RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: pach в 29 Август 2019, 12:26:36
-
С изненада открих, че фирмата си се развива все повече, а
тук, ние нямаме отделно тема за нея!(?)
Както знаем, тя е и железопътен оператор .
Може би е време, да събираме новините, снимките, видео клиповете ,.....те и всичко свързано с нея, в една тема,
за лесно и бързо ползване!
(https://assets.jobs.bg/assets/logo/2014-12-30/b_bbc1bd33ec2ec15ca1c995e9de28de54.gif)
Едно добро начало струва ми се, ще е един клип
на Иво Радоев, в който освен блок-влак с " Людмила"(и)
има и нагледно как се разтоварва такъв влак в интермодален терминал.
Впрочем в края на клипа има много хубав поглед
към "Роксана" (макар "Калина" да ме кефи повече):
https://youtu.be/XmiC7Rmf-to
Приятно гледане (~7 до 8 Мин.)
(https://cdn.marica.bg/images/marica.bg/147/640_147514.jpeg)
ПП. За сега нямам време да намеря хубава снимка на "Роксана"!
-
Има някои нелоши но преди да поставят логото на ПИМК:
(http://picbg.net/u/76237/63226/885087.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63226/885082.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63226/885084.jpg)
И две вече с логото, но не толкова добри:
(http://picbg.net/u/76237/63226/885086.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63226/885085.jpg)
Когато правих Калината преди няколко години, добрите снимки също липсваха, а сега са цяло море.
-
Олелееее,....."остаряваме бавно...неусетно дори!!!" :sarcastic:
Че колко години минаха от както "Калина" е тук?
Иначе вече има доста снимки и на "Роксана", като
подобно на публикуваните горе,(този гаден стълб на перона)
НО малко са наистина хубавите "в помощ на моделиста"!
-
То, ако питаш мен снимките за да стават трябва да ги прави човек, който е с акъла си. Например като Красен, като Людмил, за друг не се сещам в момента - моля да бъда извинен, вероятно не съм виждал всички хубави снимки, но фотоси в три четвърти отпред са просто неизползваеми като материал за моделисти.
-
Siemens показа в България „най-интелигентния“ си локомотив
(снимки)
Той е собственост на транспортната компания PIMK Rail и е първи по рода си в страната ни.
(https://static.economic.bg/news/11/108341/item_pimk.jpg)
Siemens Mobility показа в България най-интелигентния си локомотив Smartron, наречен „Роксана“. Машината бе представена на специално събитие в четвъртък на Интермодалния терминал в Пловдив. Локомотивът е разработен на база на платформата Siemens Vectron и през миналата година бе представен на международното изложение Innotrans Berlin 2018.
Тежащият 83 тона Smartron се предлага за експлоатация в жп мрежа с променливо-токово захранване, максимална скорост 160 км/ч и мощност от 5.6 MW.
(https://static.economic.bg/news/11/108341/siemensmobilityipimkrailpredstavihanajinteligentniyalokomotivvjpindustriyata21.jpg)
Първият локомотив от серията е закупен от компанията PIMK Rail, която стана и първият български жп оператор, сдобил се през 2016 г. с нов Vectron на Siemens. В момента тя оперира с три такива локомотива.
Първият локомотив от серията Smartron® в България е закупен от PIMK Rail, за да поеме товарните железопътни превози на компанията. "Ние искаме да създадем история, затова се обръщаме към историята. Всички наши локомотиви носят прабългарски женски имена – Калина, Роксана, Ахинора, Пресиана", подчертава Пенко Несторов, съсобственик на PIMK.
След получаването на необходимите разрешения за употребата му в България и Румъния най-интелигентният локомотив в железопътната индустрия вече може да оперира на двата пазара. Румънският жп оператор E-P Rail също вече закупи четири локомотива Smartron®
По време на церемонията първата българска и първата румънска компания - собственици на Smartron®, в лицето на PIMK Rail и E-P Rail получиха специални подаръци от Siemens Мобилити – умалени модели на локомотива.
(https://static.economic.bg/news/11/108341/siemensmobilityipimkrailpredstavihanajinteligentniyalokomotivvjpindustriyata3.jpg)
„От името на Siemens Mobility искам да поздравя нашите партньори и приятели от PIMK Rail за добрия избор. Досега Siemens Mobility е пуснала в експлоатация 750 локомотива Vectron и Smartron с регистриран общ пробег от над 220 000 000 км. PIMK Rail е първият жп оператор в България, който разполага с електрически локомотиви Vectron и Smartron“, заяви д-р Михаил Маргаритов, главен изпълнителен директор на Siemens Mobility България.
(https://static.economic.bg/news/11/108341/siemensmobilityipimkrailpredstavihanajinteligentniyalokomotivvjpindustriyata5.jpg)
Той припомни, че от десетилетия Siemens работи за модернизирането на българските транспортни системи и подвижен състав, внедрявайки най-новите технологии, изпитано ноу-хау и надеждни решения, сред които влаковете Desiro, доставени за нуждите на държавните железници, и новите мотриси Inspiro за 3-ти метродиаметър на софийското метро.
(https://static.economic.bg/news/11/108341/siemensmobilityipimkrailpredstavihanajinteligentniyalokomotivvjpindustriyata2.jpg)
“Сега правим следващата важна стъпка. Вярваме, че първият Smartron на българска земя ще даде своя принос в ежедневната спедиторска дейност и бизнес на PIMK Rail“, посочи д-р Маргаритов.
(https://trafficnews.bg/data/images/2019_08_30/DSC_0551.jpg)
-
...и един от подарените модели:
(https://trafficnews.bg/data/images/2019_08_30/DSC_0596.jpg)
(https://railcolornews.com/wp-content/uploads/Siemens-Smartron_PIMK-Rail-80-006_presentation_Bulgaria_Railcolor-News_6940.jpg)
-
И едно кратко клипче с "ROXANA" от ~2мин:
https://youtu.be/Gurq6JcmkCk
:hi:
-
Добре е да не се забравя, че фирмата изпълнява транспортни услуги, като разполага с:
1000 влекача
150 хенгери (каквото и да значи това) - камион + ремарке
250 гондоли и самосвали
130 животновози
100 цистерни
150 хладилни камиона
100 дрехарки (също хубава дума)
1000 полуремаркета
Поне така пише на първа страница на сайта им.
към всичко това естествено е да си имат и влакове, за да се използват по-ефективно тези 1880 камиона + 1000 полуремаркета.
Да са им честити новите смартрони, чакаме да станат три. В допълнение на трите налични вектрона. (Чух че им е изтекла ревизията, зимата щяха да ги пребоядисват "когато с оправи времето"). Плюс два движещи се седмака, знам и за един 55.
Пряко свързано със заглавието (... и всичко свързано с тази фирма ...):
Чудно ми е, кой позволява железопътните превозвачи да използват локомотиви бел АЛС? И то нови, току що произведени локомотиви, направени специално за нас без ETCS. За да им е по-евтинко на превозвачите. И защо всички ние платихме всички нови трасета да се оборудват с ETCS. Че даже и с GSM-R...
-
Вектроните и Смартрона имат и ETCS, и GSM-R. Последното и в момента е задължително за нови локомотиви и го имат и рециклираните на ТБД, а за ETCS предстои да стане задължително поне по новите линии.
Но иначе превозвачите следва да се контролират от ИАЖА, която почти напълно е абдикирала от тази си дейност и вероятно трябва да станат безброй сакатлъци, като по пътищата, за да се промени това.
-
Не съм видял, но "по вестниците" (не нашите) съм срещнал само че смартроните за България и Румъния са оборудване само с PZB train protection system, което според мен им трябва на румънците, и пак според мен не е ETCS. За да можело цената вместо 4 - 6 млн. евра да стане 2.5.
За другите им клиенти, както и за вектроните - имат.
-
Вече съществува и такава опция:
(http://picbg.net/u/76237/63285/886275.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63285/886276.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63285/886277.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63285/886278.jpg)
bg&flag
-
Ново попълнение в нашата галерия:
(http://picbg.net/u/76237/63285/887866.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63285/887867.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63285/887868.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63285/887869.jpg)
(http://picbg.net/u/76237/63285/887865.jpg)
Фотографии: Веселин Малинов
&bgflag
-
(https://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/1/319337_c.jpg)
https://www.modellbahnshop-lippe.com/Elektrolokomotive/E-Lok/Roco-71936/de/modell_319337.html
Но аз съм сигурен, че от PIMK ще сложат своето лого.
-
Над язовир Цонево:
https://youtu.be/R2U-Mrf-5I0
&bgflag
-
Новият Smartron в действие:
https://youtu.be/YPK_cSDehWo (https://youtu.be/YPK_cSDehWo)
-
Като стана въпрос за интермодалния терминал в ШУМЕН,
никой ли не е снимал тези дни на интермодалния терминал при Пловдив /там ли беше или Свиленград?/.
По някои от новините тия дни в телевизия са дали кратък репортаж, че целия поток от тирове
към/от Турция се е пренасочил към него. Правили по четири курса на денонощие с 40 вагона и празно нямало и в
двете посоки!!!
Сега е момента за снимки и кллипове!!!
:yahoo:
-
В Шумен няма интермодален терминал! Зачестилото преминаване на такива влакове през гара Шумен е по-друга причина.
А за PIMK си прав. Проблемът е, че в България няма достатъчно джоб вагони, за да се качат по-голямата част от тировете на релси. Парадоксът е, че такива вагони се произнеждат в... България (във ВРЗ Септември). От българските жп превозвачи само от PIMK са закупили такива.
-
Аз се чудя до сега как не сме отворили тема за този български локомотив.
https://www.roco.cc/en/product/245996-0-0-0-0-0-0-002002-0/products.html
-
Чакаме да видим българският превозвач как ще го боядиса ...
...и после все ще се намери някой да го "оплюе".
:lol: :nyam: :pleasantry: :drinks:
-
Никак няма да го боядиса. Само ще се сложат лепенки на ПИМК.
-
Отдавна има кандидат за Вектрона на ПИМК. Включен е в бъдещите ми планове за композиция с джоб-вагони :yes:
(https://www.haertle.de/out/pictures/master/product/1/piko-59873-elektrolok-vectron-193-boxxpress-spur-h0-neuheit-2015-1.jpg)
-
Гледам снимките в профил на кабините и нещо не мога да го възприема,нещо ми е странно....не естествено.....после се чатнах..
Та тези локомотиви нямат страничне прозорци на кабините.. :angry:
Да не може машиниста да си отвори прозорчето,да си люпи семки и да си говори с някой на спирката....бих се чувствал гадно!
Сигурно има камери за назад,ама да си ограничен само напред.... :fie:
Вие как мислите?
-
Гледам снимките в профил на кабините и нещо не мога да го възприема,нещо ми е странно....не естествено.....после се чатнах..
Та тези локомотиви нямат страничне прозорци на кабините.. :angry:
Да не може машиниста да си отвори прозорчето,да си люпи семки и да си говори с някой на спирката....бих се чувствал гадно!
Сигурно има камери за назад,ама да си ограничен само напред.... :fie:
Вие как мислите?
Недей така, че ще ядосаш някой машинист или помощник машинист. :) Само ако знаеш колко работа им спестява липсата на странични прозорчета... :good:
А с този локомотив ще си седят в удобните ергономични столове и посредством камерите, на монитора ще гледат обратните сигнали и целостта на другите влакове, с които се разминават. А люпенето на семки може да става и в кабината, като разбира се боклуците се изхвърлят на определените за това места и се пази необходимата чистота. :)
-
Гледам снимките в профил на кабините и нещо не мога да го възприема,нещо ми е странно....не естествено.....после се чатнах..
Та тези локомотиви нямат страничне прозорци на кабините.. :angry:
Да не може машиниста да си отвори прозорчето,да си люпи семки и да си говори с някой на спирката....бих се чувствал гадно!
Сигурно има камери за назад,ама да си ограничен само напред.... :fie:
Вие как мислите?
Всъщност си имат странично прозорче на кабините. Просто кабините са по-големжки. И прозорчето се сваля / отваря.
https://youtu.be/BwBQI9sttDY?t=1266
-
Да...сега го видях това нещо... :yes:
Нов проблем..видяхте ли колко са им мръсни челните стъкла.... ;)
:pleasantry: :pleasantry:
-
Всъщност си имат странично прозорче на кабините. Просто кабините са по-големжки. И прозорчето се сваля / отваря.
https://youtu.be/BwBQI9sttDY?t=1266
Да, и тук се вижда как стават нещата с прозореца на една от вратите, а и още на горната снимка се вижда, че има такъв
https://youtu.be/HB0XBSXfeC0 (https://youtu.be/HB0XBSXfeC0)
Все пак трябва да се гледат и сигналите на ръководител движение, а за другите неща камерите са за предпочитане... :)
-
Да им е честито новото смартронче - 80 019 - на опашката. https://youtu.be/oDbjY9as4ls?t=36
-
Новото локомотивче:
(https://live.staticflickr.com/65535/50140575791_9dd7670d06_b.jpg)
-
Интересно ми е ,на коя гара е сниман клипа?
Има от старите циментовози , не знам в движение ли са или са брак....?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Rgl0RYH8J-E&feature=emb_logo
след 27та секунда на клипа...
-
Във Фейсбук наскоро гледах клип на един от новите маневрени локомотиви на Експрес сервиз, който теглеше точно композиция от старите циментовози, тъй че явно има още в експлоатация от тях.
-
https://youtu.be/Rgl0RYH8J-E (https://youtu.be/Rgl0RYH8J-E)
Разопаковане на поредния Смартрон &bgflag
-
Интересно ми е ,на коя гара е сниман клипа?
Има от старите циментовози , не знам в движение ли са или са брак....?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Rgl0RYH8J-E&feature=emb_logo
след 27та секунда на клипа...
Митко,вече го гледах този клип....знаеш ли на коя гара е заснет...питам в предишният си пост?
-
Интересно ми е ,на коя гара е сниман клипа?
Има от старите циментовози , не знам в движение ли са или са брак....?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Rgl0RYH8J-E&feature=emb_logo
след 27та секунда на клипа...
Клипът е сниман на различни гари. Циментовозите са снимани на Русе разпределителна. Ако не се лъжа същите не са български, а са собственост на Rail Cargo (OBB). В клипа има кадри и от други гари - Каспичан, Шумен.
-
Веско Малинов :
(http://store.picbg.net/pubpic/02/03/26866ca7bbad0203.jpg)
-
А пък Ахинора я прекръстили на Теодора ...
-
Поредица от няколко хубави клипа в Шумен на PIMK (RAIL):
https://www.youtube.com/watch?v=waYRjsnHDkM
https://www.youtube.com/watch?v=v8SpSRwZ4dc
https://www.youtube.com/watch?v=DTo9lVMVuD0
80 006 Roxana с хопери на гара В.Търново
(https://live.staticflickr.com/65535/50330627047_00f2fee7fd_c.jpg)
80 961 Presiana на гара Шумен.
(http://store.picbg.net/pubpic/17/5C/a5aa0db533d4175c.png)
80 019 PIMK Rail Bulgaria начело на влак 42193 в гара Свиленград.
(https://scontent.fsof1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/126319654_3163404760430999_7394223878318587585_o.jpg?_nc_cat=106&ccb=2&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=9Mc3GmgP6L4AX_bNLEe&_nc_ht=scontent.fsof1-2.fna&tp=7&oh=3d9224de8a08dd520febfcaefa1b833b&oe=5FE51089)
Siemens Smartron 91 52 1080 019 Irina.
(http://store.picbg.net/pubpic/95/DF/163e65e2704895df.png)
PIMK Rail с локомотив 80 006 Roxana.
(http://store.picbg.net/pubpic/58/9B/a482337b63af589b.png)
-
Поздравления за добрата селекция на клипове и снимки. :hi:
Само едно малко уточнение - вторият клип е сниман на гара Каспичан, като влакът напуска гарата по път 2, посока гара Мътница.
През последната година има засилен товарен трафик през гара Шумен, тъй като на гара Синдел кипи голям ремонт.
-
Едно клипче от спирка Верила 24.02.21
https://youtu.be/2Z833gJtWKA
-
Както снимаш от ръка няма ли шанс от хвърчщи камъни ? :)
-
Принципно, всичко е възможно! :)
-
Камъни хвърчат, когато нещо от влака виси и ги хвърля. Случва се редовно с локомотивите на БДЖ... често не само камъни, а и тежки части.
Иначе влакът е на RCC и се обслужва от Пимк по договор. Скоро RCC ще си ги карат сами.
-
„Пимк“ иска да вози пътници по още жп маршрути в България
17:22 13.08.2024
Глория Христова
След като в края на месец май „Пимк Рейл Експрес“ потвърди официално интереса си да вози пътници по жп маршрута от София до Бургас със спирки в Пловдив и Стара Загора, сега пловдивската компания дава заявка, че ще експлоатира и други жп направления в страната.
На 1 август компанията е подала ново уведомление за планирана нова жп услуга. Информацията първи съобщиха „Транспортал“. Документът е трудно откриваем в сайта на Изпълнителна агенция „Железопътна администрация“. Поместен е в страница, свързана с Оценка на икономическото равновесие на договора за обществени превозни услуги, при заявяване на нова услуга за превоз на пътници.
От него става ясно, че „Пимк“ иска да вози пътници по още 4 маршрута от декември 2026 г.:
От София до Радомир със спирка в Перник;
Карнобат – Варна;
Пловдив – Асеновград;
От София до Варна със спирки в Горна Оряховица и Шумен
В документацията са налични и примерни разписания на линиите. Така например е предвидено по линията София – Перник – Радомир влакът да тръгва в 7:30 ч. от София и да стига в Радомир в 8:45 ч. В обратна посока разписанието е същото.
Компанията дава заявка да изминава разстоянието от Варна до Карнобат и обратно за 2 часа и 10 минути, като от морската столица ще тръгва в 7:00 ч и ще пристига в Карнобат в 9:10. В обратна посока влакът ще заминава в 8:00 ч.
По маршрута между Пловдив и Асеновград курсовете са по-чести. Компанията планира да тръгва от Града под тепетата няколко пъти на ден – в 5:00 ч, 6:40 ч, 8:20 ч, 10:00 ч и 11:40 ч. Превозите на пътници от Асеновград ще са с часове: 5:50 ч, 7:30 ч, 9:10 ч, 10:50 ч, както и 12:30 ч. Разстоянието ще се изминава за около 28 минути, според разписанието.
Маршрутът от София до Варна ще се изминава за 6 часа и 39 минути. Компанията ще експлоатира и нощен влак, който ще тръгва в 00:10 ч от София и ще пристига в 6:49 ч. във Варна. Планират се спирки в Мездра, Плевен, Горна Оряховица и Шумен. От морския град до столицата също ще пътува влак със същия начален час.
„Пимк“ има намерение да вози пътници по това направление и през деня, с начални часове в 7:20 и в 15:00 ч. Същите часове са планирани и в обратна посока – от Варна до София.
Компанията планира да извършва превозите с 2 електрически локомотива "Сименс Смартрон" и 6 реновирани пътнически вагона, на които в момента се извършва основен ремонт във ВРЗ „Хан Крум“. Подвижният състав ще бъде под наем от „Ай Пи Транс“ АД, свързано дружество и част от „Пимк Рейл Холдинг“ АД.
Източник:
https://www.economic.bg/bg/a/view/pimk-iska-da-vozi-pytnici-po-oshte-jp-marshruti-v-bylgarija
-
Защо ли не се учудваме, когато мутрите искат или овладяват успешен бизнес в България!?
Ето какво написа Боснешки на страницата си във Фейсбук:
„Няма да мълча повече.
Повече от година съм обект на организирана кампания от клевети, фалшиви новини и медийна пропаганда. Наричан съм наркодилър, контрабандист, мутра. Без нито едно доказателство. С една цел – да ме смачкат, да ме наблюдават, да ме подготвят за нещо много по-сериозно.
Да – имам информация, че се готви покушение срещу мен, организирано от Иван Петлешков. Подал съм официални сигнали.
И нека е ясно още в началото:
Цялата акция срещу нас е организирана от Иван Петлешков, чрез Миро Тигъра – зам.-директор на СДВР – София, познат в обществото като негов пряк подчинен.
Причината е ясна: унижение, внушения в медиите, изземване на телефон… докато реалните извършители – са пуснати.
Целта не е разследване. Целта е натиск. И подготовка за нещо по-страшно.
А всичко започна, след като подадох официален сигнал с конкретни имена, факти и документи за дейността на Иван Петлешков – човекът, който държи Пловдив в страх. Всички го знаят. Само институциите мълчат.
Иван Петлешков се движи с две бронирани коли, пилотна кола, мотор и минимум петима въоръжени охранители. Тази охрана е забелязвана многократно дори пред вратата на самия кмет на Пловдив.
Контролира полицията в града чрез директни назначения на районните управления, управлявани от неговия кум Димитър Събчев – зам.-директор на МВР – Пловдив.
Миро Тигъра е негово назначение в СДВР, чрез когото организира тази позорна акция. Самите разследващи бяха в шок.
Петлешков е свързван с контрабанда на горива към Гърция, маскирана с фалшиви документи и транзит през Македония.
Свързван е с трафик на жени от Куба и деца от Украйна – сигнали по темата вече са подадени и към международни институции. Пряко отговорен е за наркотрафика в Пловдив.
Контролира медийна империя чрез TrafficNews и сателитни платформи, през които рекетира, клевети, натиска и мачка. Лично се е хвалил, че е организирал акция срещу свой бивш партньор, на когото били подхвърлени наркотици, за да бъде държан в зависимост.
Чрез партията си „Браво Пловдив“ вкара 5 съветници с вот, за който се говори, че е купуван по 500 лв. на глас. Информацията за гласувалите секции е публична.
Чрез тези съветници направи ГЕРБ зависима партия в Пловдив и овладя Общината чрез скандални назначения в дирекции и райони – паркиране, транспорт, екология, РИОСВ и други. В Петък получи нов договор за охрана, чрез общината за 1.6 милиона.
Притежава клуб „Бушидо“, откъдето по публична информация се разпространяват наркотици и райски газ. Балоните дори се рекламират през неговите платформи.
Преди месеци, при акция, бяха задържани двама служители на Бушидо на място със 23 милиона къса контрабандни цигари. Най-големите количества цигари, задържани до момента в страната.
Той? Не беше дори привикан.
Полицейските служители, провели акцията? С куп проблеми след това.
А какво направиха срещу мен?
Снимаха дома ми.
Питаха дали „оттук пускам СОТ-а“.
Иззеха телефона ми.
Причината? „Водел съм висок стандарт на живот.“
Въпреки че декларирам всичките си доходи и плащам данъци за тях. И съм горд с това. Не го крия. Искат да получат достъп до лична и корпоративна информация.
А човекът, заради когото бях разпитван – не е задържан.
Не е наш служител от повече от 1 година и 4 месеца.
Преди това – бил е част от екипа на самия Иван Петлешков. Назначен при нас след негова препоръка.
Според вас, при всичко казано дотук, дали Иван Петлешков е викан във връзка с изчезнали хора и наркотици?
Не.
Нито аз, нито някой от Некст Логистик или ПИМК Холдинг сме обвиняеми, разследвани или обвързани със случая.
Напротив – оказахме пълно съдействие на органите. Спазихме закона.
Мълчахме, защото така ни помолиха. Явно – за да се вдигне медиен шум. Планирано.
Но когато виждаш, че мълчанието се използва, за да те подготвят за удар – трябва да говориш. Нямаш друг избор.
Обръщам се към вас. Всички вас.
Към МВР, ГДБОП, ДАНС, Главния прокурор, КПКОНПИ – вие знаете. Разполагате с информацията. Време е тя да доведе до действия.
Към Президента и управляващите – това не е частен случай. Това е диагноза на държавата. Мълчанието тук ще бъде съучастие.
Към журналистите – Пловдив има нужда от свободни гласове. Истината започва от вас.
Към бизнеса – знаете как действа този натиск. Колко фирми бяха откраднати. Колко съдби – унищожени. Нека не се страхуваме повече.
Към обикновените хора – това не е война на един човек. Това е битка за справедливост и нормалност.
Пловдив не е частна крепост.
Не е тиха сделка между медии, полиция и мутри.
И никой няма право да го превзема с оръжие, страх и фалш.
В годините винаги сме се гордяли с това, което създаваме – с работата си, с успехите си, с доброто, което правим.
Но как се действа, когато искат да откраднат бизнеса ти? Когато се опитват да те рекетират? Когато те поръчат.
Ние не сме първите тормозени от TrafficNews и неговите медии. Знам колко много сте.
Време е Иван Петлешков да бъде разследван за престъпленията, които върши.
Аз няма да се огъна.
Няма да се откажа.
И няма да мълча.“
Съюзът на международните превозвачи, който обединява над 1300 транспортни фирми от цялата страна публикува официална позиция във фейсбук страницата си в подкрепа на ПИМК и бизнесмена Илиян Филипов. От бранша застават твърдо зад фирмата и изразяват категоричното си несъгласие с манипулативната медийна кампания, водена срещу една от най-големите и стратегически важни транспортни компании не само в България, но и на Балканския полуостров.
Ето цялата позиция:
ОФИЦИАЛНА ПОЗИЦИЯ
на Съюза на международните превозвачи
в защита на своя член – транспортна компания ПИМК
Съюзът на международните превозвачи, който обединява над 1300 транспортни фирми от цялата страна, изразява своето възмущение и категорично несъгласие с манипулативната медийна кампания, водена срещу една от най-големите и стратегически важни транспортни компании не само в България, но и на Балканския полуостров – ПИМК.
През последните седмици станахме свидетели на поредица от тенденциозни и подвеждащи публикации в медията Traffic News, насочени към уронване на авторитета и доброто име на компанията. Тези действия надхвърлят границите на журналистическата етика и приличат по-скоро на организирана атака, зад която прозира личен и институционален интерес.
Особено тревожен е фактът, че след публикуването на материалите се наблюдава засилен и необоснован натиск от страна на органите на реда, като в редица случаи действията им изглеждат координирани с автора на същите публикации. Това създава сериозни съмнения за злоупотреба с власт и използване на държавни институции за разчистване на лични или корпоративни сметки.
Фирма ПИМК е сред най-големите инвеститори в транспортния сектор в България, с реализирани инвестиции за над 1 милиард лева, над 3000 служители в холдинговата структура и десетки милиони внесени в държавния бюджет под формата на данъци и осигуровки.
Подчертаваме, че нито едно от дружествата в холдинга няма каквото и да било задължение към държавата.
Съюзът на международните превозвачи заявява своята пълна подкрепа към ПИМК и няма да допусне уронване престижа и подкопаване на доверието към легитимен и ключов за икономиката ни бизнес.
Настояваме компетентните институции да разследват случая обективно, включително възможна координация между определени медии и органи на властта, и да гарантират, че законът се прилага еднакво за всички – без двойни стандарти и злоупотреби.
Съюзът ще информира европейските партньорски организации и ще използва всички законови и институционални инструменти, за да защити своите членове от подобни целенасочени атаки, които застрашават правовия ред, инвестиционния климат и икономическата стабилност на страната.
-
България не търпи страх и манипулации.Ако днес останем безучастни, утре ще бъдем следващите. Затова заедно – с правото, истината и силата на индустрията – няма да отстъпим.
ОБНОВЕНА: ПЪРВО УВОЛНЕНИЕ СЛЕД СКАНДАЛА
След като избухна скандалът между Иван Петлешков и Илиян Филипов, падна и първата важна фигура в пъзела.
Във вторник 25.03, директорът на РДВР Пловдив Георги Машонов беше извикан от министъра на МВР Даниел Митов в Министерството.
В София му е била връчена заповедта за освобождаване от ръководната длъжност. Все още не е ясно, кой ще бъде новият директор на РДВР Пловдив.
Ако искате още детайли или конкретни примери за нейните действия, следете e-news.bg! ????????