Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Дизелови локомотиви.

<< < (10/23) > >>

toniemi:

--- Цитат на: CALLlO link=topic=1018.msg16514#msg16514 date=1231188890 ---
--- Цитат на: toniemi link=topic=1018.msg16413#msg16413 date=1231097309 ---Аз имам 106 в НО


--- Край на цитат ---

Тонка, за пореден път ми взимаш акъла със снимка!!!!
Страшен си, ей!!!

--- Край на цитат ---


Ей,мързи те да ги разгледаш и непрекъснато откриваш топлата вода ;DАз съм СТРАШЕН фотограф,всички бегат кат ме видят ;D ;D ;D

http://www.bgphoto.net/Albums.aspx?UserId=27802

CaLLlo:

--- Цитат на: toniemi link=topic=1018.msg16516#msg16516 date=1231189116 ---
--- Цитат на: CALLlO link=topic=1018.msg16514#msg16514 date=1231188890 ---
--- Цитат на: toniemi link=topic=1018.msg16413#msg16413 date=1231097309 ---Аз имам 106 в НО

--- Край на цитат ---
Тонка, за пореден път ми взимаш акъла със снимка!!!!
Страшен си, ей!!!

--- Край на цитат ---
Ей,мързи те да ги разгледаш и непрекъснато откриваш топлата вода ;DАз съм СТРАШЕН фотограф,всички бегат кат ме видят ;D ;D ;D
http://www.bgphoto.net/Albums.aspx?UserId=27802

--- Край на цитат ---

Тонка, не мога всичко да харесвам, не ми е чак толкоз голямо сърцето по вместимост
за всички снимки на света, та затова само си избирам и се кефя!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Обаче,
Ако не си виждал това - виж го!
Ако си го виждал  - виж го пак!!


--- Цитат на: CALLlO link=topic=107.msg6710#msg6710 date=1212932916 ---
--- Цитат на: muncho link=topic=107.msg6292#msg6292 date=1212093537 ---http://www.bgphoto.net/ ... Намалих размера на файла до 50 к и пак error.

--- Край на цитат ---

Мунчо,

Не ползвай тоя сайт за нищо! Позволяват си да прекрояват снимките на размери, каквито те са си решили - до тук добре, НО дори и да са подходящи по големина, пак ги прекрояват за да намалят обема на файла, чрез намаляване качеството на jpg-файла - и до тук бива, НО от тия прекроявания окончателно картинката става с неприятен блър, т.е. става мътна, доста мътна. Като ги питах - Що така бе, Миме? - те ми отговориха, че били компютърджии и никой там не разбирал от нещата за които питам.
Убавци! (Image removed from quote.)

--- Край на цитат ---

pach:

--- Цитат на: toniemi link=topic=1018.msg16489#msg16489 date=1231173270 ---
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1018.msg16484#msg16484 date=1231170993 ---
Така, обаче системата за серийно означение не е никак съвърШенна, тъй като допуска дублиране на серии от DR и DB. Типичен пример е V 200, който в DB е четириосен дизел хидравличен локомотив, а в DR Шестосен дизел електрически локомотив (известен като "ТАЙГА"). Подобно дублиране има и при серията V 60, която в DR e четириосна (БДЖ серия 52), а в DB e триосна. Затова възникна този спор тук за V 60.

--- Край на цитат ---
Е,значи неправилно съм обвинен от Пламен,но една Миринда портокал ще удави желанието ми за мъст ;D ;D ;D
Просто намерих такава снимка ;)

--- Край на цитат ---

Мирандата я имаш , ама нещо с теб все не можем да се засечем , не че сме се уговаряли - но и в четвъртъците не мога да те видя...
С риск да се получи "обясненията на девицата" , най-малко съм искал да те обвинявам...просто ме подразни , идеята че в 90 % от случайте когато сред нас някой каже V60 , винаги се е подразбирало БР106 (или нашата 52) .Така е и в по-добрите форуми...
Вярно , че триосните "недоносчета" са незаслужено "отритнати" но обикновенно когато се говори за тях , винаги се визират с конкретните им номера (вчера в стар конрадски каталог видях и V361 в N) и мноооого рядко се означават с по общо име.
Но пък от цялата "драма" се роди нова (поне за мен  :-[) информация , каквато тема е отворил Яско - бих казал експерта сред нас!
 ;D ;D ;D

toniemi:

--- Цитат на: pach link=topic=1018.msg16526#msg16526 date=1231224069 ---
--- Цитат на: toniemi link=topic=1018.msg16489#msg16489 date=1231173270 ---
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1018.msg16484#msg16484 date=1231170993 ---
Така, обаче системата за серийно означение не е никак съвърШенна, тъй като допуска дублиране на серии от DR и DB. Типичен пример е V 200, който в DB е четириосен дизел хидравличен локомотив, а в DR Шестосен дизел електрически локомотив (известен като "ТАЙГА"). Подобно дублиране има и при серията V 60, която в DR e четириосна (БДЖ серия 52), а в DB e триосна. Затова възникна този спор тук за V 60.

--- Край на цитат ---
Е,значи неправилно съм обвинен от Пламен,но една Миринда портокал ще удави желанието ми за мъст ;D ;D ;D
Просто намерих такава снимка ;)

--- Край на цитат ---

Мирандата я имаш , ама нещо с теб все не можем да се засечем , не че сме се уговаряли - но и в четвъртъците не мога да те видя...
С риск да се получи "обясненията на девицата" , най-малко съм искал да те обвинявам...просто ме подразни , идеята че в 90 % от случайте когато сред нас някой каже V60 , винаги се е подразбирало БР106 (или нашата 52) .Така е и в по-добрите форуми...
Вярно , че триосните "недоносчета" са незаслужено "отритнати" но обикновенно когато се говори за тях , винаги се визират с конкретните им номера (вчера в стар конрадски каталог видях и V361 в N) и мноооого рядко се означават с по общо име.
Но пък от цялата "драма" се роди нова (поне за мен  :-[) информация , каквато тема е отворил Яско - бих казал експерта сред нас!
 ;D ;D ;D

--- Край на цитат ---
:lol: :haha: :lol:Шегувам се за обвинението :drinks:

pach:
 :lol: :drinks:ама ако успеем да се запознаем някога... :smile:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия