Това дав ачастичен отговор на въпроса :
LS модели е роден през 1992 г., на която бедността на белгийския пазар модел се разглежда през много каталози, че ние забелязахме, че най-големите марки не е успяла да реши много от белгийските варианти на базата на техните модели.
Чрез документи и множество записи, както ние сме приети предизвикателството частично да запълни тази нищожна.
Първият ни опит, ние трябва да Jouef което ни позволява да се правят версии от белгийското зърно коли, плоски автомобили тип Res, микробуси кола врати тип ddm кола или заведение бивши CIWL.
След това бяха установени контакти с домовете Rivarossi и Лима, с които сме разработили за първи път изцяло нови модели, като например зърно, коли, автомобили легла и Т2 МУ видове или плоски автомобили талижка тип компактдискове
Всички тези модели са довели до множество набори от изключителна алтернативи SNCB и NS.
През годините от 1995 до 2001 г., LS модели също стана вносител на различни марки, включително главница, са: Jouef, PIKO, ELECTROTREN, Rivarossi, Лима, Арнолд и SACHSENMODELLE BEMO.
През 1998 г., за първи път реши да се ангажира с реализацията на нашата програма.
Първият опит за сътрудничество с SACHSENMODELLE се провалиха поради фалита на тази компания, ние трябваше да чакаме до 2000 г. за възстановяване на нашите проекти и се опитват нови преживявания.
След подходът на г-н Richthammer, Sachsenmodelle бившия шеф, Който е създал Междувременно новата немска фирма "Heris", ние започнахме с този нов немски посредник, нашите изключителни модели на коли от SNCB I10
Въпреки, че тези модели са marred от някои грешки на младостта, техните успехи на вътрешния пазар надхвърли нашите очаквания и ни насърчава да постоянствувам в тази област.
С опита, имаме подобри качеството на нашите модели, преди да пристъпите на френски приключение с нашите автомобили като USI. Въпреки опасения на нашия износ на пазара по-голям и добре известна с нейните изисквания, ние трябва да признае нашето задоволство от приемането дадени от нашите съседи.
Всичките ни модели са базирани на литературата съчетаваща снимки на колата размер и плановете на железопътната компания.
За съжаление, се оказа, че лицето, в които сме поставени всички ни доверие, не е бил най-честен, нито в производството, нито в управлението на собствената си компания. Финансови проблеми са възникнали между тази нова Германска фирма и китайски доставчици, имахме възможност да работи директно с производителя в Азия.
Тази независимост дава възможност на нас днес неочакван подобрени чрез по-добро наблюдение на качеството на нашата продукция и цените по-достъпни след изчезването на скъпо посредник.
От февруари 2004 г., фирмите ACME и издокарвам Railtronic Modelle имат предвид, поради същите съображения, че ние, приключваща на тяхното сътрудничество с Heris и присъединили се с нас, за да си сътрудничат в разпределението сектор взаимно.
Бихме искали да благодарим на всички списания, както и всички търговци на всички модели, които са платили на грижи за осигуряване, че ние правим всичко възможно, за да се опита да им даде удовлетворение.
Даниел Piron