Последни публикации

Страници: 1 ... 7 8 [9] 10
81
Най-бавният влак в България вече пътува с 40 км/ч
17 април 2025 - 22:15 часа
Композицията Кюстендил-Гюешево изминава 34-километровото разстояние за 1 час и 10 минути.

Най-бавният влак в България по линията Кюстендил-Гюешево вече се движи с по-висока скорост - до 40 километра в час, съобщиха жп специалисти. Досега композицията преминаваше разстоянието от 34 километра за час и четиридесет минути, със средна скорост едва 20-25 километра в час.
Жп линията, която обслужва 7-8 села от Кюстендилското Краище, е с изключително амортизирана инфраструктура. Причината за бавното движение е напълно износеният релсов път, по който все още се използват дървени траверси.
Въпреки многократните опити от ръководството на БДЖ да прекрати обслужването на линията, влакът продължава да пътува, тъй като е единствената връзка със света за жителите на малките населени места в района.
Повишаването на скоростта до 40 километра в час е станало възможно благодарение на използването на по-лека мотриса "Дезиру", която има по-ниско тегло от стандартния дизелов локомотив. С новата композиция пътуването вече отнема час и 10 минути.
Влакът обслужва линията три пъти седмично - в сряда, събота и неделя, като обикновено пътува с един вагон и превозва до 10-15 пътници в двете посоки.


Източник: https://www.dunavmost.com
82
Работа по предната талига









84
Тази седмица за съжаление нямах много време, но благодарение на схемите, които ми предоставихте придобих по-добра престава за ресорите и балансерите на предната свободна колоос. Следващото нещо, което ще направя е самата Krauss-Helmholtz талига. Друга част от корекциите които нанесох са по-скоро невидими. Корегирах отстоянията между буксовите лагери и открих, че реално до сега съм работил по хибрид между немска и полска 46-ца и се чудех защо не ми съвпадат схемите. Именно, че на полската 46-ца разстоянието между първата и втората сцепна ос е 1600мм, а на немските е 1650мм (предполагам, за да има място за цилиндъра). 



87
Представяне на всичките вагони на ПИМК! Новите вагони на ПИМК са вече боядисани!    https://www.youtube.com/watch?v=7CQULhzLZhM
88
Наистина много благодаря. В скоро време ще пусна до къде съм стигнал след корекциите и се захващам с предната свободна колоос. Особено втората статия е много полезна с детайлното описание на дебелината ма рамата, ресьорите и тн. Знаех си, че съм попитал правилните хора  :)
89
Качил съм ти и Die Lokomotive от 1931 г. с първата версия на 46:
https://dox.abv.bg/download?id=b33b198c10
90
Благодаря много! Веднага се оказа изключително полезно! Първо изглежда,че картоненият модел е относително точен, така че може да бъде използват като основа. Второ направил съм лека грешка с няколко сантиметра в отстоянията на буксовите лагери.
Страници: 1 ... 7 8 [9] 10