Прав си!
Но все от някъде трябва да започнем нали?
Анкета няма да правя обаче.
Любо , ако имаш време , опиши ти с каква система си , какви са ти впечатленията и т.н.
Знам ,че си с "твойте" декодери (още преди да им станеш дилър) , които ги бях загледал в мрежата като лаик и чрез шестото ми чувство , (а и цените ми се видяха най-приемливи в отношение цена-възможности) ги харесах от раз!
Обикновенно шестото ми чувство никога не ме е подвеждало , друг е въпроса ,че все не му вярвам и чак когато се върна на този си избор , разбирам ,че е трябвало да му се доверя от самото начало!(магарешка ми работа
)
За сега пак не съм му се доверил , щото пък и по "принуда" се уча с Роковските неща , с което напълно оправдавам лафа "той като вземе от нас стартов сет (в случая - дигитален) ще не ще , ще се научи и все от нас ще взима!!!
" - но едва ли ще остана на тях...
Та с каква система си и как се сработва тя с декодерите на ЕсТи (ST)???

Да ти кажа честно, аз доста бързо стигнах до един от правилните изводи и съответната фирма, основно поради това че почнах още преди няколко години със звуковизацията на локомотивния ми парк. Покрай търсенето на конкуренти на ЕСУ(цените им направо ме изкарваха от нерви) попаднах на фирмата на Г-н Тран. Разбира се декодерите по онова време ги везамах от една риселърска фирма във Виена, където със собственика и сме разговаряли достатъчно по въпроса за предимствата и недостатъците на едни или други декодери. Въпросния господин Хюбш ми помогна да съкратя неимоверно принципа "опит-пари, пари -опит - СЪВЪРШЕНСТВО" до краен извод и резултат.
Измерението му е че вече не ползвам други декодери(както обикновенни така и звукови) на други фирми оссвен CT - Elektoronik.
Ако питаш защо - ами основно по няколко причини
1. Декодерите са с най добрия алгоритъм на задвижване от всичко което се предлага на пазара в момента. Като резултат локомотивите могат да се движат с високочестотен ШИМ дори и на 1-ва позиция на регулатора и въртене на ротора с честота 1об/сек. Widowmaker беше казал в някоя от темите че високочестотния ШИМ не е подходящ при ниски скорости, което де факто е така. Обаче Г-н Тран така си е направил управлението на декодера че реално горното твърдение остава в историята. Това важи за всички локомотивни декодери на CT - Elektoronik.
2. Декодерите са едни от най-миниатюрните което облекчава монтажа особенно при извратено малките модели
3. Декодерите са със защити от късо и претоварване както на моторния така и на функционалните изходи
4. Декодерите предлагат някои допълнителни функции( примерно променливо управление на димния генератор в зависимост от натоварването на машината, автоматизирано маневриране при декуплиране и др.), които рядко присъстват при останалите фирми.
5. Г-н Тран извършва ремонти на повредени декодери, което не знам някой друг да го предлага.
6. Всичко е 100% Австрийско производство(вероятно с изключение на елементната база, ама тя в целия свят е еднаква), и като такова има пълна съвместимост както с мишока, така и с останалите DCC системи произведени в Европа.
Относно това с каква с-ма съм: Все още съм с мишока, обаче предстои смяната му с нещо по-професионално, поради това че поради почти ежедневната ми нужда от програмиране, настройка и препрограмиране на декодери, скопените му възможности ме бавят и дори изнервят в дадени моменти. А като си спомня че преди няколко години казах на Васко че едва ли някога ще имам нужда от по-добра с-ма за управление от мишока

. Най-вероятно ще мина към ZF5/HR3 с-ма пак на CT - Elektoronik.
Относно съвместимостта на декодерите и локомотивите с два двигателя: Тоя въпрос го проучвах преди известно време и се оказа че принципно става, макар че по само две жици на декодера ще му е трудно да разпознае кой от двата двигателя точно иска по-голяма мощност за да достигне зададените обороти, по скоростната крива. Работата е малко като със софийските трамваи - едни колооси(мотори) превъртат при потегляне пък други не се и напъват да тръгнат. Нещо такова. Но явно ще трябва да се пробва. За съжаление вече нямам модели с два двигателя та трябва някои да си даде модела та да направим опит.
да умееш да си настройш обратната връзка между старият двигател и декодера.
Пламене, това можеш ли да ми го обясниш по-подробно (може и на лична), защото и на мене ми предстои същата операция, макар да отлагам във времето поради финансови причини? 
Настройката на обратната връзка обикновенно си остава на макс, изключение се прави когато се карат 2 или повече локомотива(със съответните монтирани декодери във всеки локомотив), като идеята е с намаляване на компенсацията, да се получи така че двата локомотива да не работят един срещу друг. Последното натоварва механизмите и декодерите и не е добре. Другия случай е като се ползва бутаща машина в края на влака - на товарачките примерно. При нерегулирана компенсация, локомотивите почти веднага изхвърлят влака от релсите и работата отива за застрахователя
Та това е общо взето...