Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

G10 (43221/62222) на Roco

(1/12) > >>

widowmaker:
Преди около 2 месеца се сдобих с тоя модел от Ибей, отначало изиграх един такъв за 99 евра, в последствие, след като с продавача не постигнахме консенсус за начина на плащане, играх за друг, пак чисто нов, с немонтирани аксесоари и го спечелих за по малка сума - 74Е.
Първото впечатление е (като пипнеш най после /след дългото чакане/ кутията), че локомотива си тежи подобаващо... е, нормално е - целият тендер и ходовата част на локомотива са метални.
Аз не съм любител на тендерното задвижване, особено на такова без маховик, но тук нещата стоят малко по иначе - австрийците са се постарали - прецизен ход, изключително безшумен, дори при максимална скорост.
Детайлен, доста добро боядисване - факт е че цветовете на KPEV са верни само при 3 фирми преди 2000-та - Marklin, Trix и Roco.
Е, не коментираме ония фирми, които произвеждат (ръчно) локомотиви по 1000Е и нагоре бройката...
За интересуващите се от KPEV - зеленото е комбинация от RAL6003 и RAL6008, а червеното за ходовата част е червено-кафяво RAL8012.
Дори фирма като Fleischmann едва в последните няколко години успяха да ги нагодят... което ми напомня, че е крайно време да си намеря Т9.3 от сет-а им 4902.
Единственото, което му куца на G10 е осветлението. Като гледам пдф-а на новото производство (62222) проблема при него е същият, щото нищо не е променяно...
Поръчах си смд светодиоди с топло бяла светлина и като дойдат, ще има ъпгрейд. Още нещо в плюс на старият лок - има монтиран куплунг за димов генератор N.10 на Seuthe.
Разликите между старото и новото производство, т.е. между 43221 и 62222 са малки, платката с контактните пластини примерно е боядисана в червено, за да не се виждат медните шини, като се погледне лок-а отстрани под определен ъгъл, но това може да се направи и на стария. Сменен е също и куплунга тендер-локомотив, добавени са 2 кабела допълнително заради предното осветление тъй като декодера в 62222 е предвиден за монтаж в тендера, но и това не е болка за умиране. Заради местото за декодера обаче е намален баласта в тендера на 62222, което пък е минус за новото производство...
Сменено е и лагеруването на 1-вата колоос на тендера с чупещо се такова, уж за по добро потегляне и за да се намали първоначалният ток през двигателя, но това ми изглежда доста съмнително като причина и може би върши все пак някаква работа на кофти релсов път, ама вече кой ти ползва такъв...
Иначе повечето детайли от парт листа и на двете производства са идентични.
Ще пусна мои снимки на локомотива, както и допълнителни коментари, засега е само тази по-долу от "онзи" познат ни сайт :)


widowmaker:
Ето малко снимки преди интервенцията по ъпгрейда, следващите по-късно

widowmaker:
още:

CaLLlo:
Много наш човек си!

В събота има сбирка при Жоро, ела да се запознаем ...

widowmaker:
Благодаря :)
Лошото е, че почивните дни са ми заети...


Едит 14.10.2011г.

Ето го без ел. инсталация:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия