Последни публикации

Страници: [1] 2 3 ... 10
1
Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout / Re: Mакетът на gregary
« Последна публикация от eurostar - 27 Май 2020, 19:50:53 »
Мерси, Грег. Точно сега съм тръгнал към хоби магазина (казаха ми по телефона, че днес го отварят) да видя какво има, но главно за тези "Н" образни профили, които ще ми трябват за контактната мрежа и семафорите. От Sommerfeldt ще купя само това, което не мога да направя сам, като например тези макари с тежестите, изолатори и други дребни неща.
4
Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout / Re: Mакетът на gregary
« Последна публикация от gregary - 26 Май 2020, 22:25:03 »
Жорж, стълбовете са на Sommerfeldt, а ако питаш за напречните "ферми", тях си ги правих сам. Идеята ми е да пресъздам КМ между двете спирали (моста) изцяло като на BLS. Не съм намерил  производител на тая КМ, освен едни частници  и то на много високи цени (швейцарци са) и ще се пробвам сам да я направя...
5
Кратки но интригуващи кадри:
https://youtu.be/Nndtovts0HY

..."Яйцето" без черупката си, или ICE без композицията си!
6
Правим това което се прави в цяла Европа. Всички смартрони си носят номерата на производителя. 002, 006 са на пимк, 020, 026 са румънските. Да не мислиш че БДЖ им е дало тези номера?
Дори и у нас вече номерата се раздават от ИАЖА.

ПС: pach, ако толкова те интересува, нарича се правилник за определяне на серийното означение и т.н. Има го в наличност в гугъл. Кратко и ясно.
 
7
Май става въпрос за международна и наша номерация.
Международната почва с 91 ххххх и т.н. докато нашата ...
поне до сега се опитва да има и логическа последователност.
Поне в сериите, струва ми се. Според мен това именно в нашата
номерация е предвидено 8О-89 за частни оператори като ...поредица от сборни серии.
Логически БДЖ-4О не знам да сме имали и тя е свободна,
за обособените държавни електролокомотиви.
Да, БДЖ-47 е съществуваща парна серия, но това е наследство,
а не изключение. Както и БДЖ-48....49...5О. Всички държавни електролокомотиви са в серията 4О-46 и когато са въвеждани им е дадена възможност,
да заемат една след друга най- дългата свободна тогава поредица
а именно от 4О да 46-та.

А това с номерата на производител, нещо съвсем не ми се връзва!
Представете си серия (пример) БДЖ-4О.999 щото другите номера са вече раздадени от производителя!!!
Ами ако той надмине 1ООО локомотива произведени (?) 'ко пра'им!?
 ;D
8
Кой го каза че 80 - 89 е за частни локомотиви? Серията е свободна, за електрически локомотиви.
Няма частни - няма държавни.
Номерацията е за подвижен състав в РБ.
"серията на тяговото возило и дават информация за характеристиките на тяговия подвижен състав", вече има почти същото возило със същте характеристики и със серия 80. Няма никаква причина да се дават две серии за един и същи тип локомотив.
Следващите три цифри след серията означават "поредността на единицата произведен състав от серията". Произведен, а не зачислен за даден оператор.

9
Железопътен моделизъм | Railway modelling / Re: Новости от PIKO
« Последна публикация от pach - 26 Май 2020, 19:09:05 »
Представяне на BR-78 на DB,
от серията Пико-Експерт.
Каталожен номер 50 600:
https://youtu.be/9b06_8SUIds
Във втората част от клипа се вижда, перфектно,
как недоизгоряло масло се изхвърля от комина,
щото е достатъчно леко, та топлите газове да го изхвърлят,
и достатъчно тежко да пада обратно надолу.
За това на димогенераторите казват " мазнята на релсите"!!!
10
По примера на серия 30, може и серия 40 да се окажат.

Серия 80 няма как, защото групата 80-89 е за частни локомотиви.
Страници: [1] 2 3 ... 10