Моля модератор да заключи темата . Тя повече дразни , отколкото кара някой да мисли . Но никак не е изчерпана .
, но според мен единствено Държавата може да се справи с това разпадане . Не вярвам частни чуждестранни фирми да се оправят с Балканския манталитет , каквито и пари да се налеят ще бъде в бездънна яма .
jopeto, благодаря за предложението, но не съм чак толкова влюбен в безсмислени каузи като работа/участие в БДЖ...
...
Под негово ръководство се удвои голяма част от Подбалканската
...
Чета вече трета страница спорове (за мен напълно безсмислени) около някаква хипотетична военизация/девоенизация, а се чудя как никой не забеляза това твърдение още в първия пост по темата:Затраяхме си, защото от скромност забрави Задбалканската и Междубалканската линии... :spiteful:
8 февруари 1947 г. В „Държавен вестник”
(бр. 31) е обнародвано Приложение към Трудово-дисциплинарния правилник на служителите при Главна дирекция на железниците и пристанищата. В него се посочва, че:
„Опрощават се наказанията, наложени от
дисциплинарните съвети при Главна дирекция на железниците и пристанищата на служителите ù преди 09.09.1944 г., за следните закононарушения:
- За обща намарливост и нередовност в службата, пиянство, недисцплинираност, обида на държавния глава и по
Закона за защита на държавата, неморален
живот, клевета, побой и отсъствие от
служба.
- За дисциплинарни нарушения кражба,
фалшификация, обсебване на суми и вещи, използване на службата за лични облаги и др. с
користна цел, наложени преди горната дата,
както и тези за катастрофи опрощаване на
наказанието може да се извърши за всеки случай поотделно по искане на заинтересувания
служител от комисия, назначена от главния
директор на железниците и пристанищата, решенията на която се одобряват от
министъра на железниците, пощите и телеграфите – за тези, назначени от него, а за
останалите – от главния директор, ако злоупотребените суми на причинените щети
са незначителни”.