За сборната серия (с подсерии) BR 94 писахме още преди 2 години:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,556.msg18170.html#msg18170За да не става объркване, давам отново всички възможни видове.
Тук всеки ред (с едно изключение) представлява различен модел локомотив:
94. 0 - pfälz T5 (001-004)
94. 1 - würt Tn (101-130) --- Brawa
94. 2-4 - pru T16 (201-490,501) --- БДЖ 50
94. 5-17 - pru T16.1 (502...1811) --- Fleischmann
94.19-21 - sax XI HT (1901...2152) --- Piko
94.67 - DR (6776-6778) ex SNCB, HBIE, DRG = pru T16.1
94.70 - pru T15 Bauart Hagans (7001-7022)
94.(70) - pru T15 bauart Koechy
В случая ние говорим само за реда:
94. 2-4 - pru T16 (201-490,501) --- БДЖ 50а самият T16 има 3 основни вида, от които в БДЖ имаме:
1-ви вид: БДЖ 50.10
2-ри вид: общо 7 бр.
3-ти вид: БДЖ 50.04 и 08
А всичкото Piko и Fleischmann нагоре са други локомотиви, които в момента не се дискутират - те са следващите 2 реда в списъка на BR 94.
-------------------------------------------
С T16 на модел положението наистина не е розово, няма нищо за H0 освен споменатия вече Westmodel, ето нещата от сйта на Фриц:

8106 Cöln Westmodel 10080 Basis Fleischmann grün Neuheit 2000

94 225 DRG Westmodel 10047 Basis Fleischmann Neuheit 2000
Новост за 2000 г. но вече изчерпан, все пак може да се намери тук-там на цена 550-600 евро и ето го в
ebay за 540, но аз не бих си го купил:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200533318863
Както Владо вече каза, това е първия вид T16, какъвто е само БДЖ 50.10, а онова Basis Fleischmann означава че произвеждат само корпуса и го слагат на долнище от Fleischmann T16.1, но обърнете внимание, че това долнище е преправено както трябва - на кола Gölsdorf и водеща 4-та сц. колоос!
---------------------------------
Владо, гледах всички снимки и чертежи които имам и установявам, че вторият чертеж от това
http://hpw-modellbahn.de/geschichte/dampf/br94-01.jpg най-много се доближава до чертежите за БДЖ 50, ето го тук отрязано:

Чудесният чертеж от последния албум на Деянови има съвсем малко незначителни разлики с него. Единствено в най-старата книга която имам на Д. Деянов - "Тракционният подвижен състав на БДЖ" от 1972, чертежът е малко по-различен и разликата се състои в дръпнатите напред парен дом и пясъчник, последният повече.
Тук си поиграх и наложих втория и третия чертеж, за да се види какви са разликите ако ще се преработва Флайшманска T16.1

... и с право със зазо се страхувате от това начинание ...