Благодаря Ви много

, пожелавам на всички съфорумци да им се множат колекциите! И дай Боже повече още по-големи стаи, че стандартен хол бързо отеснява :yes:Пък ако ще да са и на тъщата.
Относно Re 4/4 производител:Fleischmann
ето и останалото инфо:
Electric locomotive class Re 4/4 of the SBB - Digital
The Model: Switchable on/off, constant headlights, co-ordinated with the direction of travel. With built-in TWIN-DECODER (DCC + FMZ). Super-detailling, -livery and -lettering. Inset windows. Interior details showing the driver's cab. Loco driver figure in cab 1. Sprung pantographs for pick-up from the overhead catenary or from the track. Cast metal chassis. Drive on 4 wheels, of which 2 have traction tyres. Standard NEM 362 coupling socket. Epoch IV.
Виждам, че все още го има ето тук:
http://www.ben-model.cz/e-shop/en/detail/trains/h0-1-87/lokomotives-trains-dc/electric/64342-electric-locomotive-class-re-4-4-of-the-sbb-digital.htmlНамален е със 125Е както се вижда, но все пак ще пусна при първа възможност още снимки само на този лок, за да може всеки да прецени дали си заслужава. Честно да си призная, спрямо другите неща, които имам от Fleischmann...ами някак си не знам очаквах повече. Немските пътнически вагони например са убиец, страхотни са, най-добрите пътници, които имам. От другите вагони особено от контейнерите и парните машини съм много доволен. Не мога да кажа същото за Re 4/4, не е лош но.....ще го видите по-подробно. Отделно, че движението му от време на време не е както трябва, но мисля, че е поправимо.
Иначе въпреки че се води четвърта епоха, засичал съм го при това именно на пътнически композиции из швейцарско и реших, че се връзва и с по-нови пътнически вагони. На мен също ми е слабост този лок. Дайте да видим дали не се прави и от друга фирма.
Колкото до Ее 3/3, сигурно е бил на смяна някъде и не е имал време за снимки

. Знаех, че все нещо ще изпусна, но скоро ще заеме и той достойното си място. Грег, като си видя кутията на Thurbo 526 "Stadler" der SBB, Epoche VI ще ти кажа номера, странно бързо изчезна от липето.
Колкото до макета, ами не е кой знае какво, доста компромиси се наложи да направя. Всичко тръгна от дъска за каране и една осморка на нея, последваха три разширения на основата изникнаха нова гара, коловози, фабрики, депо, кранове, контактна мрежа, апетита идва с яденето мисля, че срещам разбиране сред Вас. Най-общо идеята е следната: едновременно движение на поне 2 пътнически и 3 товарни композиции средно 6-7 вагона всяка. За целта има 4 основни коловоза за движение на влаковете, пътническа гара с разклонение за депо, три коловоза за изчакване и построяване на товарни композиции и три индустриални клона с различни предприятия в тях. Честно казано мислех, че вече ще режа лентата по това време на годината, обаче бебето, колкото подреди плановете в семейния ми живот, толкова ги обърка в хобисткия

, на практика последните 4-5 месеца не съм правил нищо, добре че голямото лепене на сгради мина преди това. Обаче ще наваксам забавянето и в най-скоро време ще представя идеята със снимки в съответния раздел на форума.
Миро, ако питаш за КМ всичко е на Marklin и Viessmann.