А какво ще кажете за две 44-ки.
Уважаеми хобисти, както се казва:"Гузен негонен бяга."Това е човека дето се опита да ме измами но бе разкрит.Съветвам Ви при връзки с него да внимавате.Пич, никой не те е карал насила да купуваш! Като си отворко, взимаш и си правиш сам нещата, кво опяваш на всички?! Не ми е работа да се меся, но ти определено ПЪРВИ започна да се ядеш с него. Просто си прави нещата със здраве и спри да се заяждаш на дребно, грозно е......
Да но от долу има дебели подпорни греди и нямам толкова дълга бургия, за да ги слагам от другата страна. :sorry:В началото на улица ли е булевард ли е (столичани си ги знаете)"Христо Ботев" от към гарата има един магазин със свредла с подходяща дължина на цена не по-голяма от 2-3лв.Недопустимо е изходните да са ти от ляво,за входни на двупътен участък се приема,но....
Има още един начин,по-малък диаметър на колелата,ако е възможно.Проблема не е в колелата..Ако трябва да сме честни шаси от BR215 е идеален донор за 44 серия...ама само в НО. Дори в сегашния си вид локомотива е с по-дълго разстояние между талигите отколкото трябва в мащаб, а колоосите трябва да са с по-голям диаметър. Истината е че за Шкодите в N шасито е друго
Става въпрос конкретно за работата по този случай.И аз за него говоря. Просто с това шаси машината няма как да слезе по ниско
Парапетите казваш са по 0,5 мм?!!!С тънки струни от порядъка 0,3мм ще стане добре...А колоосите трябва да са с диаметър 7,8мм
Значи просто са огромни защото 0,5 х 160 (за мащаб N) = 80 мм (или 8 см) диаметър.
Какви са тези гигантски ръце които ползват парапет (правилното е ръкохватки, щото не е балкон) с такъв диаметър!?!?!
:scratch_ones_head:
Слави нямам нищо напротив да ги сменя с по-големи но мисля, че с овеличаване на диаметъра купето ще се вдигне повече.Ако мислиш, че ще стане по-добре с по-големи прати някаква оферта за такива колооси и тънка струна. :hi:1. На това шаси по големи няма как да сложиш...Още повече че части в N няма така както в HO.
Няма проблем всеки да пише каквото пожелае въпреки, че има и глупави коментари от хора, които изглежда са без работа.Аз се опитвам да детайлизирам максимално моделитеси доколкото мога, но тук няма достатъчно ентосиасти работещи в този мащаб, за да сравняваме и споделяме опит.Мисля, че майсторлъка на моделизма е да направиш модел със собствените си ръце.
Имаи предвид, че аз също имам какво да коментиран но се ваздържам, за да него помислиш за заяждане. Неискам да те обиждам но ти предлагам да направиш детайлизиран модел в N с голи ръце и ще се обедиш, че си изисква сериозни умания.Опитай например да направиш един до болка познат на тебе БДЖ 04 ръчно, а не лазерно рязан пък ще видим, колко добър ще стане.Да верно, че с помощта на лазер е доста лесно и бързо да направиш модел но ръчната изработка е доста трудна и изисква време и майсторлък. Не твърдя,че моя е перфектен но няма други смелчаци усмилили се да го направят сами.
Ми аз с добро го изкритикувах ама...никакъв шанс
Според мен трябва да се сдобрите на по бира ? В крайна сметка всички сме пичове , а някой даже с очила :blink: !
... в екип с човек който не разбира какво му обясняваш никога няма да се захвана