Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Железопътни катастрофи и изцепки
mitko0888:
Щом е един локомотив, ще е чиЙто.
bdz43r:
--- Цитат на: fpk1999 link=topic=3179.msg90980#msg90980 date=1378575498 ---Дали всички тези катастрофи са заради непрофесионализъм,грешки и безотговорност?
--- Край на цитат ---
Да. Има много други косвени причини и предпоставки, но тази е главната и обща между всички случаи. Не толкова грешки, колкото безотговорност и слаба подготовка.
Сега такива инциденти са рядкост единствено благодарение на в пъти по-малкото влакове. Наскоро група изпуснати от гара Искър вагони отиде чак в Подуяне, преди това други вагони бяха изпуснати от София-север и се върнаха в Илиянци.
Челният удар между влакове 10351 и 293 край Драгоман от преди 2 години е съвпадение на грешки или съзнателни нарушения на 8-10 души... представете си колко често тези нарушения се правят без да съвпаднат или без да се стигне до последствия.
fpk1999:
Искам подробности за случаите,особено за този на Подуяне!!!Как така са изпуснати?!Наклон ли има между гарите,откачат се от композиция ли?Какво значи наскоро-преди месеци,дни,седмици,година-две?Коя е точната дата?В коя част на деня е станало,имало ли е застрашени влакове?От такава голяма гара не е ли имало някой да забележи?Как са спрели изпуснатите вагони-/пътнически или товарни?/-да не е бил сблъсък с друг влак или вагоноизхвъргачката сама е спряла вагоните?
bdz43r:
Още малко ще поискаш час, минути и имената на служителите... не ми се рови за дати, а и едва ли има значение.
Наскоро - преди няколко месеца, до 1-2 години.
На гара Искър има наклон в посока Подуяне. Вагоните са оставени на коловоза, не са осигурени срещу самопридвижване, спирачките им с времето са се саморазхлабили и когато е допрян друг състав за прикачване, те са потеглили в наклона и никой не може да ги спре вече, а след гарата също е надолнище. Спрени са на гара Подуяне със спирателни обувки.
Другият случай е с изтърбушени пътнически вагони - локомотив дърпа 6 вагона без спирачки от моргата в Илиянци към гара София и по нагорнището от София-север към София, последните 4 вагона се откъсват и заминават обратно надолу. Спрени са със спирателни обувки в Илиянци.
Не е имало влакове по това време, които да бъдат застрашени.
KRAKOMOBILA:
Тая работа от Ик за Пд става малко след нощния за Бс. :)
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия