А ето и нещо по спомени когато с Марио пиехме Льовенброй по тихите Нюренбегски улици:
Парните локомотиви клас G 4/5 H използван от Баварските железници е бил най-големият, най-мощният и най-съвременен немски товарен локомотив с това колоосно разпределение за времето си. Последните излизат от служба през 1947 г.
Локомотива е произведен от Maffei в Мюнхен проектиран от Hammel и Leppla, които вече са се доказали с опита при разработването на Баварската S 3/6. В действителност има ясна линия на развитие за Maffei локомотиви като се започне от Баварския G 4/5 N през C 4/5 построен за Швейцарските Gotthard железници и Баден VIII е доставен на Баденските държавни железници и се стигне до G 4/5H.
G 4/5H са съчетани с тендери от клас 3 Т 20.2. Поради ранното им извеждане от експлоатация, тендерите са били куплирани често към пруските локомотиви G 10 разположени в Бавария, тъй като те са били сравнително нови и с голям капацитет.
