След близо два месеца ровене в темата жп модели разбрах че най-доброто е собственото и личното! От тук следва и великото заключение че софиянци ще хвалят повече ново роко щото си имат магазин и основно това си купуват от него-просто нямат, или не са имали друг избор последните десетина години. Ние другите простосмъртни от провинцията повече пико щото си го имаме от време оно, ама и тука в пловдив вече си имаме магазин на пико, така че и хората с ново пико ще се увеличават бавно и полека

. След някоя и друга година ако и пловдивския магазин за пико работи добре вярвайте ми ще има много повече хора който ще хвалят новото пико. Просто 99% от хората в Бг не могат, и никога няма да си плюят против моделите, а цената ще ги принуди да си купуват повече пико! И тъй като в народопсихологията основно е гордоста от собственото/нали всеки иска да се изфука /, а за да е убедително изфукването то идва и плюнката против другото дето е чуждо-пак наша си бг черта, то винаги ще има плюнки против някоя фирма. Иначе ако търсим под вола теле че едното имало два болта повече на някое место то да винаги ще има такива разлики, но те не са видни на повече от 1 метър разстояние, а хората който ги гледат и ги знаят, се броят на пръсти. Това че един двигател имал ресурс сто часа а другия имал сто и десет часа няма никакво значение освен числото тука да се изпише с гордост от собственика на по добрия двигател. А и някои локомотив ако случайно навърти толкоз много часове /което едва ли става с повече от 5% от всичките локомотиви в България/, то лесно му се менка двигателя с такъв какъвто си искаме. За мене лично темата е приключена, и съм си отговорил на въпроса който ме тормозеше преди два месеца, видях и пипнах отблизо разни модели на разни фирми и разбрах че когато се търкалят на макета няма абсолютно никакво значение дал са роко, клайнбан, или пико, все се търкалят и все доставят удоволствие на техния си собственик, а да, най важното е че и са най-хубавите.