Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от Tillig/Sachsenmodelle

<< < (99/123) > >>

pavlinbg:

--- Цитат на: Krasi Tankista link=topic=11.msg117682#msg117682 date=1580589688 ---А не е ли по реда на производството? Само питам, не е ли така по - логично?   :unsure:

--- Край на цитат ---

Номерата на тяговия подвижен състав се дават от съответната администрация при зачисляване (съобразно вида и поредността), а не от завода производител.

Krasi Tankista:

--- Цитат на: pavlinbg link=topic=11.msg117683#msg117683 date=1580590107 ---Номерата на тяговия подвижен състав се дават от съответната администрация при зачисляване (съобразно вида и поредността), а не от завода производител.

--- Край на цитат ---

Благодаря за изчерпателния отговор :thank_you:

pach:

--- Цитат на: refil link=topic=11.msg117681#msg117681 date=1580588274 ---Мен,много ме съмнява,че има някакво объркване с тези фабрични номера и години.Винаги номерата на локомотивите се дават по ред на  получаването им,а не разбъркано.

--- Край на цитат ---

Историята помни и други случаи, в които са запазвани предварително номера в серията за бъдещи произведени локомотиви.
Както и обратното  - запазени фабрични номера, за определен поръчител-купувач към производството.
На втората известна панаирна снимка за серия БДЖ-52, на локомотив БДЖ-52.65 има и табелка,
 че това е 200-ния произведен за България!!!
Впрочем по същото време, от прословутата "Машинаекспорт" ни задължават да купуваме
и  локомотиви от бъдеща серия БДЖ-51, които са със същата /или подобна мощност/но и в последствие все пак се пускат в отделна серия, а именно БДЖ-51. Може номера в серията за 52 да са били запазени за" дядовците" от Ганц, но в последствие когато се обособяват в серия БДЖ-51, то запазените номера в серия БДЖ-52, да са били раздадени по-къснона произведени локомотиви V60 за България.

Даже в България имаме и запазена цяла серия за определен подвижен състав ,
но дадена в последствие на локомотиви от Румъния - серия 06!!!
Та така...
 :hi:

Krasi Tankista:

--- Цитат на: refil link=topic=11.msg117681#msg117681 date=1580588274 ---Мен,много ме съмнява,че има някакво объркване с тези фабрични номера и години.Винаги номерата на локомотивите се дават по ред на  получаването им,а не разбъркано.

--- Край на цитат ---

В своя пост refil Говори за фабрични номера и години на производство. Именно затова попитах - не ги ли издава и поставя заводът производител тези фабрични номера и години на производство.  За да затворим и тази тема - фабричните номера се издават и се поставя табела с тях върху всяка машина от завода производител, а не от администрацията в чиито прерогативи е  поставянето на поредния номер в серията след положително заключение на приемната комисия, която работи в завода производител командирована от същата тази администрация. Както написа Пламен много от фабричните номера са предварително запазени за определен ж.п. оператор, включително и за БДЖ. Табелите с номерата в серията също се монтират на място в завода производител. Това е простото излагане на фактите по процедурата. Табелите с депото на домуване обикновенно се поставят в него и те могат да варират в годините за един и същ локомотив, тъй като много машини са премествани из страната по най - различни причини. Във всяко ново депо се поставя и съответната табела на домуване.
  Ето тези фабрични табели би трябвало да са от локомотивите, които обсъждаме:



mitko0888:
Фабричните номера и годините на производство са си наред. Не виждам никакво разминаване. В сайта, посочен по-горе, ги има и ГДР-ските локомотиви, както и тези за останалите десетина оператора. Който иска може да си поиграе да ги обедини в една таблица ...

Пристигайки у нас локомотивите получават последователни номера в определен диапазон, а не от 1 до 293. От всичките 293 само 127 са били за БДЖ "и предприятията им".  В последствие тези, които са оживели в другите предприятия, са прехвърлени към БДЖ. Това объркване е направено по същия начин и за доставяните по същото време серия 51 - общо 136 броя, от които 71 за БДЖ, 4 за предприятията на БДЖ, останалите - за промишлеността.

Инж. Деянов го е описал накратко в статията си 35 години ... 51 и 52. Там е отбелязан и въпросният 52-18 като бракуван 1998.

Интресно ми е дали има останала цветна снимка на първите 10 машини, доставени в "оксидно жълт светъл" основен цвят?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия