Саше, вероятно тези механизми са готини /като гледам цената/, но и те няма да станат. Имам предвид, че трябва преработка и то сериозна. Явно са за друг модел стрелки. Проблема е, че конструктора /със сигурност съветски агент/ е интегрирал така механизма, че на практика не подлежи на ремонт. Има и чисто нови стрелки, които също са с проблем. Между другото, сега, при демонтажа на трасето в голямата зала, установихме, че стрелките около 60 на брой, изобщо не са свързани електрически, т. е. не са работили никога. А механизмите са им направо за брак. За сега имам две решения. Едното е с механизмите на "Конрад", под 6 евро бройката за количества. Предимства: монтира се отдолу под макета. Движението се предава с ПРАВА, а не нагъната в някаква странна форма стоманена тел. Възможност за точна настройка хода на моторчето. Разбра се краен изключвател. Възможно е и регулиране силата с която механизма премества стрелката, чрез различна ДЕБЕЛИНА на стманената тел. Като начало в комлекта дават една тънка явно за "N" и "ТТ" и една по-дебела стоманена "щанга". Недостатък е изпълнителния механизъм, който е моторче, а не шпула с котва, както е при повечето стрелки. Маняците ще ги разочаровам, че това моторче не е онова моторче, което премества стрелката бавно и мазно като истинска. Но за 6 евра стига толкова. За втория вариант на излизане от съветската конспирация, наречена "стрелка Мерклин шпур айнс", ще пиша по-късно. Има да се в изясняват някои производствени въпроси. Да, реконструкцията на около 300бр. стрелки, направо е производствен въпрос.