Наред с вече представените снимки, се постарахме да направим и едно по-детайлно представяне на модела по отношение на технически данни и изпълнение на отделните възли и детайли, с което се надяваме още повече да ви улесним в опознаването му:
Външно локомотивът е много детайлен и близо до оригинала. С изцяло нова конструкция, няма донорски части (освен мотора) и всичко е авторско като дизайн и конструкция. Смело може да твърдим, че локомотивът е с най-доброто задвижване, което сме виждали досега. С набити въртящи се лагери на осите на колелата. Напълно сравним с Роко, а в някои отношения и по-добър.
Колелата са с малък реборд (RP25) и с много добра метализация. Всички пластмасови детайли на локомотива са изработени на матрица.
Зъбните колела са с леко набити метални оси и лагеруват в двете половини на задвижващите кутии на талигите. Междинните зъбни колела са от бяла промазана пластмаса (полипропилен), а тези на колоосите от черна промазана пластмаса.
Шнекът е метален едностъпков. Лагерите на шнека също са от промазана пластмаса.
Карданите са от твърда, черна промазана пластмаса.
Моторът е “CANNON” (бивша „MASHIMA“) с два маховика за по-стабилни обороти.
Всяка една от блендите на талигите е съставена от 7 отделни части, събрани в едно, детайлно разработена като оригинала.
Цялото задвижване е разположено в един много добре разработен метален моноблок. Окачването на локомотива е на 4 опорни точки (по две на талига).
Платката е съвместима за декодерите на ЕSU, ZIMO и PIKO.
Звукът е специално разработен в Чехия за този модел локомотив и е автентичен.
Декодерите са на фирмата ZIMO, звуковият е с говорител „захарно кубче“.
На платката има буферен кондензатор 470 микро фарада против внезапни прекъсвания.
Екстри:
1. Led осветление на фаровете, което в зависимост от посоката се променя.
2. Червени задни светлини, които в зависимост от посоката се променят.
3. Челен горен фар, който в зависимост от посоката се променя и е отделно контролируем.
4. Осветлението за всяка кабина е зависещо от посоката на движение.
5. Отделно осветление на машинното.
Локомотивът тежи 405 гр. и няма гумени бандажи. На клубното трасе е тестван с 21 четириосни товарни вагона.
Елементите по покрива са направени геометрично верни и точни.
Кабините са с много добре оформен вътрешен интериор и цветово отговарят на оригинала.
Всички стъкла на локомотива отговарят на оригиналната форма и извивки и са с много добра прозрачност.
Целият модел е на сглобки и винтове, и няма залепени детайли, което го прави лесен за обслужване.
Локомотивът е с курц куплунг кинематика (ККК), а шахтата на кинематиката е от две части, което позволява монтаж на два вида плугове (цял и отрязан за куплунг).
Моделът разполага с допълнителни прикачни детайли за самостоятелно монтиране (кнорови ръкави, купли, токов кабел, чистачки, челни степенки, както и фабрични табели).
Ливреята на локомотива в БДЖ вариант е разработена със съдействието на RailTune и Красен Панев.
Както всички вече разбраха, моделът е прототип, предоставен ни от фирмата за последен оглед преди започване на серийно производство, тъй че всякакви препоръки по външния му вид (вкл. движение, звук и пр.) ще са ни от изключителна полза с цел подобряване на визията и максималното му доближаване до реалния локомотив.