Автор Тема: Интересни снимки на български подвижен състав  (Прочетена 387730 пъти)

Adrian

  • Trade Count: (237)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6603
  • Рейтинг: 993
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък


В eBay се продават тези снимки >


BDZ sgp diesel


bdz.lok.n148.rousse1952


bdz.lokn16.1904


bdz.1503.rousse1975


bdz04.1963


bdz.51.02


bdz49.22


bdz49.12


bdz04.50


hanomag.1930

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 544
  • Рейтинг: 40
  • Клуб BG TT
На първата снимка са румънските мотриси,които са експлоатирани известно време у нас,но след множество дефекти са върнати на завода производител  :hi:

fpk1999

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 503
  • Рейтинг: 20
  • Перфектният мащаб е 1:1 !!!
Цитат на: Loco-motion link=topic=3529.msg79708#msg79708 date=1340696657
http://imageban.ru/out/2009/08/25/72b0abaab6f634b68c719d90fedfef11.jpg
Снимка на бивш български подвижен състав.
Скапана работа...Вместо да си ги запазим за нас,ги продаваме на чуждите ЖП администрации.

Иначе по-долната снимка кефи!Кой е влакът?
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634762672548065000.JPG

Rado

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 151
  • Рейтинг: 89
Цитат на: Loco-motion link=topic=3529.msg79708#msg79708 date=1340696657
(Image removed from quote.)
Снимка на бивш български подвижен състав.

Може ли малко повече информация?

fpk1999

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 503
  • Рейтинг: 20
  • Перфектният мащаб е 1:1 !!!
Това са бившите теснолинейни локомотиви серия 76.Вече са поправени,чисто нови,и са изпратени в Аржентина....

Loco-motion

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 255
  • Рейтинг: 0
Ами информация нямах, защото попаднах на снимката във форума Skyscrapercity, където тя беше просто постната в серия с ред други. Но сега се поразрових малко и се оказа, че това са бившите български теснопътни локомотиви, които бяха продадени в Аржентина. компанията се казва
Yacimiento Carbonífero Rio Turbio и се занимава с минно дело и енергетика в Андите, близо до чилийската граница. Компанията е държавна. Доколкото разбрах копаят предимно въглища и буксит. Само че от това, което прочетох компанията едва крета и около обектите ѝ е направо екологична катастрофа.

http://trenesdelsur.blogspot.com/2010/09/situacion-actual-de-ycrt.html

Ето това е трасето на ж.п. линията:
http://es.wikipedia.org/wiki/Ramal_Ferro_Industrial_de_R%C3%ADo_Turbio
От Рио Турбио до Рио Гайегос.
« Последна редакция: 28 Юни 2012, 13:15:43 от Loco-motion »

liro

  • Trade Count: (24)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2327
  • Рейтинг: 273
Цитат на: fpk1999 link=topic=3529.msg79781#msg79781 date=1340875158
Това са бившите теснолинейни локомотиви серия 76.Вече са поправени,чисто нови,и са изпратени в Аржентина....
Нещо си в частична грешка :scratch_ones_head:

fpk1999

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 503
  • Рейтинг: 20
  • Перфектният мащаб е 1:1 !!!
Еми така знам. :hi:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 991
  • Рейтинг: 232
    • bgrail.info
Тези от снимките са бивши 77, а не 76.

BaHkaTa

  • БАНКАТА
  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 453
  • Рейтинг: 51
  • BDZ/UP/BN - София
    • Хоби Работилница
Да дам и аз моя малък принос към темата. Потрошени разграбени и оставени на произвола на времето. Снимките са от 2009-та а мястото е град Русе. Идея нямам дали трите машини са все още в глухия коловоз или нещо друго им се е случило.






За висока резолюция >> тук <<
« Последна редакция: 03 Юли 2012, 14:11:22 от BaHkaTa »

gzo

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 959
  • Рейтинг: 138
Tова са музейните експонати дето ги извлякоха от музея малко по-долу от мястото дето си ги снимал. Сега май си гният в депото.

BaHkaTa

  • БАНКАТА
  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 453
  • Рейтинг: 51
  • BDZ/UP/BN - София
    • Хоби Работилница
Просто невероятно! Значи някога са се поддържали дори като музейни експонати. Все си мисля че музеен експонат не иска много поддръжка. Нито масло иска, нито боя, нито болтове и гайки, нищо! Явно в музея им е станало тясно и трите машинки хоп на вънка да подишат чист въздух.

Всъщност не съм бил в този музей в Русе така че не знам колко е голям и дали целия е закрит или има и открита част на която са били въпросните машини. Но каквото и да е е жалко щом унищожаваме и музейните експонати с които разполагаме. Ще поразровя архивите може би ще намеря и други снимки от там.

gzo

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 959
  • Рейтинг: 138
Явно си от по-младото поколение и за сефте чуваш, че в Русе има музей на транспорта изграден в първата ЖП гара у нас и външна експозиция с различни локомотиви, мотриси и вагони. Ето ти повече инфо http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1052.0.html
включително ще видиш и същите локомотиви от твоите снимки.

А относно поддръжката им, те от как са вкарани в музея никога не са били обгрижвани (освен пребоядисване на най-стария лок). Още като бях малък и си играеме с тайфата в музея имаше растящи дървета между буферите на отделните експонати. Някъде имах снимки от средата на 90-те и тогава си беше пущинак, че дори от другата страна на коловозите имаше рибарски колиби, та хептен приличаше на джунгла с индианци.
« Последна редакция: 03 Юли 2012, 16:06:49 от gzo »

pach

  • Trade Count: (39)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 11827
  • Рейтинг: 1195
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
септември 2008 г...
 :( преди да ги изтеглят...





gzo

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 959
  • Рейтинг: 138
Цитат на: pach link=topic=3529.msg79890#msg79890 date=1341321573
септември 2008 г...
 :( преди да ги изтеглят...

Напротив, тук вече са изтеглени от музея, но бая постояха и на отсрещния коловоз преди окончателно да ги преплъзнат по депото. Стояха там, че доколкото помня старите коловози взеха да се огъват под тежестта на плъзгащата се отгоре скрап. Докато ги стяхага коловозите локомотивите простояха повече от половин година в това дередже.
« Последна редакция: 03 Юли 2012, 16:36:50 от gzo »