Автор Тема: една съботна разходка от гара Волуяк до г. Сливница  (Прочетена 4358 пъти)

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
За съжаление може би за последно виждаme тези хладилни вагони. Без спирачки и окомплектовани по 3 бр. отиват за Дупница. A там ... :(







Рампата на гара Сливница :)





Водната кула



















Видео:
http://www.youtube.com/watch?v=BQ8IekmdWNA
« Последна редакция: 20 Юли 2013, 22:28:44 от ivo »

ogiegp

  • Гост
  • Trade Count: (0)
"Една водна кула ще снимаме" каза Иво ,а гледай какви неща наснима в "калабалъка"  ;D ;D ;D
Много ми харесаха тези "хладилници" не само защото са ми слабост.Дали се произвеждат от някого!?Или пък ако не се произвеждат,дали няма да ги започне някой да ги "чатка" за моя радост  :blush2: :blush2: :blush2:
Като стигнат Дупница,какво ги очаква!?Да не ги пуснат някъде в някой от милионите автосалони за продан  :haha: :lol: :haha: :lol: :haha: :lol: Та ако ще е така да взема да взема да ги изкупя всичките на едро  ::) ::) ::)
Едни такива цистерни като тези GATX бях засякал на Карлово и ги понаснимах колкото можах.Бяха поне 30бр.Миро предположи,че нещо там от вагонния завод са "замесени" в историята.Някой може и по-конкретна и надеждна информация да даде вероятно.Това е било вероятно 2011год,пролетта мисля.
Сори за залитането и оспамването на темата с "Водната кула" :haha: :lol:.Мярнахме и нея все пак де  :blush2:

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
писал съм и :) не работят, а й отливките са доста зле ...

daddy_g

  • Trade Count: (9)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1023
  • Рейтинг: 332
  • HO (БДЖ) & N (БДЖ & USA)
Чертежи на хладилниците?

Filip Andonov

  • Trade Count: (3)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 139
  • Рейтинг: 63
Минавайки покрай Станкето тази сутрин, мернах тези хладилници -

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Седят на гараж в депо Дупница - щото хладилното депо в София ще го правят на локомотивно депо.

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
:) е значи няма да ги нарежат ...

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Цитат на: ivo link=topic=4347.msg90210#msg90210 date=1374605774
:) е значи няма да ги нарежат ...

то така се почва, уж по причина ги вадят, а никога после няма да се върнат и накрая за старо желязо.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5545
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=4347.msg90201#msg90201 date=1374591280
Седят на гараж в депо Дупница - щото хладилното депо в София ще го правят на локомотивно депо.

Красене, да не местят депо София там или това си е напълно ново депо за локомотиви?

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Интересно ако (имагинерно разбира се) сега някоя софийска фирма поиска да наеме тези хладилни вагони,
за да прекара своя стока до Брюксел, какво ще стане? Ще ги лангъркат насам-натам за да изпълнят поръчката?
Ама те пък нямат спирачки!!! Явно рано или по-късно ще бъдат нарязани или продадени за станционарни хладилници,
ако останалото оборудване по тях все още работи.

А за ново локомотивно депо в район София, да попитам знаещите - значи ли това,
 че се подготвя база за домуване на още (чужди) локомотиви които ще "нахлуят" през подземията на Босфора???
Доколкото знам сертификат за цяла Европа вече имат доста железопътни оператори (съответно и техните локомотиви)
извън страната ни. Предвижда ли се "домуване" или "сменна база" в София за такива (па макар с наемни условия)???

(може пък така да има работа за повече наши машинисти...)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5545
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
То спирачки (най-вероятно се има предвид калодки) лесно се слагат, та това да е проблема...

Rizar

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Днес се повозих и аз до депото да ги видя хладилните вагони, та направих няколко снимки и аз:



Снимките се дублират с тази на Филип, но виждам разлика, че на неговата снимка вагоните са подредени в един коловоз, а днес явно са ги разместили или са добавили още вагони на съседния коловоз. Тъжно е, че може да отидат за скраб.  :(

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Цитат на: pach link=topic=4347.msg90221#msg90221 date=1374645552
...
А за ново локомотивно депо в район София, да попитам знаещите - значи ли това,
 че се подготвя база за домуване на още (чужди) локомотиви които ще "нахлуят" през подземията на Босфора???
Доколкото знам сертификат за цяла Европа вече имат доста железопътни оператори (съответно и техните локомотиви)
извън страната ни. Предвижда ли се "домуване" или "сменна база" в София за такива (па макар с наемни условия)???

(може пък така да има работа за повече наши машинисти...)

Оказах се за сетен път близо до истината...
Германия официално е обявила в ЕК вчера, че иска да може да наема хора от няколко професии,
и извън страните на Европейския съюз. Между заявените професии са и локомотивни машинисти!!!
Сега турските машинисти усилено изучават европейските правила за сигнализация и движение,
зер може да тръгнат на курсове чак до самата Германия!!!!  ;)