Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Някой от немскоговорящите да каже кво става?

(1/6) > >>

lubomir:





От съобщението което получих, от 01.02.2009, и двете фирми са "принудени" да вдигнат с 10% цените. В разгара на тая прекрасна криза, това дали няма да им изиграе лоша шега? И без туй заради скъпотията на това хоби все повече хора спират да се занимават с него на запад.

pach:
 
--- Цитат ---"09-ти 12. 12 2008 - Roco [Pressenews] 2008 г. - Roco [дневни Новини]
 Марката в Fleischmann диференциациите и Roco
 Двете марки предлагат в бъдеще чрез набор от взаимно допълващи се. Всяка марка е фокусирано върху отглеждането им силни страни и развива този модел за жп-привлекателна.

 По-голямата част от модела железопътен Холдинг ГмбХ, принадлежащи Fleischmann и Roco са с марката диференциация процес. . С началото на 2009 г., и двете марки във асортимента и философия ясно разграничени, но заедно в разпределя предприятие.  "Ние се консолидират силните страни на двете марки и ще двата модела, железопътни, както и търговци на дребно предлагат още по-привлекателни, отколкото всяка отделна марка е бил управляван," подчертава, за дистрибуция на двете марки компетентните главен изпълнителен директор Райнхолд Ott, днес, петък, 5 . Декември в експозиция в Bergheim близо до Залцбург.

 Двете компании, Fleischmann ГМБХ и Ко кг и Roco Modelleisenbahnclub GmbH, в което образеца железопътен стопанство, по-голямата част от собствеността акции останат легално и оперативно независими.От 2009 г. насам, но те служат на една единствена компания в дистрибуцията на двете колекции, изключително полезно взаимодействие между сестра дружества с водещи позиции в европейските пазари за модел железниците да се вдигне. ." Този комплект обаче подчерта, Ott допълни, че двете марки, съвместно разпространени в техните пазари с ясно различен профил до момента: "Тъй като ние сме в бъдеще за силните страни на всяка марка се съсредоточи, не можем по нашите пазари модел програмата, и за съответните Продукт силните дори по-добро използване. "

 динамизъм, новаторство и ентусиазъм.
. В сърцето на марката ценности на Roco са здравина на зрението и иновации. Технически решения за powertrain и технологията на двигателя или на дигитализация са примерни. Диапазонът се характеризира със силен интернационализъм и богат набор от аксесоари.  Качеството е отразена между другото по-висока детайлност и по-точно скалата версия.  Тези стойности на марката в бъдеще ще бъде още по-подчертан.
 Бъдещето Roco диапазон е от:
-  - Пълно проследяване H0
-  - Модели на TT
- - AC модели
-  - Международни модели, национални модели епоха 5
-  - Технически нововъведения

 Повече от 120 години на традицията, компаниите са коз в unüberbietbarer опит, ноу-хау и оригинални прецизност.
 Fleischmann марката щандове за бъдещето:
-  - Пазарен лидер в песента и пълна N
- Специализация по следите H0: Историческа немски железници страни, носталгичен модели
- - Традиционното разбиране марка
 Тази марка диференциация е в новините за планиране за 2009 г. вече са получили. . Пълната гама на корекцията е от два до три години. . Сред другите неща, Roco сега вече не е N-модели предлагат, но обратното сам един TT кръг в портфейла.  В ХО Roco е вагона за нови мащаба на 1:100 и изоставят бъдеще за своите автомобили, като се използва мащаб 1:87.  Fleischmann резерви на автомобили в H0 дължината мащаб 1:93,5.

 Дилъри в центъра
"Ние се окажат с тази диференциация, какво означава, две силни марки, независимо към олово. Двамата вече могат да развият напълно самостоятелно своите силни страни и съответните сегменти доведе до нови висоти. Танците на твърде много сватби е приключил", каза Ott.  Марката диференциация е само част от една цялостна стратегия на Roco и Fleischmann, тъй като те работят по общ чадърът собствениците живеят.  Дружествата ще продължат да си корпоративна щаб, независимо от собствените си инсталации и произвежда асортимент независима политика. Синергии ще бъде увеличен - чрез закупуване на пакет, съвместно разработване и разпространение от една компания с един вместо на два област екипи. . Дилъра все още е изключителен дистрибутор на не повече от двама производители се поддържа."
--- Край на цитат ---

Бе до тук нищо такова не видях , макар да се чете  в контекста!
 ???

pach:
Доколкото разбирам , така или инак са под общо управление , ще ги разделят - едната фирма ще се специализира в производството на един асортимент , а другата в друг , като са изброени коя какво  и как ще прави , с цел подобряване на качество и т.н. Дилърите ще са едни и същи  и т.н. освен за това и за икономии и готовност на разполагаемите ресурси .
Стандартна политика за нова година ...от такива големи фирми...
поне това го пише и тук

http://forums.lrpresse.fr/viewtopic.php?p=600285&sid=db114249f2917dc2b57b2c08b421473a

lubomir:
Нищо не се разбира. Дай от къде си взел текста, че да си го преведа на англиски та да разбера нещо. Гугъл преводача на БГ е пълна отврат. Дори смисъла не мога да му хвана. От немски на английски превода е доста сносен, и дори смислов.

Adrian:

Абе пише си ,че заради кризата съкращават производството в ТТ и пренасочват ресурсите
към


--- Цитат ---Международни модели, национални BDZ модели епоха 5
--- Край на цитат ---
;D ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия