Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Нещо да знаете за viessmann-modell

<< < (2/4) > >>

mill:
Почти всички сфетофори на макета ми са на  viessmann ,както и лампите.Никакъв дефект не съм забелязал досега!Аз съм много доволен от тях.

Сaprycorn:

--- Цитат на: muncho link=topic=165.msg50424#msg50424 date=1291575521 ---Почти всички сфетофори на макета ми са на  viessmann ,както и лампите.Никакъв дефект не съм забелязал досега!Аз съм много доволен от тях.

--- Край на цитат ---
Мунчо, питам за семафори, те имат механизъм, който движи крилата нагоре и надолу. Именно при  този механизъм  наблюдавам дефекти. Лампите и светофорите имат само светодиоди или крушки, и там няма как да покажат тези дефекти.
Разбира се, може да се приспособят и някакви алтернативни механизми, например тези за стрелки. Но основното предимство на оригиналните висмански машинки е, че имат нещо като амортисьор, и движат крилата много бавно и плавно.




mill:
Да,аз за семафори -нищо не казвам ,защото нямам :agree:

G_GROZ:
Тези механизми най-вероятно работят с два соленоида един до друг и котва, която се движи ту към единия, ту към другия. Нищо по различно от механизмите за стрелки. Едва ли са изгорели намотките на бобинките. Твърде е вероятно поради "затормозеното" движение на котвата да не се задействат както трябва крайните изключватели и включватели, защото не може да "чукне" добре в крайно положение. Личното ми мнение е, че подобни семафори е по-добре да се придвижват със серво машинки от тези които се използват за авио, авто, и корабомоделизъм. Там може да се оредели както точния ход, така и скоростта на движение на крилата. За повече инфо да каже Марин-оптрона. Във ВТУ то, той и Венци разучаваха управлението на такова серво.   

lubomir:
Вайсмансиките задвижки, са не просто два соленоида. Вътре има както превключващи контакти, така и демпфер, чрез регулировката на който, може да се направи така, че крилата да се превключват със желаната скорост. Това устройство съм го разглобявал и мога да кажа, че е доста сложно като конструкция и технология за изработка. Ефекта е чудесен, но вероятно усложнената механика, води и до странични ефекти.
Аз със моите 3 задвижки нямам проблеми.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия