И понеже "предателят" Адри не се яви да накаже виновниците, ето и един отчет:
- преминали композиции....повече от очакваното.
- най-дългия влак -> начело с БЖК-87- "Britania" с около 30 празни цистерни н а"LUKOIL".
- най-късия влак -> международния за Истанбул - два вагона!!!
- чужд влак -> над 18 вагона дълга база (шибеванваген ...да но не ви звучи перверзно

) на Чеш(хс?)кото Карго (CC).
- пропуснат да огледаме влак -> дълъг контейнеровозен, привлякъл вниманието ни след потеглянето си.
- няколко Дезира в двете посоки -> май не видяхме колко дизелови и колко електрически бяха.
- най-шарен влак -> шарен по две причини - от към сбор на пътнически вагони и от към графити по тях...ама от къде дойде не разбрах,
но със сигурност отиде към Ц.гара, щото "отнесе" Ванката с колелото и обратния му билет, па макар и с двадесет минути закъснение.
На масата - кой каквото си хареса за ядене и "пиение", приказки около Конструкторите Гарбе и Вагнер,
"ждановки"..."арльофки" и поръчки на вагони за БДЖ през годините, кратки "екскурзии" в Китай, Палестина и Мароко
(дайте по пет дирхана, или сто юана и ще ви кажа подробностите!!!

) .
както и много сгради и "техните" фирми като Аухаген, Фолмер, Кибри и лазерно режещите...
То май отчета ще стане по-дълъг от ...лафовете на Адри!!!!?!!!!!
