Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Железопътни катастрофи и изцепки

<< < (147/249) > >>

KRAKOMOBILA:
Пламене стига глупости!
 Скоростта от ~100 км/ч е абсолютен и неуспорим факт! Първо го доказва лентата, която и да е подменена го доказва видеото пуснато в интернет от катастрофата... при 60 км/ч локомотива ще си остане на релсите - заедно с вагоните и никой никога нямаше да чуе за гара Калояновец... моля ти се, не ни имай за олигофрени.. 60 км/ч е абсолютно безопасна скорост за преминаване през стрелки в отклонение... може да се люшне малко повече но няма да се случи нищо страшно, камо ли локомотива да прелети десетки метри.. търкаляйки се - пресен пример е гара Дупница - където скоростта на 43 552 влязла в отклонение е далеч над 60 км/ч и локомотива остава на релсите заедно с първият вагон, а дерайлират останалите (на които центъра на тежестта е висока).
 Според същото това предаване разследване - предупредителният светофор е показвал за главният коловоз, а входният за отклонение - ако е било така и управляващият влака е предприел екстренно задържане - влака щеше да спре в стрелките и никой отново нямаше да чуе за гара Калояновец..
 Няма нужда да се правят симулации... правени са опити с истински локомотиви и това са фактите..
 Също така е без абсолютно никакво значение дали е щял да премини през отклонение при влизане или при излизане от гарата... ефекта щеше да е същият... важни са показанията на сигналите и ако са били правилни защо не са изпълнени....
 Тъй, че още веднъж те моля... стига глупости.

Best Ripper:
Красене, като машинист по твоя преценка, с колко км/ч е налетял влакът в стрелките /като гледаш видеото от камерата/?
Ако може и ТошЕ да каже...

KRAKOMOBILA:
Около 100 естествено.

pach:
"виновен" до доказванена противното!!!
Да "живеят" магистралите!!!
 &bgflag &bgflag &bgflag :sarcastic:

KRAKOMOBILA:
Пламене колко пъти си минавал с влак през Калояновец ?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия