Продължението:
Изпратих аз локомотива до Брава в Германия и хората ми го върнаха след няма и две седмици.
В приложения протокол обаче е упоменато, че е проверена и тествана трансмисията и толкова.
Писах им, че аз проблем с трансмисията нямам (и не съм и имал де), оказа се, че единият не казал на другия,
та той пък решил, че е заради обичайния дефект, проверил зъбните колела, извъртял една тестова обиколка и ми го пратил обратно.
После едни извинения, извинения... Сега чакам да си получа изпратените вече чаркове, които те трябваше да подменят
(а държаха да им го пратя за да го направят те, иначе аз предпочитах да ми изпратят нещата и да си ги сменя сам).
Тоест локомотивът за скромните 200 евра стана златен, предвид строшените нерви, чакането и разправиите.
И в крайна сметка не може да се кара преди да му се направи "тунинг" на електрическата схема на осветлението
и преди да си получа чарковете за смяна от швабите. Демек стои разпилян на части в една кутия и чака.
Относно визията и детайлността
Не всичко е чак толкова черно, ако ги нямаше проблемите с некачествената сглобка, детайлността на локомотива е много добра,
Много подробно е направена арматурата по котела и детайлите по ходовата част.
Просто в случая събирането му от ниско квалифицирани китайски дебили си е мишън импосибъл.
Прекалено много монтажна работа има по него, предвид многото микроскопични детайли.
Работа, която изисква специална квалификация и опит като за сглабяне на ръчни часовници, а китайците традиции в това нямат.
Относно ходовите характеристики:
Трансмисията е прекалено шумна, ходът обаче добър, особено при ниски скорости, дори и при аналогово управление.
Място за звук няма, дори да се полва миниатюрно говорителче на СТ Електроник.
Все пак някакъв шанс има, но само при положение, че се разкара оригиналната платка на локомотива,
за да има достатъчно височина за говорителчето.