Задължително траверсните скари да са сложени на плоска равнина - маса, стъкло или нещо подобно.
Поне да е 1 метър, колкото са и дълги профилите.
Не се работи "във въздуха на ръка", защото лесно се изкривяват и се уморяват, както ръката така и очите...
Притискаш леко с лявата ръка траверсната скара върху плоскоста (с длан или пръсти да виждаш),
а с дясната буташ Т-профила през траверса по траверса последователно.
Внимателно защото там крампонните планки са много нежни и лесно се скапват.
Изпуснат ли те, профила почва да се мъндахерца свободно.
Първо надяваш единия профил през всички скари, а после другия ще ти е и по лесно.
Травесните скари се режат с остър макетен нож на дъска, а самият профил не със секачки (повсеместна практика)
защото се подгъват и трябва пак да се пилят. Режат се по възможност с бързооборотна машинка (тип дремел)
и тънък "диамантен" диск от комплекта и. Той е обикновенно кафяв (карборундов). Може и със стоманен гъвкав
ако си си купил от зъботехнически магазин. Бързооборото рязане за да не се загрява профила и да стопи траверсите.
По същото причина проводниците се спояват с течен флюс - става бърза и качествена спойка без да стопи пластмасата.
Хубаво е преди спояване да пилнеш (драснеш с макетен нож - също става)леко профила намястото да се покаже светъл месинг (ако не са сребристите). Ето тук малко снимки от такъв процес -
http://bgtt.eu/forum/index.php/topic,20.0.htmlДруго за сега не се сещам... Успех!