно , може и да не забелязваш очевидното.
-
Първата ми работа като се прибрах у нас беше да си проверя размерите на вагона и лока. Нямам мърдане повече от 0,5 мм , което го отдавам на дебелините на линиите по чертежите. Снощи подготвих новите конструкции и резнах нови страни на вагона с коригирани прозорци. Открих един спрей бронз, ама той се оказа с огледален ефект и малко съсипа нещата.
Та: кака си правя вагоните стъпка по стъпка:
1. Основата
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532109-big.jpg?r=0)
2. Делителите
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532110-big.jpg?r=0)
3. Тавана
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532114-big.jpg?r=0)
4. Ребрата по тавана
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532121.jpg?r=0)
5. Крайните стени с отвори за фенерите
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532121-big.jpg?r=0)
6. Начало на залепянето на обшивката на покрива от "Технически " фурнир
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532123-big.jpg?r=0)7.
7. Залепен покрив и заготката за стените на вагона
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532146-big.jpg?r=0)
8. Полуготов вагон и черна конструкция
(http://media.snimka.bg/s1/3144/032532155-big.jpg?r=0)
9. Пробно пръснато копие на фургона и китвано коригирано такова на същия без да е шкурено
(http://media.snimka.bg/s1/3167/032577215-big.jpg?r=0)
10. Същото, но вече пътнически вагон
(http://media.snimka.bg/s1/3167/032577216-big.jpg?r=0)
Корекцията се състои в това че са изравнени височината на прозорците и разстоянието под него
Тези дни ще се метна вече като хората с аерографа.
-
Така май нещата са по-добре. :good:
-
Докато чаках пратката зъбни колела за новите талиги на 77 дойде шасито от Япония. След дълго ровене се намери готово шаси за 81ва серия, което пасва на 99% като размери. Резнах рамата от плексиглас 3мм и без никаква пилене всичко пасна (е от 3тия път).
(http://media.snimka.bg/s1/3191/032626162-big.jpg?r=0)
Коша и кабината се слепиха добре, е има какво да се желае, но за второ копие бива.
(http://media.snimka.bg/s1/3191/032626161-big.jpg?r=0)
До дни ще направя и радиаторната решетка и другите дреболии.
Иначе шасито има прекрасен тих и равномерен ход носещ голяма наслада.
Да не забравяме и голямото китване и шкурене което ме чака.
-
Още няколко вагона и ще си заформя истинска композиция, че и с маневрен лок.
За съжаление чакам още зъбните колела и колооси за вагони.
Не става за каране, ама и да си ги гледам си ми е кеф.
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1958326_609438935792457_528047923_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1743488_609438925792458_1659886286_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1901190_609438952459122_1276003922_n.jpg)
Вагоните с китваните покриви не са боядисвани, този зелен картон от дълбоките запаси се импрегнира и обработва много добре.
-
Намирайки малко свободно време и събирайки части сътворих поредната талига за теснолинейния 77. Недостатъците на плексигласовите са малкия радиус на вписване поради големите габарити на талигите и малките размери на корубата. Реших да се пробвам да намаля габаритите, всеки милиметър е плюс. От къде се почна: Поръчах си от китайски сайт набор от зъбни колела и оси, но след получаването им след няколко месеца вече знаех какво ми трябва, поръчах си вече конкретни неща, но отново се оказаха неподходящи и чакайки вече точните зъбчатки метнах тестове. Издирих си генератор на зъбни колела за софта ми и си поиграх да попроектирам с наличните зъбчатки. Начертах талигата със съответните отстояния, пренесах чертежа на месинг 0,3мм и го резнах, като преди това разпробих за всички оси.
(http://picbg.net/u/70323/58758/768375.jpg).
Измъквайки тайно едно парче пластилин от щерката почнах да сглобявам. Дистанционерите са от месингови втулки които издирих в цеха.
(http://picbg.net/u/70323/58758/768376.jpg)
Добавих и другия елемент, поогънах стойката на червяка и затегнах гайките.
(http://picbg.net/u/70323/58758/768377.jpg)
На теста всичко се движеше перфектно и тихо, което ме изуми за хенд мейд.
Общо взето стигнах до няколко извода:
Колкото и да си прецизен ръчното разпробиване дава отклонения, което се изразява в това, че зъбните колела не контактуват по цялата си дължина. Това ще го оправя с ецване.
Оказа се че с тази констукция се получава че разтоянието между колелата е 9,5 мм и не влиза в релсите, смятам да изпиля дистанционерите и зъбните колела с 1 мм за да стесня допълнително талигата.
Закрепването на червяка ще е на отделни елементи, а не от огънати елементи на талигата.
Тестовете продължават, така или иначе чакам други зъбни колела, които са предвидени за талигата.
Поздрави
-
Направих леки корекции по размерите , сглобих си установката за ецване и си ецнах новите детайли. Този път няма никакво несъосие и всичко стана перфектно. Коригирах и закрепването на червяка и смятам , че новия начин е по удачен.
Ще има леки дребни донамествания, но поне усетих на къде е правия път.
(http://picbg.net/u/70323/58758/768560.jpg)
Почвам да мисля успоредно вече и шасито и начина на закрепване на талигата към него.
Поздрави.
-
Честито! Много добре става. Направо ти завиждам че можеш да си ецваш и режеш каквото ти трябва, пък и колелца можеш да си имаш каквито си искаш...
На теория би трябвало това горното колелце да го свалиш надолу, имаш достатъчно място. Това до него в дясно да иде още надясно и да щръкне нагоре, може и по-голямо да сложиш, или още едно над него, и червякът да зацепва на него, в края на талигата, а не на средното. В такъв случай карданчето (при червяка) ще си дойде много по-близо до оста на въртене на талигата. Това ще ти спести следващи главоболия с карданчетата.
Освен това си мисля че 4 болтови съединения за един червяк са много. И много място заемат. Предишното - с кривене на страниците - определено също не е върхът. Мисля че на това място можеш да мислиш за нещо друго.
За въртенето на талигите ако искаш пробвай с някакви Г "ушички" които да стърчат на старни от средата, между колелата. И без това там имаш един болт на който можеш да ги закрепиш и да вървят нагоре и на страни. Да направиш водачи и ограничители в рамата - както на старопиковските Е11. Можеш да подложиш и пружиниращи пластинки за да стане истинско окачване, или поне да има място за клатене в двете посоки, освен въртенето.
-
И аз дръпнах доста напред със 77 серия през последни няколко дни
Ходовата част е Роко
(http://media.snimka.bg/s1/4015/034273665.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/4015/034273666.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/4015/034273667.jpg?r=0)
-
Докато аз се боря със 77, Митко подкара талигите за пътническите вагони. Малко ец в домашни условия + бленди.
(http://media.snimka.bg/s1/4017/034278066.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/4017/034278062.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/4017/034278065.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/4017/034278064.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/4017/034278061.jpg?r=0)
-
https://www.youtube.com/watch?v=SMbACT06S5Q (https://www.youtube.com/watch?v=SMbACT06S5Q)
Малко клипче на "Варненската 77" по трасето, което бях снимал, но забравил да споделя. Мярка се за малко и 81 в края. Идеален спокоен и равномерен ход , оказа се че моторчето от CD е перфектно за задачата си.
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10649012_720769324659417_341038611404424652_o.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/1606460_720769287992754_351768066753008801_o.jpg)
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10658762_720769337992749_8429963063198938616_o.jpg)
Слав започна доста след мен с неговия лок , но за сметка на това ще го завърши преди мен (както винаги) :)
Поздрави.
-
Тва маторчи от волкмен, ле а?
-
Моторчето е от стар CD-Rom.
-
Щасито се е получило много добре. Може, един маховик да му се сложи. Има ли го заложено ксто опция?
-
Не спим, творим. В тамдема със Слав аз съм развойната и иновационната дейност а той е по прецизните дейности в хобито, демек сглобява и детайлизира, макар че напоследък ми удря по една ръка в проектирането. Та, издирих си нов материал за моделиране на подвижния състав, това е импрегниран изглежда със няккава смола картон с дебелина 0,3 мм. Страшно плътен е и се реже повече от пракрасно без да се подпалва.
(http://picbg.net/u/70323/59354/780653.jpg)
Размера на отворите е 0,6х0,6 мм.
Плюса му е че като се пресова и сдвои и или строи става още по здрав, трудно се реже със макетен нож.
Демо версията на 81 е от форекс, плексиглас и месинг,
(http://picbg.net/u/70323/59354/780662.jpg)
и служи като полева лаборатория за да изчистя детайли и концепции.
(http://picbg.net/u/70323/59354/780663.jpg)
Има безумно много какво да се желае от всичко, но за сметка на това уроците са безценни.
Метнах новата коруба от строен картон сумарно 1мм,
(http://picbg.net/u/70323/59354/780650.jpg)
шасито си е първоначалното което предвидих за модела,
(http://picbg.net/u/70323/59354/780648.jpg)
и като се съберат двете или вече трите, понеже паубата е отделна защото при боядисването на демото се оказа че няма начин да стане като хората ако са заедно с корубата става това.
(http://picbg.net/u/70323/59354/780652.jpg)
(http://picbg.net/u/70323/59354/780651.jpg)
Отворите са предвидени за стъпала и ръохватки резнати от 0,6мм, но за тях по-нататъка.
Поздрави
-
Малко допълнения:
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1560596_732427573493592_6940145767107745677_n.jpg?oh=6e5c8521b2ac3e5eb7ea7781ae36f475&oe=54D1EE17&__gda__=1428166186_e70f61a3f0af226ea89e3973cb4ba85c)
- резнах ръкохватките парапетите и стъпалата от картон 0,6мм
-почнах да монтирам светлините, но така погледнато през макрото май тези на буферната греда ми идват малко дебели
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10805586_732427576826925_8972801708424163857_n.jpg?oh=58f97ecca0981511e4497239fb22512a&oe=551C272F&__gda__=1424597529_0b2480517624cd5ce0f1e46f82ba0557)
За съжаление картона неподлежи на огъване и парапетите са прави а не леко обемни
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1476548_732427570160259_331692683539408634_n.jpg?oh=4995de22bb3e0409b1e6ce7b05e8736f&oe=54EC3DC9)
Лепилото реагира на влага и понякога "набъбва" добре, че не е много твърдо и може да се поостърже като дръпне.
Остава ауспуха и разни дръжчици,много шкурене и на боя....
дано да се справя там, че нещо не ми се получи последния път.
Поздрави
-
Смених фаровете на буферната греда и ударих по една боя на рамата и коша.
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/10708757_733365190066497_1253517965758303250_o.jpg)
Добавих разни дръжки и стартово табелите по прапетите.
Макрото показва неща които не се виждат с просто око, това се уверих
Поздрави.
-
В готовност за боя
(http://media.snimka.bg/s1/4065/034374511.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/s1/4065/034374510.jpg?r=0)
-
Малко снимки на "Варненската" 77 вече в доста напреднал момент. Вече направени и оцветени бленди на талигите. Остава да измоделирам плуговете и сандъците между талигите.
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10891503_764900276912988_436470431013597251_n.jpg?oh=8b7aec23142f35fa1823231f393e9246&oe=5527808F&__gda__=1429071558_259842151099c8a4207bb17eb0cbc11b)
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10906280_764900283579654_8522509716852966086_n.jpg?oh=87e7bacbfcfda53cf501473f5c5f4069&oe=55292059&__gda__=1428563333_e76cfaf67fe6e065f2f772490a88a712)