Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Модели на български подвижен състав

<< < (91/152) > >>

mite:

--- Цитат на: IKAR link=topic=110.msg98191#msg98191 date=1421746029 ---На Класикбас моделите отвън изглеждат чудесно, но вътре в салона са пълна скръб. В H0 иди-дойди, но в по-едрия мащаб това обстоятелство направо дразни.....Хубавото е, че рублата падна страшно много и сега излизат кажи-речи на половин цена.

--- Край на цитат ---

цитаро 1/43 от норев имат страхотни купета. за феновете на 1/43 бусчета, тези ги препоръчвам.

добри модели на МАН ново поколение не съм намерил все още. 

IKAR:
Норев е френска фирма, и са както се казва "средна хубост", за съжаление и там се изкепазиха нещата, откакто изнесоха производството в Китай, което не мога да си го обясня, понеже далеч по-хубавите Шуко и Миничемпс тоже отдавна са китайски. Имах Цитаро от Норев, купено като бях командировка в Париж, но го подарих на племенника, понеже много не ми допадна, повече си биеше на играчка...Но другия вариант са модели от смола, за по 10-тина бона, ръчна изработка, които ги поръчваш и чакаш половин година да ти ги направят, примерно St.Peterburg Tram Collection...

mite:
странно. става дума за тези.



далече от играчки. ммда не е на ниво на FUJIMI 1/32   китове или 1/18 autoart ама не претендира и да е. все пак е диекаст 1/43. 

ivo:
07-22 напуска завода в Луганск януари 1973 г.

http://visualrian.ru/en/site/gallery/#586963/

ivo:
Снимка от книга на инж. Д.Деянов. ДИЗЕЛОВА МОТРИСА 14 008.7 Произведена през 1936 г. в Италия от фабриката FIAT в Torino за италианските железници (FS) първоначален FS експлоатационен № 40 1007 закупена на старо от БДЖ на 19 май 1942 г. първоначален БДЖ експлоатационен № 04-08, от 1 януари 1965 г. - № 24-08 и от 1 януари 1988 г. - № 14 008.7

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия