Този път имаша повече хора, но като влязох беше много тихо, само една BR 65.10 DR на Васко(Vaskopf), джасаше с новия си звук с пълна сила, силен може би само колкото BR 012 oт предишна среща, пак негов, какво си помислихте!?! Бе Всакопф ...
... не успях да я снимам ... друг път ...
А това е 106 на Иво(ivo) с вече монтиран декодер на ESU:

Този модул прекрасно емитира свлачище!
Дано авторът носи на майтап, щото аз на бой - не!



Светодиоди на снимка не излизат добре:

Владо(Vlado) - БДЖ вагони с монтирано осветление - платки с по 6 светодиода и подготвени с дигитални курц-куплунзи за предстоящо включване на декодер за запалване, монтиран само в единия вагон - останалите ще се палят от него през въпросните куплунзи:





Дориян(grevasii) - ROCO - шведски минен многосекционен електровоз с ГОЛЕМИ мощности и 100-тици вагони отзад. Нека сам каже колко и какво, че не запомних:


Със следващите снимки нека кажем на още един член от клуба:
Добре дошъл в епохата на истинската пара, където парата бе всичко и друг транспорт почти нямаше!
Иво(ivo) офицялно мина от 3-та във 2-ра епоха, като събътието бе отбелязано с тая прекрасна придобивка от сладки бонбончета:



О&К ф. No 2014 от 1908 г. = 100 години: Да почерпи!
============================================================================
Като в приказка!!!
Тук съм много пистрАстен, няма да крия - НЕ ... ГОЛЯМО удоволствие е за мен!!!

Сладките бонбончета са баварки в DRG!







Снимки направени с много любофф ... ... и малко светлина ...


А за десерт един същински железопътен ат!!!
Колю-художника ни изненада с тая красота! Писали сме вече за нея, чели сме, гледали сме снимки, но срещата очи в очи е нещо съвсем друго!:

Оригиналът:



Тук Васко държеше да има такъв щрак, за да се види и подчертае елегантността на машината:

Много хубави придобивки, браво от мен и честито!!!