Те баш това искам! Целия локомотив тоест - инача за фотоеца жълтурковците да ми носят гуменките! Че ми е притрябвал на мене за една диорама, макар и малко по-голям, в 1:72. Като го пробвам на себе си, нема да е проблем да се мащабира и до вашия коловоз. А на Pach не му се полага, щото в ТТ си го има готов, Made in GDR и навремето струваше в "Млад техник" 12 лева! Но за заслуги ще получи нещо, ако уреди чертежите. Виж, за BR 106 не знам - първо, не си патриот, щото може да съм новобранец, ама даже и аз знам че това е нашенската серия 52. И второ, там има разни плавни преходи (не ония, дето ни омайваше с тях др. Ал. Лилов) които не знам как ще се сгъват от тенеке. Ако си толкова мераклия, бай ти Илиян ще ти даде ноу-хау (а не донт-ноу!) как да си го изделкаш от полистирол. Може тук-там да му се тури некоя ецвана решетчица или друга шукаритетка, ама за цял ецван локомотив, при това в твоя мащаб, е по-добре да забравиш май. Нищо не ти пречи да пробваш, ама все пак имам нещо като опит зад гърба си - и в ламарините, и в хобито - и обикновено не приказвам на вятъра.
Тая приказка ме подсети, че преди години бях почнал да правя нещо такова, май беше нещо руско, използвано тука само от промишлените БДЖта, некакво ТГМ ли беше или нещо подобно, но човека, дето си го поръча (ха да не пиша имена, че го знаят тука повечето от вас), се ослуша като глух таралеж в къпини и нещата така си и останаха на чертеж. А беше почти готов.
За Герваско - пуснах ти днеска на филм 248 бр. керкенези и се моли утре да ти ги ламаринизират. Тоже утре се очакват и нещата за БДЖ-феновете. То ще се чуе. Не откъм мене, че утре ме няма там, а откъм Павката.
Това е засега, после ще ви разправям още простотии, ама като се върна, че отивам повънка!