Така, обаче системата за серийно означение не е никак съвърШенна, тъй като допуска дублиране на серии от DR и DB. Типичен пример е V 200, който в DB е четириосен дизел хидравличен локомотив, а в DR Шестосен дизел електрически локомотив (известен като "ТАЙГА"). Подобно дублиране има и при серията V 60, която в DR e четириосна (БДЖ серия 52), а в DB e триосна. Затова възникна този спор тук за V 60.
Е,значи неправилно съм обвинен от Пламен,но една Миринда портокал ще удави желанието ми за мъст

Просто намерих такава снимка 
Мирандата я имаш , ама нещо с теб все не можем да се засечем , не че сме се уговаряли - но и в четвъртъците не мога да те видя...
С риск да се получи "обясненията на девицата" , най-малко съм искал да те обвинявам...просто ме подразни , идеята че в 90 % от случайте когато сред нас някой каже V60 , винаги се е подразбирало БР106 (или нашата 52) .Така е и в по-добрите форуми...
Вярно , че триосните "недоносчета" са незаслужено "отритнати" но обикновенно когато се говори за тях , винаги се визират с конкретните им номера (вчера в стар конрадски каталог видях и V361 в N) и мноооого рядко се означават с по общо име.
Но пък от цялата "драма" се роди нова (поне за мен :-[) информация , каквато тема е отворил Яско - бих казал експерта сред нас!
