Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 497892 пъти)

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1710
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #180 -: 15 Февруари 2012, 20:32:11 »
Това, че го прочетох е така! Но! В България излиза, че има само два снегорина, от които единия е антика. Възможно ли е този, действащият сега и по - съвременен да задоволява нуждите на цялата железопътна мрежа, някой има ли го сниман на клип в действие, че ми изглежда малко като детска играчка на фона на парния?

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #181 -: 15 Февруари 2012, 21:04:31 »
Задоволява само нуждите на 9-та и 91-ва линия, където е базиран.
Има и класически снегорини - вагон с плуг, бутан от локомотив.

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #182 -: 15 Февруари 2012, 23:31:41 »
Цитат на: bdz43r link=topic=1410.msg73221#msg73221 date=1329332671
Задоволява само нуждите на 9-та и 91-ва линия, където е базиран.
Има и класически снегорини - вагон с плуг, бутан от локомотив.

Добричкия снегорин си го ползват всяка зима. 6-осна платформа Uaa, отпред 3 метров плуг, горе 4 огромни бетонни блока, а отзад един 07 да бута.
Надписали са го като снегорин номер 3, което идва да каже, че вероятно има и 1 и 2. Писали му и оганичение 60 км/ч

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #183 -: 15 Февруари 2012, 23:44:38 »
Има и един в Каспичан, който обаче си стои там от години и не е мръднал.
Появи се един в София, който обаче е изваден от дълбоките архиви и не е съвсем читав. В лок депо Сф също има един, но е в почти разпаднало се състояние. Дали не го и нарязаха вече...

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #184 -: 15 Февруари 2012, 23:46:59 »
Цитат на: bdz43r link=topic=1410.msg73238#msg73238 date=1329342278
Има и един в Каспичан, който обаче си стои там от години и не е мръднал.
Появи се един в София, който обаче е изваден от дълбоките архиви и не е съвсем читав. В лок депо Сф също има един, но е в почти разпаднало се състояние. Дали не го и нарязаха вече...
Тоз дето докараха от Мездра два пъти затъна в Пустинята.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
« Последна редакция: 04 Март 2012, 09:57:45 от Adrian »

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 353
  • Рейтинг: 110
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #186 -: 04 Март 2012, 10:33:18 »
Цитат на: Adrian link=topic=1410.msg74459#msg74459 date=1330847618
Зловеща железопътна катастрофа взе 15 жертви в Полша

bbc report

По същият участък между Краков и Варшава пътувахме миналата година с брат ми.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4818
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #187 -: 04 Март 2012, 11:02:47 »
Цитат на: Petko Ivanov link=topic=1410.msg74460#msg74460 date=1330849998

По същият участък между Краков и Варшава пътувахме миналата година с брат ми.
Не това е причината за катастрофата ;D ;D ;D


Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #189 -: 08 Март 2012, 00:04:50 »
Ужас! Пътувал съм по линията между Варшава и Краков - на места влакът достигаше скорост от 180 km/h.

Rizar

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #190 -: 08 Март 2012, 15:36:20 »
Някой е забравил да превключи стелката, и заради едно невнимание....  :fie:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #191 -: 08 Март 2012, 18:34:08 »
Съмнява ме това да е причината. Инсталациите не би трябвало да позволят подобни действия. Особено по трасета със скорости над V=130 km/h мисля, че ОТ е доста сериозна.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #192 -: 09 Март 2012, 20:02:16 »
Освен, когато ОТ не се ползва...
Неправилен път и т. н.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #193 -: 09 Март 2012, 20:14:00 »
Добре де, дежурният ръководител или там както му казват в Полша не нарежда ли на стрелочника да превключи стрелката? От своя страна той не вижда ли стрелката в какво положение се намира и не му ли докладвал въпросният стрелочник какви ги е свършил? Бил съм при моят комшия когато е на смяна като дежурен ръководител и доколкото разбирам, не е възможно той да не забележи погрешното положение на стрелката, но ако все пак това се случи - имаше някаква блокировка, която пречи на влака да получи разрешителен сигнал и следва писане из едни тефтери....пък и се отразява в досието на ръководителя и по този начин му се прецаква по някакъв начин някакво повишение със финансово изражение. Поне така знам от комшията.  :unsure:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #194 -: 09 Март 2012, 20:22:44 »
PKP не е БДЖ и там си имат свои правила, които може значително да се различават от нашите.

Факт е, че и при нас натресоха два влака при изправни всички видове блокировки и въпреки тефтерите и сигналите.