Захранването работи с 2 батерии по 4,5 волта или 6 х 1,5 волта /мисля, че кръглите бяха от R14 - "средните" едно време/. Всички батерии, които навремето се продаваха, още ги има по пазара - въпрос на търсене и предлагане е. Но е безсмислено да се работи на батерии - цената им е огромна на фона на времето, което ще работят. Моторчето на локомотива си гълта доста ток - като всяко старо моторче. Така че си търси траф. На първо време може да ползваш и адаптер от 220 волта - има такива, които с плъзгач може да задаваш стъпаловидно напрежения от 1,5 до 12 волта, плюс това имат и копче за обръщане на поляритета /посоката на локомотива/. Имат и вграден изправител. Обикновено са за изходен ток 1А, който ще ти е достатъчен за до 3 локомотива в N. Ако ползваш адаптер от посочения тип, изобщо не закачаш твоето захранване от комплекта.