Автор Тема: Ди Би Шенкер Рейл България  (Прочетена 14556 пъти)

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:11:19 от Dispatcher »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #1 -: 26 Май 2010, 10:59:17 »
Цитат на: muncho link=topic=1998.msg41794#msg41794 date=1274855255
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-05-26&article=326090
 :good:

Този факт закопава БЖК, която впрочем от известно време не е българска, а румънска...
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:12:04 от Dispatcher »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5545
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #2 -: 26 Май 2010, 11:17:42 »
БЖК изначално е с българско и румънско участие, а не само напоследък.
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:12:14 от Dispatcher »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #3 -: 26 Май 2010, 12:33:25 »
Сега вече е ИЗЦЯЛО румънска.
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:12:22 от Dispatcher »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5545
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #4 -: 26 Май 2010, 12:38:35 »
От сайта на БЖК (http://www.brc-bg.com/):

“Българска железопътна компания” АД е акционерно дружество с предмет на дейност предоставяне на железопътни услуги за превоз на товари във вътрешно и международно съобщение.

Дружеството е създадено през 2004г. със 100% частен капитал. В момента акционери в дружеството са: фирма “Груп Феровиар Ромън” АД  www.gfr.ro  и фирма „Агрополихим” АД  www.agropolychim.bg  . „БЖК” АД е първият национален частен железопътен превозвач с лиценз №201 от 15.04.2005 г. на Министерството на транспорта за осъществяване на товарни превози по цялата железопътна инфраструктура на Р. България.
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:12:33 от Dispatcher »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #5 -: 26 Май 2010, 12:39:45 »
А що не се запиташ кой с колко акции е?...тоест чия е все пак фирмата ...
 ;D ;D ;D
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:12:43 от Dispatcher »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5545
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #6 -: 26 Май 2010, 12:45:05 »
Влязохме в дълбок офтопик, но както и да е - акционери във фирмата са тези дружества. Е, ако някое от тях притежава 50+1% от акциите е мажоритарен собственик, а другият миноритарен, но това не значи, че фирмата е на този, който е мажоритарен. Просто той може да взима самостоятелни решения, тъй като броят акции му позволява това, но не го превръща е едноличен собственик на капитала на дружеството.
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:12:58 от Dispatcher »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #7 -: 26 Май 2010, 12:51:21 »
Цитат на: Vlado link=topic=1998.msg41822#msg41822 date=1274867105
Влязохме в дълбок офтопик, но както и да е - акционери във фирмата са тези дружества. Е, ако някое от тях притежава 50+1% от акциите е мажоритарен собственик, а другият миноритарен, но това не значи, че фирмата е на този, който е мажоритарен. Просто той може да взима самостоятелни решения, тъй като броят акции му позволява това, но не го превръща е едноличен собственик на капитала на дружеството.

Хайде аз да дам 99 лв , а ти -1 лв. и после ми обяснявай , че заедно ще определим кой локомотивен модел ще да си купим по-напред ( :lol: :lol: :lol:... и за съвместно ползване)!!!
Най-много като миноритарен собственик на този локомотив , да имаш една снимка от него (или пък касовата бележка от покупката)!
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 ;) :victory: :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:13:08 от Dispatcher »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5545
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #8 -: 26 Май 2010, 12:56:35 »
Да се върнем към темата - мисля, че идва истинската конкуренция в жп транспорта, пък макар и засега само в товарния му дял. Пък, дай Боже, скоро и в пътническия! И наблюдавайте само как изведнъж, противно на досегашните ревове на БДЖ, ще се окаже, че има товари, има и пътници, пък то какво било, а какво станало...
« Последна редакция: 27 Май 2010, 09:13:17 от Dispatcher »

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #9 -: 27 Май 2010, 10:25:38 »
Има ли някъде повече снимки на техните локомотиви у нас? Щото на снимката от статията, локомотива е леко отрязан.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #10 -: 27 Май 2010, 10:42:56 »
Цитат на: Mixy link=topic=2485.msg41892#msg41892 date=1274945138
Има ли някъде повече снимки на техните локомотиви у нас? Щото на снимката от статията, локомотива е леко отрязан.
Отрязан е поради невъзможността да се снима целия (огромно злобно куче и оградата през която снимах). На първи юни се очаква да е първият влак и тогава ще има по-добри снимки (надявам се).  :good:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #11 -: 27 Май 2010, 10:48:31 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=2485.msg41894#msg41894 date=1274946176
Отрязан е поради невъзможността да се снима целия (огромно злобно куче и оградата през която снимах). На първи юни се очаква да е първият влак и тогава ще има по-добри снимки (надявам се).  :good:

Ха...поздравления...чак сега видях кой е автора под снимката :blush2:
 :clapping: :clapping:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #12 -: 27 Май 2010, 10:50:14 »
Цитат на: pach link=topic=2485.msg41895#msg41895 date=1274946511

Ха...поздравления...чак сега видях кой е автора под снимката :blush2:
 :clapping: :clapping:
Мерси, мерси. Ето я в по-голям размер.


EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #13 -: 27 Май 2010, 11:15:41 »
/offtopic
Абе ама вратичката е само релефна, не е изрязана и да се отваря като на BRAWA а?  :haha: :lol: :lol: :lol:

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #14 -: 27 Май 2010, 16:16:18 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=2485.msg41894#msg41894 date=1274946176
Цитат на: Mixy link=topic=2485.msg41892#msg41892 date=1274945138
Има ли някъде повече снимки на техните локомотиви у нас? Щото на снимката от статията, локомотива е леко отрязан.
Отрязан е поради невъзможността да се снима целия (огромно злобно куче и оградата през която снимах).
:lol: :lol: :lol: ;D  Това ме развесели,еййй  на какво се подлагаме  за едничката радост ,да щракнем лок!  :good: